Lothepuz Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 bump fra en utolmodig en Lenke til kommentar
Lothepuz Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1378321&su=1754937F-4850-41DA-9C3D-6E71DF720CC2 Hva med denne oppgraderingen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Helt grei liste. Du vil sikkert få like mange meninger som brukere her, og dette er ikke ment som kritikk av listen. Som jeg skrev på sist side: Jeg ville kjøpt ny CPU-kjøler (det ville jeg gjort om jeg kjøpte ny CPU også, gitt at du ikke alt har en god 3. parts kjøler), og overklokket CPU. Flaskehalsen i din nåværende PC: Skjermkort. Må oppgraderes. RAM. Bør oppgraders. 1333 vs 1600mhz har mindre å si, men jeg ville hatt 8GB uansett hastighet. Lagring (mangel på SSD) . . . CPU - og denne kan du forhåpentligvis overklokke en hel del. Forslag: Ny CPU-kjøler. 600,- Skjermkort: R9 290 3500,- SSD - +200GB 1100,- Ram: 8GB 700,- Spart 1000 kroner og kan nesten garantere bedre ytelse (Forutsetter at CPU kan overklokkes til 3.4-3.6, noe som bør være overkommelig). Jeg tror egentlig CPUen yter godt nok uten overklokking om du er bekymret for det... Lenke til kommentar
Lothepuz Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Helt grei liste. Du vil sikkert få like mange meninger som brukere her, og dette er ikke ment som kritikk av listen. Som jeg skrev på sist side: Jeg ville kjøpt ny CPU-kjøler (det ville jeg gjort om jeg kjøpte ny CPU også, gitt at du ikke alt har en god 3. parts kjøler), og overklokket CPU. Flaskehalsen i din nåværende PC: Skjermkort. Må oppgraderes. RAM. Bør oppgraders. 1333 vs 1600mhz har mindre å si, men jeg ville hatt 8GB uansett hastighet. Lagring (mangel på SSD) . . . CPU - og denne kan du forhåpentligvis overklokke en hel del. Forslag: Ny CPU-kjøler. 600,- Skjermkort: R9 290 3500,- SSD - +200GB 1100,- Ram: 8GB 700,- Spart 1000 kroner og kan nesten garantere bedre ytelse (Forutsetter at CPU kan overklokkes til 3.4-3.6, noe som bør være overkommelig). Jeg tror egentlig CPUen yter godt nok uten overklokking om du er bekymret for det... Okei, så tipset ditt er å kjøpe ett insane skjermkort, beholde cpuen og overklokke det da? Om jeg i tillegg legger til CPUen i listen da, vil ikke det bli en del bedre, om jeg overklokker den? Fikk nettopp vite att jeg har litt mer penger å bruke Fant det skjermkortet som demo, så var jo en hel del billigere, men om R9 er vanvittig mye bedre, er det jo verdt å legge en lapp til der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå