Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Biplyd når jeg beveger mus eller trykker inn taster

Anbefalte innlegg

Av og til så vil tastaturet og musen reagere med ca 5 sekunders delay og hver gang en tast trykkes på mus eller tastatur eller musa beveges så kommer det et bip. Når det først begynner så skjer det et par ganger i timen og varer i ca 20 sekunder. Dette skjer uansett hvilke programmer som kjører og hva jeg gjør. Hvis jeg restarter maskinen så tar det en god stund før det skjer igjen.

Fant et klipp hvor det skjer med en som spiller. Jeg må bare beklage for at det er en ekstremt plagsom amerikaner som skriker under deler/mesteparten av klippet.

EDIT: Har byttet både tastatur og mus, men har samme problem. Hadde først et Keytronic 95 PS/2 tastatur og en Logitech G400, har nå Microsoft Sidewinder tastatur med en Razer Mamaba.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dealen med folk som filmer seg selv når de spiller og skriker og bråker slik? Utrolig irriterende.

Men, fant en liten ting her:

hello.gif I fixed my problem bounce.gif

Change the "processor scheduling" to background services instead of Programs it solved it for me hope it helps you as well wink.gif

Har ikke peiling på om du har vært og tuklet med den innstillingen, men det kan være verdt et forsøk..?

EDIT: Mulig det er en dårlig idé... vent med den til noen andre kanskje sier noe...

Prøvd å oppdatere drivere til mus og lydkort? Kan være noe minne-relaterte problemer

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Alt av drivere er oppdatert. Jeg pratet med en kamerat som hadde hatt problemer med et USB headset og siden jeg og han har ganske mye stuff koblet til USB (Headset, tastatur, mus, 3 eksterne harddisker og en Logitech gamepad) så endret jeg på strøminnstillinger for USB. Har ikke hatt problemet siden, men har bare vært ved pcen noen timer.

Har prøvd tidligere å endre til Background Services, men hjalp ikke.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...