magfa Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 sef er det svindel. på ikke tro på nissen da. Folk gjør mye rart må jeg si. hotmail adr å heehh. SKJERP deg!!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 La gutten drømme. Virker som han er villig til å bli lurt, så bare la han gjøre som han vil. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg sender ikke pengene før jeg har fått mobilen. Han sa at han hadde tapt mye penger og ting på å sende ting uten å få betaling først eller å bruke escrow. Jeg sa at jeg ikke ville ha mobilen vis ikke han sendte den først. Tar ikke sjansen. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 ØY DU! Ikke noe vits,de i Siemens har uansett ikke lov og gi bort mobilene til ansatte,ihvertfall ikke før de er til salgs i butikkene.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Siemens har uansett ikke lov og gi bort mobilene til ansatte,ihvertfall ikke før de er til salgs i butikkene.. Selvsagt har de lov til det. Allerede flere 100 som har SX1, både testere og folk som drar rundt og viser den frem på messer, til operatører osv. Endel operatører har SX1 også. Jeg har en SX1 jeg også, selv om jeg ikke jobber i Siemens. Kan selge den på eBay hvis jeg ønsker det... Lenke til kommentar
akseln Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vil sterkt fraråde kjøp av telefon før den er i butikken. De telefonene som deles ut av Siemens (eller Nokia) tidlig i prosessen er som oftest prototyper hvor både sw og ikke minst hw avviker fra det endelige produktet. Man kan heller ikke regne med at er support på disse prototypene eller at sw lar seg oppgradere. Betydelig risiko er det uansett. Lenke til kommentar
amobil_t610 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har en SX1 jeg også' date=' selv om jeg ikke jobber i Siemens. Kan selge den på eBay hvis jeg ønsker det...[/quote']Du selger den tilfeldigvis ikke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå