Xantix Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei, Er det noen som har dette nettbrettet? Jeg kjøpte det for noen uker siden og klarer ikke å finne hodetelefoninngangen. Den skal være på øverst på venstre side mens pennen skal være øverst på høyre side. Pennen er der men der lydinngangen skal være er den forseglet med noe som ligner en liten glasslampe..... Vil helst ikke begynne å presse noe der å knuse den glasslignende forseglingen. Så er det en fabrikasjonsfeil eller må jeg bare fjerne det som blokkerer? X. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Wtf, har du bilde ? Det skal være hull Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Slik ser den ut Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Det ser ihvertfall ut som det er noe feil der ja, er ikke bare en plastbit nedi der? Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Sannelig var det en liten plastkule som jeg bare dro ut med en nål og da er alt normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå