Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

• Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?

Anbefalte innlegg

Regner med at dere har fått med dere denne i dag:

http://www.amobil.no/artikler/entusiasttelefon-eksploderte-i-lommen/162910

Er diskutert på One plus sitt eget forum også, er vel ikke noe å pisse i buksa for, både Apple, Samsung og Htc + flere andre merker har hatt telefoner som har brennt eller eksplodert.

Forskjellen er vel at både apple og samsung har millioner av telefoner, mens OPO ikke har så mange at det gjør noe.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg delbare invites :) gir vekk en til første som sender meg PM. Lovde også en til @selfchargingLOL , du i fra vist du fortsatt mangler :)

EDIT: Gratulerer med ny telefon @Jens-One

Tusen hjertelig takk Tryminator! Ventetiden er endelig over :-)

Lenke til kommentar

Shipping:

PR Strømstad AB + KUNDENUMMER

Karlsgatan 9 A

Strømstad, 45230

Sweden

T: +46 76 901 44 82

Billing:

Ditt navn og adresse

Husk pass når du skal hente pakken i Strømstad. :)

Fikk feilmelding når jeg gjorde det først, men tror problemet lå et annet sted. Takk for hjelpen, og skal huske pass, det kunne vært fort gjort å glemme!

Lenke til kommentar

ja vi får se hva som ligger bak telefonen, sikkert fine sugekopper det der xD

haha Høres morsomt ut det med sugekopper! Men jeg vil egentilg gjerne skaffe meg OnePlus One... er veldig glad i design og spesifikasjoner... og prisen... :D
Og i tillegg er det så flott med originale OnePlus-dekslene

Har de satt noen dato på de? vet at bamboo er ute i kina. sist og nest sist ser helt :eek:

Jeg er ikke sikker på det... men vil gjerne skaffe meg dekselet (og mobilen :) ). Dekselet ser utrolig flott ut!

oneplus-one-bamboo-styleswap-1.jpg

+

promovideoen:

Dessuten, vet noen noe mer om dette?

https://forums.oneplus.net/threads/bamboo-styleswap-cover-delay.97185/#post-4767612:

Here at OnePlus, we pride ourselves on our mantra, Never Settle. We’ve said all along, we want to use what we make. This extends beyond the One to all our accessories and periphery products.

Today, the final production sample of the Bamboo StyleSwap Cover made it to our office, and we were sorely disappointed. At first glance, it looked great with its distinct fibers made from the finest bamboo. However, upon further examination, we discovered a minor flaw. We asked ourselves, do we release this still usable, beautiful product or do we go back to the lab and perfect this thing? The answer was simple: lab. Thus, I am disappointed to announce the Bamboo StyleSwap Covers will be delayed.

I know that many of you will be disappointed with this delay. We are too. When we first introduced the StyleSwap Covers, we knew we were going for something ambitious, something unique, and something that’s never been done well before. We wanted you to have the ability to customize your phones with elegant feeling, elegant looking back covers. This is still the goal. So please stay patient with us as we work out this minor kink so we can all enjoy the best product possible together.

We’ve come a long way since we first showed you the StyleSwap covers, but our values remain the same. Never Settle.

Lenke til kommentar

Hvordan ser deres skjermer ut når det gjelder gult i bunnen av skjermen? Min ser slik ut:

MssXdRE.jpg

Synes ikke det ser så galt ut, eller tar jeg feil? Egentlig fornøyd, men hadde vært gøy å sett hvordan det var med andres.

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Skjermen min ser sånn ut den og.

Jeg har imidlertid et problem. Får ikke sendt/mottat mms. Operatøren er Tele2. Jeg har slettet APN og satt opp ny manuelt med oppsett fra tele2.no. Har googla det og funnet flere som har problem, men ingen åpenbar fiks. Et forslag er å resette til fabrikk innstillinger, noe som er lite morsomt når jeg satt i hele går med å legge inn alt på telefonen.

Noen andre med problemer eller løsningsforslag?

Lenke til kommentar

Så det var noen som lurte på totalpris på telefonen.

Jeg har nå vært på Posten å hentet min, etter å ha lagt sammen pris for telefon med EU adapter, shipping fra mailboxde og moms kom den totale prisen på 3483,- ca.

Om man går for telefonen med US lader så blir det noen 100 lapper billigere, men jeg liker å ha ting skikkelig og ikke gå for jallamekk med adapter og sånn.

Pris telefon med frakt fra OneTech 303,99 Euro

Frakt fra Mailboxde og til Norge 14,18Euro

Fortolling 270,- Nok

Utlagt mva 623,- Nok

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vært på Shopping i dag. Kjøpte RhinoShield til oneplus

http://www.evolutivelabs.com/collections/rhino-shield-screen-protector-for-oneplus-one/products/oneplus-one

Diztronic tpu case

https://tpu-cases.com/index.php?main_page=index&cPath=104_105

Mest pågrunn av leppa som ligger litt over

8TVHaTH.jpg

kenu airframe+ til bilen opptil 6 inch

http://www.kenu.com/products/airframe-plus

http://www.appradioworld.com/2013/05/airframe-portable-car-mount-by-kenu.html

Fin liten dings som kan settes på hvilken som helst luftventil

IMG_8444.JPG

Endret av nipton
Lenke til kommentar

OnePlus er uten tvil en god mobiltelefon, prisen i betraktning så er den fantastisk, men er det ingen av dere andre som opplever problemer?

Kamera henger seg innimellom, et velkjent problem under CM. Lenge siden jeg har brukt CM og var sikker på at det var fiksa for lenge siden, men det har de tydeligvis ikke - skuffende.

Jeg syns hardwareknappene (de belyste i bunnen) har en tendens til å "lagge" litt. Noen ganger må jeg trykke en gang til for at de skal reagere, nesten som om de sover. Tenkte å prøve software knappene i stedet og det fine med de er at man kan legge til flere knapper og endre rekkefølgen. Dessverre så tilbkestiller de seg etter at skjermen har vært av, så da mister de mening. Jeg vil ha tilbake-knappen på høyre side, men det går ihvertfall ikke på min mobil - med mindre jeg lar skjermen være på hele tiden.

Jeg er kunde hos Tele2 og der roamer vi selv i Norge, da sentralen er i Sverige. Ved siden av nettverksikonet så står det en "r" for roaming og derfor ingenting om LTE, H eller 3G. Mulig dette er temabasert, men har ikke begynt å rote med dette enda. Er det noen som kan avkrefte eller bekrefte dette?

Ikke misforstå meg - jeg er fornøyd, men dette er småting de bør fikse. Det er sikkert mange andre småting også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...