Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da har jeg bestilt denne i 64GB og avbestilt iPhone 6, håper ikke jeg angrer!

Det kommer jo helt an på hva du vil ha ut av en telefon. Det blir jo som å sammenligne en Nissan GTR og en Farrari, helt forskjellige produkter.

 

Joda, forsåvidt.. men jeg har egentlig bare surfet på iPhonebølgen litt og har lyst på noe som ikke koster skjorta og allikevel har en grei kvalitet for prisen jeg gir :) Var det jeg fikk inntrykk av - det med angring var vel egentlig i forbindelse med Oneplus Two som det ryktes kommer i midten av neste år en gang :)

 

Endret av J0llen
Lenke til kommentar

Ok. Kan andre enn meg hente pakken der?

typ nimber (easybring)?

Du må nok hente den selv og eneste godkjente identifikasjon er pass.

 

Det er dog litt problematisk når den ikke kommer med vanlig post men f.eks dhl/jetpack etc. Da havner den ofte på en terminal et helt annet sted.

Derfor brukte jeg en sånn sjappe som holder til i strømstad og krever rundt 60-70 kroner for å ta imot varen din og gi beskjed når den kommer :)

 

Bare for å slippe ev. trøbbel

Lenke til kommentar

Kan informere om at DHL er vanvittig treige. De brukte fem dager på å sende pakken fra et sted i Tyskland til et annet. Den 3 oktober så skal den ha blitt sendt ut fra Tyskland. Har ikke mottatt noen oppdatering om hvor den befinner seg. Antar at den er hos tollen nå og at den blir sendt dit til pakkesentralen her i Norge.

 

Kommer forøvrig ALDRI til å bruke DHL via mailboxde.com igjen!

Lenke til kommentar

Da var min i hus :D Satset og kjøpte via privatperson. Sto i annonsen at den var "ny", og det var den! Når pakken kom hadde den enda ubrutt forsegling på alt.

Fikk en oppdatering med en gang jeg startet den opp, og godtok. Etterpå kræsjet trebuchet, google music og masse andre greier i eningen.. Rebootet og det så ut til å fikse seg selv. Innstallerer appene mine nå så er det igang med theme'ing :3

Lenke til kommentar

Kom vel en oppdatering i går :)

 

Venter forøvrig på å få min, den ble bestilt lørdag 27. sept. via mailboxde.com. Er på tur til norge fra tyskland nå! Noen som vet hvor lang tid den eventuelt kommer til å bruke i tollen?

Jeg har ikke fått den siste oppdateringen de snakker om på XDA enda iallefall.

 

 

Noen her som har tlf og har rootet og lagt inn custom ROM? Har funnet meg en guide, men vet ikke helt om det er vits i å begynne på enda.. Sist mobil ventet jeg vel en uke iallefall *fnis*

 

.. Kjenner jeg irriterer meg over trebuchet (launcheren) som jeg ikke bruker. Man kan vel ikke fryse/slette den uten å ha root?

Endret av aussieglis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...