stril1 Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Har endelig fått løst dette dritet. Måtte krype til korset og ligge alt frem for min far. Var veldig ubehagelig. Men han tok opp lån og dekker dette mot at han får alt av overskudd den dagen huset blir solgt når nytt hus er oppe og går. Så iløpet av neste uke er min liste med anmerkninger slettet. Banken ville faen ikke hjelpe meg. Så skal bytte bank etter hvert av den årsaken. Vil de ikke hjelpe så vil ikke jeg være kunde heller 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Har endelig fått løst dette dritet. Måtte krype til korset og ligge alt frem for min far. Var veldig ubehagelig. Men han tok opp lån og dekker dette mot at han får alt av overskudd den dagen huset blir solgt når nytt hus er oppe og går. Så iløpet av neste uke er min liste med anmerkninger slettet. Banken ville faen ikke hjelpe meg. Så skal bytte bank etter hvert av den årsaken. Vil de ikke hjelpe så vil ikke jeg være kunde heller Kjempeflott... ingenting er bedre enn at det løste seg. Når det gjelder banken så gir de ikke lån til personer med betalingsanmerkninger... tror det er uten unntak. Vet det kanskje er litt irriterende nå at banken ikke ville/kunne hjelpe men de har ikke gjort noe feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå