AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg er nå 17år, og blir 18 om et par 4-5 måneder. Jeg har følt det sånn at jeg "leter" etter en pen jente på tv, på toget, i virkeligheten. For eksempel hvis jeg sitter på toget så føler jeg for å sitte slik at jeg kan se utover togvogna sånn at jeg kan oppdage en jente og prøve å få oppmerksomhet. Men det er en ting, det å prøve å få oppmerksomhet. En annen ting er at jeg bli "forelsket" nærmest hele tiden. Og da i utsende til jenta. Det passer nesten hele tiden med det jeg liker. Rart? Ikke sant? Nå kommer dere sikkert med påstander om at jeg kanskjer fortsatt er i puberteten? Det føler jeg ikke. Jeg kom tidlig inn i puberteten. Jeg fikk ansikthår og "kjegg" allerede i 8.klasse. Nå må jeg nesten barbere meg hver dag. Jeg har fått masse hår på brystet, magen..osv Jeg har mørkere stemme. Jeg tror jeg er fullt utvokst selvom jeg kanskje bare er 172. Jeg har fått større, bryst, blitt litt "større". Så da tror jeg ikke jeg er i puberteten, hvorfor er det slik? Anonymous poster hash: 5f70d...0a4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Det passer nesten hele tiden med det jeg liker. Rart?Om du hadde vært homo hadde det vært rart. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Mennesker er vakre. Forsøk å henge ut med noen av dem og se hva som skjer Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Å henge ut når man er på et tog vil jeg på det sterkeste fraråde. 5 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Når jeg hører en 17 åring si "Så da tror jeg ikke jeg er i puberteten" - følelsen 5 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 "Kjekk" - slang for damenes kjønnsåpning? Du er nok i puberteten, full av hormoner og paringsinnstinktet slår inn straks du ser en med antydning til kvinneformer. Håper du skal i militæret i nordnorge - da forverrer tilstanden seg, og du vil ta deg selv i å snu deg etter mannfolk med langt hår og tenke "Han hadde fint hår!" 5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Å henge ut når man er på et tog vil jeg på det sterkeste fraråde. HAH 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 det er bedre med min i din, enn vår i luften .. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Misunner det litt, er selv blitt for likegyldig. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Håper du skal i militæret i nordnorge - da forverrer tilstanden seg, og du vil ta deg selv i å snu deg etter mannfolk med langt hår og tenke "Han hadde fint hår!" HHHHAH! Jeg opplevde selv dette med en elektriker på jobb. En kort kvinne med mørkt brunt hår. Jeg tenkte "Jøss, creds for å velge ett mannsdominert yrke!" Når jeg kom litt nærmere viste det seg at dama hadde skjegg og mannenavn.... Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg er nå 17år, og blir 18 om et par 4-5 måneder. Jeg har følt det sånn at jeg "leter" etter en pen jente på tv, på toget, i virkeligheten. For eksempel hvis jeg sitter på toget så føler jeg for å sitte slik at jeg kan se utover togvogna sånn at jeg kan oppdage en jente og prøve å få oppmerksomhet. Men det er en ting, det å prøve å få oppmerksomhet. En annen ting er at jeg bli "forelsket" nærmest hele tiden. Og da i utsende til jenta. Det passer nesten hele tiden med det jeg liker. Rart? Ikke sant? Nå kommer dere sikkert med påstander om at jeg kanskjer fortsatt er i puberteten? Det føler jeg ikke. Jeg kom tidlig inn i puberteten. Jeg fikk ansikthår og "kjegg" allerede i 8.klasse. Nå må jeg nesten barbere meg hver dag. Jeg har fått masse hår på brystet, magen..osv Jeg har mørkere stemme. Jeg tror jeg er fullt utvokst selvom jeg kanskje bare er 172. Jeg har fått større, bryst, blitt litt "større". Så da tror jeg ikke jeg er i puberteten, hvorfor er det slik? Anonymous poster hash: 5f70d...0a4 hehe... slik var jeg også da jeg var tenåring. Tror jeg boblet av hormoner. Ble forelsket i alt jeg møtte . Det er nok alderen, men kanskje du er heldigere enn meg... at du fortsetter å bli det selv når du blir eldre Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Misunner det litt, er selv blitt for likegyldig. misunner det jeg og. Er blitt så likgyldig, men var som trådstarter før med det at jeg forelsket meg så lett , herlig følelse! . Endret 11. april 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå