thomasr Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Har akkurat ny vannkjøling, blackice 2, eheim 1048, og bla bla bla... hadde en as 2 tube et sted, men hvor? Da gikk jeg for en silikongoop, som jeg tror er fra en thermaltake chipset kjøler. Jeg skrudde på vannkjølinga, lot den kjøre i noen sekunder, kankskje et halvt minutt, før jeg skrudde på maskina. Det som skjedde var at det lukta svidd, regna med at det var den cpu`en.. Satt cpu`en inn i en annen maskin, den funka.. Kan det være goopen som lukta? ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Det høres jo litt rart ut, med lukt fra "goop"? Tviler på at den er årsaken, spesielt når det viser seg at CPU´n fortsatt virker Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Ja, det virker veldig rart, men jeg kan ikke se hva det er.. Den sto ikke på i mer enn 6-8 sekunder, men det går jo fort å brenne en cpu :sad: Det er som sagt bare noe thermaltake goop som fulgte med, men uansett, det burde jo ikke lukte brent cpu. Vannblokk, radiator og alt ellers virker helt kaldt. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Kanskje lukta stammer fra vannpumpe eller radiatorvifte? Om disse ble startet for første gang, skal du ikke se helt bort fra en viss lukt fra viklinger i pumpe / vifte? Dette virker kanskje noe søkt, men har vært borti noe lignende i helt andre forbindelser. Prøv å stikke nesa i nærheten av pumpe / vifte, og sniff litt der! PS: Fikk du bildene? DS. [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-02-17 21:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå