Arodem Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Derfor tar Rad Crew for seg de fem ypperste spillene på håndholdtkonsollen.Podkast: – Game Boy Advance-spill ser overraskende bra ut på Wii U Lenke til kommentar
DerTaufel_ Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Gleder meg til å høre denne. Nettopp fått GBA og flashkort i posten 2 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Du kan finne ut av hva slags belysning Advance SP har ved å se på modellnummeret som står under: Advance SP AGS-001 har frontlight mens Advance SP AGS-101 har backlight. Kjøpt en backlight skjerm som jeg skal modde i den orginale gameboy advancen, venter bare på den forbaskede Tri Wing skrutrekkeren man må ha for å åpne den. 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Du kan finne ut av hva slags belysning Advance SP har ved å se på modellnummeret som står under: Advance SP AGS-001 har frontlight mens Advance SP AGS-101 har backlight. Kjøpt en backlight skjerm som jeg skal modde i den orginale gameboy advancen, venter bare på den forbaskede Tri Wing skrutrekkeren man må ha for å åpne den. Tusen takk for tipset! Dette var til god hjelp, nå skal jeg jakte på ebay Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Syns personlig at Dante's Inferno e awesome. Spiller det helst på projektorn hjemme så jeg får 92" bilde for å få mest mulig ut av spillet. Lydbildet i det spillet av folk som blir pint og torturert i ett helvete som ett satt rundt ikke bare ett "tilfeldig" helvete, men ett eget helvete til figuren dante. Har runnet spillet flere gang og syns det er rett å slett digg. Digger også alle Dead Space spillene til Visceral. Gleder meg derfor til å se ka Visceral klarer å gjøre med Star Wars. GBA SP var konge tilbake i 2003. DKC porten til den maskinen var digg å få oppleve før PSP og homebrew kom inn i bildet. Brukte nokk selv mest til på Bomberman Tournament. Likte at Ai'n der var bedre enn Ai'n på bomberman på SNES. Bruker selv Composite innstilling for å få scanlines effekt i emulator, pluss snes kontroller via adapter. Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Bra episode! Hadde vært fett med en hel episode via til Castlevania serien! Endret 12. april 2014 av Kaasor Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Bra episode! Hadde vært fett med en hel episode via til Castlevania serien! Det kan kanskje skje en gang! 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Heartstone er for casuals og COD kids Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Heartstone er for casuals og COD kids hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå