Enilel Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei, jeg kjøpte for et par uker sider to nye harddisker til min stasjonære pc. Jeg har for øyeblikket en SSD 250 GB (boot) og to SATA på 1 og 3 TB. Har vel først i dag blir oppmerksom på at når lyden fra pcen plutselig blir roligere, skyldes det at den nye harddisken på 3 TB går i en eller form for standby modus. Den starter opp igjen om jeg går inn på harddisken gjennom Min datamaskin. Jeg lurer bare på om det er normalt? Det mest logiske er vel at den faktisk går i standby når den ikke blir brukt for å være energibesparende, men ønsker bare en bekreftelse på at det faktisk er tilfellet? Takk på forhånd Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Det stemmer. Du setter ønsket tid når harddisker som ikke aksesserer skal gå i standby i strøminstillingene du finner på kontrollpanelet i windows. 20min er den satt til originalt. Endret 10. april 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Enilel Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Det stemmer. Du setter ønsket tid når harddisker som ikke aksesserer skal gå i standby i strøminstillingene du finner på kontrollpanelet i windows. 20min er den satt til originalt. Ok, takk Da vet jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå