QuiNlan Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Har en laptop jeg vil ta backup av da den synger på siste verset, og den vil ikke akseptere USB-HD som fungerer fint fint på ny laptop. Har derfor laget en mappe på ny laptop som jeg deler med hjemmenettverket med fulltilgang. Finner den nye laptopen på hjemmenettverket via den gamle laptopen, men får spørsmål om å skrive inn nettverkspassord, altså brukernavn og passord for å koble til den nye laptopen. Hvor i huleste finner jeg det? Har prøvd med alle passordene jeg har. Den nye laptopen har W8, den gamle har W7, er dette en konfliktkilde? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
madammim Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei. Vil tro det er brukernavn/passord på den nye maskina den mener. Altså ditt brukernavn og passord som du normalt bruker for å logge på Win8 maskinen. Lenke til kommentar
QuiNlan Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Hei. Vil tro det er brukernavn/passord på den nye maskina den mener. Altså ditt brukernavn og passord som du normalt bruker for å logge på Win8 maskinen. Man bruker jo epostadresse og passord i disse dager. Men, med litt klundring nå så fikk jeg det til. Måtte legge til clienter som skulle ha tilgang til mappen, og jeg tok like så greit alle for å være på den sikre siden. Funker nå. Tror jeg også fjernet passord for å koble til W8 maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå