Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg blir forelska i 92% av alle jenter jeg ser

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 17år, og blir 18 om et par 4-5 måneder. Jeg har følt det sånn at jeg "leter" etter en pen jente på tv, på toget, i virkeligheten. For eksempel hvis jeg sitter på toget så føler jeg for å sitte slik at jeg kan se utover togvogna sånn at jeg kan oppdage en jente og prøve å få oppmerksomhet. Men det er en ting, det å prøve å få oppmerksomhet. En annen ting er at jeg bli "forelsket" nærmest hele tiden. Og da i utsende til jenta. Det passer nesten hele tiden med det jeg liker. Rart? Ikke sant?

Nå kommer dere sikkert med påstander om at jeg kanskjer fortsatt er i puberteten? Det føler jeg ikke. Jeg kom tidlig inn i puberteten. Jeg fikk ansikthår og "kjegg" allerede i 8.klasse. Nå må jeg nesten barbere meg hver dag. Jeg har fått masse hår på brystet, magen..osv Jeg har mørkere stemme. Jeg tror jeg er fullt utvokst selvom jeg kanskje bare er 172. Jeg har fått større, bryst, blitt litt "større". Så da tror jeg ikke jeg er i puberteten, hvorfor er det slik?

Anonymous poster hash: 5f70d...0a4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Kjekk" - slang for damenes kjønnsåpning?

Du er nok i puberteten, full av hormoner og paringsinnstinktet slår inn straks du ser en med antydning til kvinneformer. Håper du skal i militæret i nordnorge - da forverrer tilstanden seg, og du vil ta deg selv i å snu deg etter mannfolk med langt hår og tenke "Han hadde fint hår!"

• Liker 5
Lenke til kommentar

Håper du skal i militæret i nordnorge - da forverrer tilstanden seg, og du vil ta deg selv i å snu deg etter mannfolk med langt hår og tenke "Han hadde fint hår!"

HHHHAH!

Jeg opplevde selv dette med en elektriker på jobb. En kort kvinne med mørkt brunt hår. Jeg tenkte "Jøss, creds for å velge ett mannsdominert yrke!" Når jeg kom litt nærmere viste det seg at dama hadde skjegg og mannenavn....

Lenke til kommentar

Jeg er nå 17år, og blir 18 om et par 4-5 måneder. Jeg har følt det sånn at jeg "leter" etter en pen jente på tv, på toget, i virkeligheten. For eksempel hvis jeg sitter på toget så føler jeg for å sitte slik at jeg kan se utover togvogna sånn at jeg kan oppdage en jente og prøve å få oppmerksomhet. Men det er en ting, det å prøve å få oppmerksomhet. En annen ting er at jeg bli "forelsket" nærmest hele tiden. Og da i utsende til jenta. Det passer nesten hele tiden med det jeg liker. Rart? Ikke sant?

Nå kommer dere sikkert med påstander om at jeg kanskjer fortsatt er i puberteten? Det føler jeg ikke. Jeg kom tidlig inn i puberteten. Jeg fikk ansikthår og "kjegg" allerede i 8.klasse. Nå må jeg nesten barbere meg hver dag. Jeg har fått masse hår på brystet, magen..osv Jeg har mørkere stemme. Jeg tror jeg er fullt utvokst selvom jeg kanskje bare er 172. Jeg har fått større, bryst, blitt litt "større". Så da tror jeg ikke jeg er i puberteten, hvorfor er det slik?

Anonymous poster hash: 5f70d...0a4

hehe... slik var jeg også da jeg var tenåring. Tror jeg boblet av hormoner. Ble forelsket i alt jeg møtte :) . Det er nok alderen, men kanskje du er heldigere enn meg... at du fortsetter å bli det selv når du blir eldre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...