Anubizzzz Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei Jeg har noen spørsmål angående en ny PSU. Hva er forskjelle mellom en 550w psu til 435,-? http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...3&GrpID=10&s=pl og en 550w PSu til 1592,-? http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...3&GrpID=10&s=pl Uten om prisen ser ikke jeg noe forskjell. Hva er det som gjør at en PSU som gir ut like mye watt kan koster opp til 1500 kr mere? JEg kommer til og kjøpe Qtec 550w ( den 1 jeg nevnte ) hvis ikke dere gir meg noen gode argumenter til og kjøpe en annen PSU Takker for svar Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Den dyreste oser av kvalitet. Den yter det den skal, og er meget stabil. Den er også svært mye mer stillegående enn q-tec'en. Sistnevnte er billig, og du får derretter. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Den dyreste oser av kvalitet. Den yter det den skal, og er meget stabil. Den er også svært mye mer stillegående enn q-tec'en. Sistnevnte er billig, og du får derretter. Så det du prøver og si er at Qtec 550w ikke er noe stabil? Og at den ikke gir ut så mye som den skal gi ut? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Den kan være at den ikke gir ut så mange watt som den skal og at den gir ustabile spenninger.. noe som ikke er bra.. kjøp heller en 400watts til 7-800kr i stedet for den 550wattern til 435.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Den dyreste oser av kvalitet. Den yter det den skal, og er meget stabil. Den er også svært mye mer stillegående enn q-tec'en. Sistnevnte er billig, og du får derretter. Så det du prøver og si er at Qtec 550w ikke er noe stabil? Og at den ikke gir ut så mye som den skal gi ut? Ja, den gir ikke den den lover å gi ut, det er iallfall høyst sannsynlig. Ustabil blir den svært lett hvis du overklokker. Har erfaring der, men hvis du ikke klokker er en helt brukbar. Q-tec er svært billig, og helt brukbart, men når du får en veldig billig psu kan du ikke regne med det beste. Enermax er svært dyrt igjen, så tilpass etter resten av pcen. Har du en svært dyr og god pc burde du nok også investere i en god psu, har du en økonomimaskin er q-tec et ypperlig valg. Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 ikke alltid X antall watt på papiret er hva en psu virkelig klarer. Conrad og Verax modellene er Fortron Source strømforsyninger. ellers vet jeg ikke om flere skifter navn. disse psuene er ikke i samme watt klasse som du ønsker. poenget mitt er at det er ikke alltid det som står på papiret som du får betalt for. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Enig med han her oppe. 550W trenger du strengt tatt ikkje på ei datamaskin med mindre du har ein god del harddisker, cd-romer osv... Enermax 400450 er gode, stabile og har lavt støynivå. Anbefales. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Den kan være at den ikke gir ut så mange watt som den skal og at den gir ustabile spenninger.. noe som ikke er bra.. kjøp heller en 400watts til 7-800kr i stedet for den 550wattern til 435.. Dette høres veldig rart ut.. Ustabile spenninger ??? Tror ikke det stemmer bare fordi prisen er lav. Tok sånn wattkalkulator og sto at jeg må ha 478watt ffs !!!! Har ikke kjøpt maskinen men skal det snart... Finnes det billige alternativer ?? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 my Den kan være at den ikke gir ut så mange watt som den skal og at den gir ustabile spenninger.. noe som ikke er bra.. kjøp heller en 400watts til 7-800kr i stedet for den 550wattern til 435.. Dette høres veldig rart ut.. Ustabile spenninger ??? Tror ikke det stemmer bare fordi prisen er lav. Tok sånn wattkalkulator og sto at jeg må ha 478watt ffs !!!! Har ikke kjøpt maskinen men skal det snart... Finnes det billige alternativer ?? Wattkalkulatorer pleier å vise at du trenger alt for mye W. 475W forbruk er mye, hva er det du har planer om å ha i maskinen din? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Skal du gå for 500+w så anbefaler jeg på det varmeste denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå