Bruker-158599 Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Hei., Malwarebytes startuplite fant ingen undøvendige. Jeg oppdaterte comodo og fikk den nyeste versjonen. Alt er forandret, så kan godt hende comodo er problemet. Skal prøve å deaktivere den ved oppstart å se om det er problemet. Gjør det samme med steam. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Det hjalp ikke. Her er en liste over hva som starter opp med maskinen. Tror du det kan helpe å defragmentere harddisken? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Anbefaler deg å opprette en ny tråd i "Maskinen fungerer ikke": https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=238 og henvise til denne tråden. Kan ikke se at dette er relatert til virus, og slike problemer er ikke innenfor min spisskompetanse Endret 18. april 2014 av r2d290 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Takk for hjelpen Da vet jeg hverfall at virus ikke er problemet så får vi se om jeg klarer å bli kvitt forsinkelsen. Fortsatt god påske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå