Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

• Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?

Anbefalte innlegg

Glemte å skrive tidligere, men det var jeg som tok imot inviten! Bestilte igår. 64gb versjonen.

Tok også express shipping, til familien min i Sverige. Så regner med den kommer mellom mandag og fredag. Og så sender de den til meg, så har den nok om en 4-8 dager.

Gleder meg!

Noen som vet om det er skjermbeskyttelse å få til denne telefonen, som er tykkere? Til de kjente mobilene får man jo et ekstra lag med "glass" som man setter på. Så knuses den istedet for skjermen. Veldig kjekt å ha.

edit: Siden jeg ikke er helt tilbakestående, kan jeg jo bare Google litt selv også.

http://www.ebay.co.uk/itm/ORZLY-PREMIUM-0-3mm-GLASS-SCREEN-PROTECTOR-FOR-ONEPLUS-ONE-SMARTPHONE-/380934418398

Noen som har kjøpt noe lignende til sin, og er fornøyd?

Eventuelt noen tynne deksel å ha rundt. 5.5" er stoort nok alllerede, så vil helst ikke ha for tykk case rundt.

Satser på du blir fornøyd!

Angående skjermbeskytter har jeg kjøpt Rhinoshield, og er veldig fornøyd. Er ikke tempered glass, men det er en nokså tykk plastbeskytter. Mener det er oppstått fra et kickstarter-prosjekt. Anbefales, selv om det koster litt.

Noen andre her som har prøvd 38r-oppdateringen? Hva synes dere? Likte egentlig godt den nye lockscreenen, og batteriet er bedre enn noen gang, spesielt når den ikke er i bruk. Eventuelle raske touch på tastaturet fungerer mye bedre for meg nå på den nye programvaren. Flere med samme gode opplevelser?

Endret av Enojo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som lurer på skjermbeskytter så kan jeg anbefale Nilkin sin, kjøpte min eller mine herfra:

http://www.ebay.com/itm/Nillkin-NEW-9H-Hardness-tempered-glass-Screen-Protector-For-OnePlus-One-A0001-/151335649038?

Kjøpte først en og dum som jeg er tok jeg feil da jeg trodde at beskyttelsen som var på glasset var den egentlige skjermbeskytteren (Har bare vært vant med tynne skjermbeskyttere før)

Så jeg brydde meg jo ikke så nøye om den egentlige skjermbeskytterern som fikk mye støv og dritt på seg, umulig å gjøre den ren.

Så jeg måtte derfor bestille ny, men jeg fikk testet den gammle ved å legge den på kjøkkenbenken og mishandle den med diverse kniver, sager og ellers annet kjøkkenutstyr.

For å si det slik, den tålte ganske så mye før det skjedde noe med den, jeg greidde ikke å lage riper med nøklene mine uansett hvor hardt jeg prøvde å ripe den opp.

Den tok kvelden etter at jeg hadde dæljet løs på den med kjøtt hammer noen ganger.

Lenke til kommentar

Føler det tar ååår og daag å få denne telefonen. Ble sendt fra Tsjekkia for 6 dager siden.

Samme her, sendt fra Tsjekkia forrige tirsdag. I går kveld endret posten status til "ankommet mottakerland", så regner med at jeg ser telefonen i løpet av et par dager!

Endret av Louigi
Lenke til kommentar

Føler det tar ååår og daag å få denne telefonen. Ble sendt fra Tsjekkia for 6 dager siden.

Samme her, sendt fra Tsjekkia forrige tirsdag. I går kveld endret posten status til "ankommet mottakerland", så regner med at jeg ser telefonen i løpet av et par dager!

Min er "under importbehandling". Blææh :p

Lenke til kommentar

Skjedde det før eller etter "ankommet mottakerland"? :p

Lenke til kommentar

3. Sendingen er under importbehandling.

13.10.2014 13:011470 LØRENSKOG

2. Sendingen er ankommet mottakerlandet

10.10.2014 08:41OSLO LETTER CENTER

1. Sendingen er sendt fra avsenderland

07.10.2014 08:42PRAHA 120, Tsjekkia

:-)

Lenke til kommentar

3. Sendingen er under importbehandling.

13.10.2014 13:011470 LØRENSKOG

2. Sendingen er ankommet mottakerlandet

10.10.2014 08:41OSLO LETTER CENTER

1. Sendingen er sendt fra avsenderland

07.10.2014 08:42PRAHA 120, Tsjekkia

:-)

Ahh, får håpe min blir sendt til importbehandling i løpet av dagen da!

Lenke til kommentar

Jeg har. Positivt så langt i min erfaring. Batteriet er definitivt bedre, og små touch-problemer er forsvunnet. Eneste jeg ikke likte var å ikke kunne endre fargen på vær og batteri på lockscreenen selv.

Oppdaget Cm Home, som kan kjøre widgets fra dashclock. Nokså stilig, og fungerer mer sømløst enn det Google Now gjør når man har valgt å ha Now tilgjengelig til siden. Bedre med Cm Home.

Lenke til kommentar

Noen spandable herrer med en invite for OPO 64 GB? Gjerne på PM, og ikke her, da tas den vel av en bot som selger den på Ebay ...

Jeg har en kollega i Sverige som jeg sikkert kan overtale til å motta telefonen for meg og ta den med til Norge ... Men dere som snakker om Tsjekkia, osv., hva er det dere gjør for å få den til Norge?

Min kjære HTC Desire Z trenger en arvtager, etter nærmere 4 år. Er det et bekymringstegn at mitt lengstvarende "forhold" til en mobiltelefon har vart lengre enn det lengste forholdet med en dame ...?

Lenke til kommentar

Ahh, får håpe min blir sendt til importbehandling i løpet av dagen da!

Da var min sendt videre fra tollen :-D

Heldig! Min ble sendt til tollen i går, og i dag fikk jeg beskjed om at den ble sendt til midlertidig lager, og at de trenger mer informasjon fra meg før de kan sende den videre... Rart, da jeg la ved kvitteringen fra paypal når den ble sendt fra tyskland... Noe mer de skulle ha bruk for?

Lenke til kommentar

Kan man kjøpe OPO i Norge (på mer normalt vis) etter den blir lansert i slutten av oktober?

Virker ikke som de har noen umiddelbare planer om å utvide antall land enda. Siden norge ikke er i EU og har en del fancy forbrukerrettigheter så er vi nok ikke først i rekken uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...