Mr D Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Det virker som der noe med dette skjermkortet, så det hadde vært lurt å prøvd det i et annet oppsett. Men det er jo også en liten teoretisk mulighet for at det er feil med hovekortet også. Er det mulighet for å prøve et annet (simplere) skjermkort for sikkerhets skyld? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 dette er muligens et stort skudd i blinde, men på bildet ditt kan det se ut som ene pinnen på power connectoren er løs? http://prntscr.com/39jexa kan dette stemme? isåfall har du prøvd med en annen connector? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 dette er muligens et stort skudd i blinde, men på bildet ditt kan det se ut som ene pinnen på power connectoren er løs? http://prntscr.com/39jexa kan dette stemme? isåfall har du prøvd med en annen connector? Bra observert. Vi har vært ganske tydelige på at TS må kable og koble med litt forskjellige konfigurasjoner for å være sikker på at dette ikke er relatert til leveranse av for lite effekt. Feilen du påpeker her er på adapteret som fulgte med kortet, og han trenger vel egentlig den for å kunne gi kortet 3 separate 6pin pcie kabler fra PSU. Men jeg er enig i at kortet burde prøves i en annen maskin, for å finne ut om det er dødt .. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Har det EVGA Classified kortet i en PC, helt supert skjermkort. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Har det EVGA Classified kortet i en PC, helt supert skjermkort. Kjøpte det selv etter tips fra Andrull. Helt sykt det kortet. Kan klokke noe enormt. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 dette er muligens et stort skudd i blinde, men på bildet ditt kan det se ut som ene pinnen på power connectoren er løs? http://prntscr.com/39jexa kan dette stemme? isåfall har du prøvd med en annen connector? Den pinnen er ser løs ut ja, og kan nok gjøre sitt til at ikke kortet funker slik det skal. Men mener å huske at TS hadde prøvd med andre kabler også, og ikke noe bilde da heller. Lenke til kommentar
olmaho123 Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Jeg fikk figsa det men det fungerte ikke skal se etter om det er flere sånne feil bare sån for og se. Skal prøve i en pc. Vis det ikke går, hva er best da, få det samme igjen? Side det står at Msi ikke støter dette skjermkorte Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Du kan nok trygt satse på GTX 780 igjen. Har sjekket litt på nettet (Google is your friend) og det funker fint som bare det på det hovedkortet. Hardzone (spansk nettsted) testet samme HK med et Gigabyte GTX 780 OC Edition og ingen problemer. Så jeg tror nok at det Zotac kortet er DOA. Dog vil jeg anbefale å prøve kort fra en annen fabrikant enn Zotac. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Tja, det er vel mest pga at du har problemer med Zotac kortet, er det DOA, så ville jeg personlig ikke ha satset på samme fabrikant igjen. Men det er min mening da. Du kan forresten sjekke en annen test av det hovedkortet ditt med GTX 780 hos Hexus.net Dette er et engelsk nettsted. Lenke til kommentar
olmaho123 Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Ok, da satser jeg på det som dere har tipsa meg om. Takk Endret 13. april 2014 av olmaho123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå