Lisbeth Grendal Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Grønnsisik på gren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei ! Et fint nerbilde av grønnsisik Lisbeth Ændelig vår hos meg og det hvite jeg ser nå er en kæmpeflokk med snøspurv, ja kæmpe, ca 500. Så likvel lit snø igjen då God helg Hilsen Leif Lenke til kommentar
nutini Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei Lisbeth. Godt komponert av grønnsisiken med god skarphet og flott bakgrunn. Arvid. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Hei ! Et fint nerbilde av grønnsisik Lisbeth Ændelig vår hos meg og det hvite jeg ser nå er en kæmpeflokk med snøspurv, ja kæmpe, ca 500. Så likvel lit snø igjen då God helg Hilsen Leif Takk for det Leif Så heldig du er som har snøspurv rundt veggene. Har kun sett disse på bilde. De finnes nok ikke her nede hos oss, men har hørt at de er observert så langt ned som i Jotunheimen God helg til deg også Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Hei Lisbeth. Godt komponert av grønnsisiken med god skarphet og flott bakgrunn. Arvid. Tusen takk for hyggelig kommentar Arvid God helg til deg Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei ! Et fint nerbilde av grønnsisik Lisbeth Ændelig vår hos meg og det hvite jeg ser nå er en kæmpeflokk med snøspurv, ja kæmpe, ca 500. Så likvel lit snø igjen då God helg Hilsen Leif Takk for det Leif Så heldig du er som har snøspurv rundt veggene. Har kun sett disse på bilde. De finnes nok ikke her nede hos oss, men har hørt at de er observert så langt ned som i Jotunheimen God helg til deg også Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Detaljert og fint bilde. Han ser nesten litt lei seg ut, hehe. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Detaljert og fint bilde. Han ser nesten litt lei seg ut, hehe. Tusen takk for hyggelig kommentar Er helt enig med deg. Fuglen ser litt lei seg ut. D Grønnsisikene har et litt sørgmodig uttrykk, spesielt hunnene. Har vært heldig å ha en flokk på ca. 30 stk. i området rundt her. Nå skal det sies at det har striregnet helt siden de kom, så kanskje de sørger pga. regnet Satser på fint vær i påska, så får vi se om grønnsisikene får et litt gladere uttrykk. God påske til deg Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg