SveinA Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei Har fått en ny skriver Canon PIXMA MG7150 Alt fungerer på den uten å skrive bilder, får hele tiden feilmelding "Det har oppstått en intern feil, avslutter programmet" Kan opplyse at dette skjer når jeg bruker programmet Canon Quick menu" trådløst. Det går helt fint å skrive bilder ut trådløst når jeg skriver ut bilder fra Windows. Har intalert/reinstalert programmet flere ganger også fått hjelp av Canon support, dvs de har ikke kunnet hjelpe, så da forsøker jeg her, noen som har vært borte i dette før? Svein 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hvis ikke Canon support kunne hjelpe deg er det nok lite å gjøre. De pleier å sitte på rimelig saftige troubleshooting-guider. Jeg ville nok forsøkt å avinstallere alt relatert til pixma'en og installert nyeste software/drivere fra internett. Hvis ikke det hadde virket hadde jeg reinstallert maskinen. Søk gjerne på nettet etter andre som har hatt lignende feil og hva de har gjort. Lenke til kommentar
SveinA Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Takker for svar, alt i første avsnitt er gjort og jeg har googlet men har ikke funnet noe liknende, blir ant. til at jeg reinstalerer maskinen Svein Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Kanskje litt dumt spørsmål men går utifra at du har W7 64bit, sjekk at programmet ikke er 32bit. Lenke til kommentar
SveinA Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 For meg er det ant. ikke noe dumt spørsmål, har W vista 6.0 32 bit, fant ikke ut når jeg lastet ned programmene til skriveren at den ikke var kompatibel med denne versjonen Svein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå