Gå til innhold

Har begynt å bruke MPX

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

:lol::lol: hehe jeg må bare le

MPX er en av de 95 % av norske nettbutikker som bruker Norek som importør som Komplett eier.

Har dere ikke lagt merke til at de har omtrent akkurat de samme varene og at adressen på kvitteringen er akkurat den samme som når dere bestiller noe fra Komplett.

Våkn opp folkens!!

Hvis dere er fornøyd med at det går raskt fra MPX så kan dere takke komplett for det er derfra varene sendes (Norek).

Jeg ser at de også har litt andre varer enn Norek tilbyr men fortsatt er de en Komplett "klone" som Flexi-data, Pcutstyr og mange andre også er.

Kjøper dere noe der støtter dere også Komplett. Snart eier komplett alt som er.

Lenke til kommentar
:lol::lol: hehe jeg må bare le

MPX er en av de 95 % av norske nettbutikker som bruker Norek som importør som Komplett eier.

Har dere ikke lagt merke til at de har omtrent akkurat de samme varene og at adressen på kvitteringen er akkurat den samme som når dere bestiller noe fra Komplett.

Våkn opp folkens!!

Hvis dere er fornøyd med at det går raskt fra MPX så kan dere takke komplett for det er derfra varene sendes (Norek).

Jeg ser at de også har litt andre varer enn Norek tilbyr men fortsatt er de en Komplett "klone" som Flexi-data, Pcutstyr og mange andre også er.

Kjøper dere noe der støtter dere også Komplett. Snart eier komplett alt som er.

Vel, vil ikke si 95%, det er da flere webshopper som bruker Hattelco sånn som PSDATA. Handler for det meste hos PS, har egentlig ingen grunn til å ikke handle hos deg når de har bra service, all right pris, og i tillegg er de "småe"...

Lenke til kommentar
Det er bra folk handler på PSDATA og Multicom. Hvis alle handler på Komplett eller klonene deres (PCutstyr, flexi, mpx og mange andre) vil de snart få monopol og det gagner ikke forbrukerne.

Men det er ingen tvil på at det er bedre vareutvalg hos Norek shoppene. Så hvis man bare skal bruke 1 webshop for en hel pc kan det bli vanskelig å velge PS, desverre.

Lenke til kommentar
PS: bestiller fra psdata ene dagen henter varene på posten neste dag kl 0900 :wink:

Hmmm. Skulle ønske jeg fikk like god service fra PS. PS Data er i Arendal, og det er postadressen min også. Likevel så tok det 4 virkedager før varen kom i postkassa mi. Men når sant skal sies så er det vel heller postens feil. Av en eller annen grunn så må pakkene sendes til Kristiandsand S (altså i motsatt rettning fra hvor de egentlig skal), før de endelig ender opp på mitt postkontor...

Urettferdig! :grumpy:

Lenke til kommentar
[Av en eller annen grunn så må pakkene sendes til Kristiandsand S (altså i motsatt rettning fra hvor de egentlig skal), før de endelig ender opp på mitt postkontor... Urettferdig! :grumpy:

Er det ikke slik at all post nå går til Oslo uansett, og derfra ut igjen til mottaker? Hører forresten at Posten skal si opp nær 900 stillinger som følge av automatisering av sorteringsarbeidet. Prisen vi må betale er kanskje en dags ekstra venting?

Jeg fikk forresten min Palm Tungsten T3 fra Normail dagen etter den ble sendt fra Tønsberg. Intet mindre enn imponerende, både av avsender så vel som Posten.

Lenke til kommentar

Hey! Jeg bestile igår kveld et sett med Logitech Z-680 høytalere og jeg bare lurer litt på hvordan de kalkulerer hvor lang tid det er før de sender den...

Det står at den er ubekreftet (usikker dato) til 14.11.2003 . Hva skjer med at det tar sååååå lang tid da. Det er jo 20 dager til ellerno. Det står på siden dems at de har ca 23 set med høytalere igjen så jeg kan ikke helt se hvorfor det skulle ta så lang tid.

Orderen er fortsatt åpen siden jeg bestilte igår. Pleier det å gå raskere enn dette? Jeg mener, det er jo helt uakseptabelt at det skal ta så lang tid. Det pleier ikke ta mer enn ca 3-4 dager fra du har bestilt til du får produktet.

Lenke til kommentar
Det står at den er ubekreftet (usikker dato) til 14.11.2003 . Hva skjer med at det tar sååååå lang tid da. Det er jo 20 dager til ellerno. Det står på siden deres at de har ca 23 set med høytalere igjen så jeg kan ikke helt se hvorfor det skulle ta så lang tid.

Orderen er fortsatt åpen siden jeg bestilte igår. Pleier det å gå raskere enn dette? Jeg mener, det er jo helt uakseptabelt at det skal ta så lang tid. Det pleier ikke ta mer enn ca 3-4 dager fra du har bestilt til du får produktet.

De må få varen inn på lager før de kan sende den til deg :wink:

Til MarlboroMannen: Nei, posten går ikke alltid til Oslo først.

Skulle forresten ønske jeg var like heldig som deg med

leveringstiden... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Multicom, PS-Data, Komplett (og Center et eller annet før de slo sammen med komplett), PCMax m.fl. I dag valgte jeg å prøve ut MPX etter at Komplett gang på gang forsinket datoen.

Jeg så at MPX hadde DVD rommen på lager 20+, så jeg avbestilte fra komplett, og bestilte fra MPX. Men etter noen timer fikk jeg en mail der det står at varen ikke kommer før på mandag og det var en usikker dato. Vel, jeg har ikke noe imot å vente til mandag, så hvis de virkelig sender ut på mandag blir jeg stor fornøyd. Men håper virkelig ikke de gjør som komplett og utsetter det igjen.

Men litt rart at det står 20+ på webshoppen, mens i realitet 0?

Det er ikke så merkelig, Komplett, MPX og XD er jo samme firma. Holder til på samme adresse alle sammen, har bare litt forskjellige hjemmesider med litt forskjellig utvalg, Komplett har alt mens XD og MPX har noe hver.

Stort sett samme priser også, MPX/XD pleier å være litt billigere enn Komplett på Digitale kamera, mens MPX/XD er litt dyrere på minnebrikkene til disse. M.a.o skal du ha begge deler er det stort sett det samme, lurt ikke sant. Jeg handler fra alle og synes service er den samme. PS Data og Multicom er konkurenter. PS Data er vel egentlig favoritten.

Lenke til kommentar

Det er ikke så merkelig, Komplett, MPX og XD er jo samme firma. Holder til på samme adresse alle sammen, har bare litt forskjellige hjemmesider med litt forskjellig utvalg

Dette er bare tull, det er 3 forskjellige firmaer som holder til på samme industriområde, et større kjøttfirma som heter Skjeggerød ligger også der, men det betyr ikke at Skjeggerød eies av Komplett, eller at Komplett har begynt som pølsemakere.

Lenke til kommentar
Har handlet med mpx mange ganger og og har hatt en retur.sendte en hard disk (IBM 60 giga ide) disk tilbake for det var feil på den.Sendte en mail til de og 10 minutter etter på fikk jeg svar,De sa att de skulle sende meg en ny med en gang.Jeg kunne sende ibm disken til de når jeg fikk anledning..
2 dager senere stod jeg med en Seagate Cheetah 15K. 36.7GB U320 scsi disk i hånden ??...En Ny mail og jeg fikk til svar att om jeg kunne bruke den skulle jeg beholde den...
Det klager ivertfall ikke jeg på ¨siden jeg har en maskin med noen scsi disker i..
Kjøpte meg en wd 120 giga disk med de noen dager senere istedet for den på 60 giga.

Megeget fornøyd MPX kunde her.. Endret av Mixture
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...