Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

• Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kinesiske og internasjonale versjonene fungerer helt likt i Norge. Det er are at den kinesiske versjonen støtter ikke band 700 og 1700. I Norge og Europa har vi ikke 700 og 1700. Det båndet blir mest brukt i USA og Asia i følge wiki.

http://www.gizchina.com/2014/06/14/will-chinese-version-oneplus-one-work-north-america/

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks

Er ikke flink med linker osv, men se over.

Lenke til kommentar

Den kinesiske støtter ikke 800MHz båndet, så får ikke like god 4g dekning overalt..

Den internasjonale støtter vel heller foreløpig ikke 800MHz båndet?
Riktig :)

De hadde en AMA på Reddit hvor de sa at den kom senere i år.

Lenke til kommentar

Den kinesiske støtter ikke 800MHz båndet, så får ikke like god 4g dekning overalt..

Den internasjonale støtter vel heller foreløpig ikke 800MHz båndet?
Riktig :)

De hadde en AMA på Reddit hvor de sa at den kom senere i år.

Spørsmålet blir jo da om man gidder/ønsker å vente til den versjonen kommer. Personlig kommer jeg til å kjøpe den så snart jeg får en invitasjon. Får bare satse på å holde meg i nærheten av storbyer i Europa :hmm:

Lenke til kommentar

satt å tenkte på å kjøpe en oneplus fra aliexpress, 2900 kr før en 64gb på det billigste inkludert frakt (3-7 dager), uten mva eller toll, de fleste sende pakken med verdien som du selv oppgir om du vil det. CM11S er installert før den sendes på mange av dem.

tollen er streng på det med at hvis noe er *fishie* så sender de en epost til deg om å sende kvitteringen eller bankutskiften, mens dhl og andre courier selskap godtar det som står på pakken og sender det til deg. Slipper du unna så er china versjon med CM11S 100kr billigere.

Endret av nipton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da fikk jeg skjermbeskytteren min :) spennende å se om telefonen kommer i morgen :)

Del gjerne ditt førsteinntrykk og tanker om telefonen etter litt bruk! Har også lurt på om jeg skal kjøpe den skjermbeskytteren. Skal ikke disse nye skjermene tåle det meste?

Lenke til kommentar

Da fikk jeg skjermbeskytteren min :) spennende å se om telefonen kommer i morgen :)

Del gjerne ditt førsteinntrykk og tanker om telefonen etter litt bruk! Har også lurt på om jeg skal kjøpe den skjermbeskytteren. Skal ikke disse nye skjermene tåle det meste?
Skal tåle mye, men hørt om mange som har fått noen riper I den etter noen dager bruk. Alltid greit med en skjermbeskytter :) kjipt å få hakk og riper I en skjerm som er vanskelig eller dyr å fikse :)
Lenke til kommentar

Hvor lang tid gikk det fra dere bestilte til den ble sendt? Bestilte søndag kveld. Er ikke så lett å vente på nye ting.

EDIT: Bestilt fra offisiell butikk – oneplus.com

Endret av nle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...