Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

• Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?

Anbefalte innlegg

Telefonen er nødvendigvis ennå større enn skjermen. Poenget mitt er at jeg fortsatt står på utsagnet "Det skal godt gjøres å finne en nett liten telefon med ok spesifikasjoner i dag". Hverken galaxy alpha eller Z3 compact anser jeg for å være nette små telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn fortalte dette til meg, og jeg trodde det ikke stemte, men så har jeg funnet denne atikkelen:

http://bgr.com/2014/08/26/oneplus-one-explosion-burns/

Hva synes dere om dette?

Jeg tror dette er bare en uhel, forhåpentligvis den siste... og at man kan stole på OnePLus. (Det samme skjedde også til iPhone 5C f.eks.)

Slik kan vel skje/og skjer med alle typer telefoner. Sover fortsatt godt om natta med min OnePlus like ved.

Lenke til kommentar

En venn fortalte dette til meg, og jeg trodde det ikke stemte, men så har jeg funnet denne atikkelen:

http://bgr.com/2014/08/26/oneplus-one-explosion-burns/

Hva synes dere om dette?

Jeg tror dette er bare en uhel, forhåpentligvis den siste... og at man kan stole på OnePLus. (Det samme skjedde også til iPhone 5C f.eks.)

Slik kan vel skje/og skjer med alle typer telefoner. Sover fortsatt godt om natta med min OnePlus like ved.

:thumbup:

Jeg bruker mellomklassemobil fra Samsung, men jeg tror OnePlus One ser så flott ut.

Det hadde vært vanskelig å bestemme meg om jeg kjøpte meg en ny mobil... men One er jo billigere enn andre toppmodeller, og den har strålende spesifikasjoner og alt, så den er i toppen av listen :)

Og mange er fornøyde med sine OnePlus One mobiler, så det er bare flott :)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått prøvd ut OPO'en (64gb) og må si jeg er dritfornøyd! Jeg gikk fra en Samsung S3 og dette er en helt annen verden. Rask som faen (3gb ram) og størrelsen synes jeg er perfekt. Det er mange finurlige tilleggsinstillinger i Cyanogen Mode som gjør tlf enda gøyere. Man kan spesifisere den akkurat som man selv vil. Har forresten ikke lagt merke til det gule feltet nederst i displayet som mange nevner. Det er forresten tlf jeg skriver fra i øyeblikket. Skal si ifra når mine invites kommer ?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...