anderslien Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei! Jeg har nå fått et annet tilbud på en Siemens SX1. Han bor i Romania og har 7 stykker. Han har venner som jobber i siemens. Jeg spurte om han kunne selge en til meg og det kunne han gjøre. Jeg skal betale 400$. Han skal sende det på sånn Goods Trade, så da betaler jeg pengene inn på en konto som et firma har, da sender han karn mobilen til meg, når jeg har fått mobilen, så får jeg automatisk en mail fra de i firmaet og de spør om varen er ok. Hvis jeg svarer ja, så setter de inn pengene på hans konto. Høres ikke det seriøst ut?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Tja.. hvis du er villig til å tape penger så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Tape penger?? Han har jo mobilene. VI tar sånn sikker betalingmetode og jeg skal få ha mobilen i 7 dager før jeg betaler han. Det er ganske sikkert!! Lenke til kommentar
carwash Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Høres ut som en tvilsom deal. Kjenner du denne personen personlig? Er du sikker på at det er en ekte "escrow" tjeneste som skal brukes? Dette lukter svindel i lange baner. Hold deg unna. mvh simen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Tape penger?? Han har jo mobilene. VI tar sånn sikker betalingmetode og jeg skal få ha mobilen i 7 dager før jeg betaler han. Det er ganske sikkert!! Jada, alle svindlere har varene. Du kan ikke bare tro på at han har varene når han sier at han har dem. Men som jeg sa, er du villig til å kaste bort litt hard cash på ingenting så gjør det. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg ville tenkt over denne dealen ett par ganger før jeg sendte pengene. Det er jo ikke en fornuftig måte å betale på, virker litt merkelig. Har du en link/mail du kan quote så vi kan få se hva mannen skriver selv? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Vil dere ha mailen hans? Mailen hans er: [email protected]. Han er fra Romania så prat engelsk Han har messenger, men er ikke online nå. Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Spør han om følgende: Hva er de tredje og fjerde siste ordene i About-texten på SX1? (med engelske menyer). Kommer det svar, skal jeg fortelle deg om det er riktig eller ikke :wink: Er forresten 99,9% sikker på at det der er nok en SCAM... Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har sendt mail til han nå. Har du Siemens SX1 Molna? Hvordan fikk du tak i den? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Molna jobber i Java-firma som får alle de feteste telefonene en god stund før butikkene. Snakk om å kunne få julaften i oktober..... :smile: Pluss at han sikkert har noen gode venner i Siemens. :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 levlex: SX1'n tilhører nok meg og ikke firmaet Firmaet får den sikkert om et par måneder... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ok. Juleaften ganger ti i oktober! Åssen i helveticus fikk du tak i den? :o Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvordan? Nei, du skrev jo det selv i den forrige posten :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hmmmm, kanskje jeg også skulle skaffe meg noen gode venner i Siemens..... Anyway, er det en prototype eller er det en ferdig terminal? Du vet vel ikke når tilfeldigvis vi andre kan skaffe oss telefonen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Prototype ja. Vet ikke noe sikkert, men håper på slutten av november... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har sendt mail til han nå. Har du Siemens SX1 Molna? Hvordan fikk du tak i den? Ja, har du fått noe svar av denne mannen da? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Han skjønte ikke hva jeg mente med About-Texten på siemens sx1... Hva menes egentlig med det? Jeg har spurt om han kan sende den til meg, jeg kan se på den og deretter betale. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Han skjønte ikke hva jeg mente med About-Texten på siemens sx1... Hva menes egentlig med det? Jeg har spurt om han kan sende den til meg, jeg kan se på den og deretter betale. Keep dreaming :wink: Tviler på at han går med på det. Si i fra når du får svar da! Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Selvsagt går han ikke med på det, han har jo ikke noen SX1 å sende :-) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 IKKE send han penger uten å ha fått mobilen først. Fristen er stor, men dette lukter svindel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå