HelloKjersti Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Men nå er det betydelig rimeligere.Ny Nikon er like kjapp som toppmodellen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Dermed kan også 1 J4 skilte med samme kjappe stil som 1 V3: 20 bilder i sekundet ved kontinuerlig autofokus og 60 bilder i sekundet med låst fokus. Vel å merke går bufferen full etter 40 bilder, slik at du «bare» får 40 bilder i sekundet i praksis. Jeg er ikke helt enig i det. Man kan kjøre bil i 60 km/t selv om man bare skal kjøre 40 km (eller om elbilbatteriet går tomt da). 60 bilder/sekund er en hastighet og må ikke forveksles med bufferkapasitet. fo2re: Hvis mFT en dag får samme hastigheter, video uten lineskipping og like kompakt optikk med samme utsnitt og lysfangerareal så skal jeg kalle hesten død. Inntil videre mener jeg Nikon 1 har sin nisje. Endret 11. april 2014 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Nikon 1-serien er vel betydelig større i Asia enn i resten av verden. Og det er vel i Asia man finner den største kundegruppen. Derfor er det ingen grunn for Nikon til å ta livet av 1-serien riktig ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg