Chobyn Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei dere, jeg er nå ute etter en ny laptop etter min gamle streika, men er år og dager siden jeg hadde oversikt over pc-markedet. Kriterier må vel være noe slik. Må ha/kunne: -13" eller større -Kjøre video i full hd, både nedlastet, netflix, hbo,viaplay og sumo. -SSD - Ikke nødvendig med lagringsplass, så selv en liten en burde holde. -Windows 8(.1) -takle office365, men trenger ikke være inkludert. -Spille edderkoppkabal uten at det hakker. -remote desktop uten store problemer(alle pc'er klarer vel det nå tildags med ok nettlinje?) Kjekt å ha, men ikke nødvendig: -ac nettverkstøtte, om det finnes på laptoper ennå? -Touchskjerm? Pris: tja. Så lav som mulig, 2-8000 en plass? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Sånn jeg ser det står det mellom: Multicom Arctic W740S 14" Full-HDMatt, Intel Core i7-4750HQ, 8GB, 256GB SSD, Iris Pro graphics 5200, Uten operativsystem, 1.9 kg Multicom Ultrabook W840 14" Full-HDMulti-Touch, 4.gen Intel Core i7-4500U, 16GB, 128GB SSD + 1TB Harddisk, Intel HD Graphics, Uten operativsystem, 2 kg Begge duger fint til ditt behov, men du må velge mellom intel wireless AC eller Iris pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå