*F* Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei. Holder på medet prosjekt hvor jeg har et nettbrett i bilen og flere enheter skal kobles til via usb, må derfor ha en hub. Da flere ting tar mye strøm regner med jeg med det kan være fordelaktig med en ekstern strømforsyning. Men det er ikke så lett å finne noe, og om jeg finner noe følger gjerne ikke ekstern strømadapter med, eller så informeres det ikke om specs som trengs. Skal brukes i bil, så må fungere å koble den til 12v i bilen. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Se på D-Link DUB-H7. Den har 6 porter + 2 porter hvor du kan mate den med 5V via en USB-kabel. I tillegg trenger du en sigarettenner adapter som omformer fra 12V til 5V og som leverer 5V via en USB-plugg (nesten alle telefonladeradapter for bil kan brukes). Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Det ser jo ut som en aktuell kandidat, men slik jeg skjønner det er de to spesialportene fremme bare to vanlige usb porter (men som gir 1,2A) www.dlink.com/us/en/home-solutions/connect/usb/dub-h7-7-port-usb-2-0-hub Dog ser jeg her at den har en imput for power bak www.impresoras.cl/dlink-dubh7-7-port-hub-hispeed-usb-2.0-dubh7.html Jeg trenger dermed en passende imput som gir 5V 2,5A fra 12v (bil) bak der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå