Joachim_F Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 – Vi tar overlevelsesspillene til det neste nivået.Sony tar opp kampen med DayZ Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ouuuuhhh. Interessant! Håper SOE leverer, generelt sett er jeg ikke så begeistret for Planetside 2 motoren. Men konseptet er fortsatt ikke gjennomført ordentlig, så her har de mulighet til å spise seg plass i markedet. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Det blir hard konkurranse nå ja :-) Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Kjører på planetside 2 motoren ja.. Tilogmed samme suicide-screen :-P Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Vel, om de følger crafting systemet til star wars galaxies, så vil dette blir utrolig bra. 1 Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Håper de tar inspirasjon til mye ifra star wars galaxies.. fortsatt et spill jeg måler mye opp imot. iallefall i mmo. Blir spennende å se hvordan dette blir. Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Blir ikke vanskelig og banke DayZ ut av himmelen viss de gjør det ordentlig. Har vanskeligheter for og se for meg DayZ bli fantastisk, motoren er en av problemene. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Kanskje det ja! Har for lenge siden spilt meg lei av DayZ, da ingenting nytt blir lagt til.. Ingenting av det som ble "lovd" er der. Eier fortsatt spillet, men har spilt det alt for like pga. akkurat dette. Er på tide at noen gjør noe ordentlig av sjangeren. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Tja kan bli spennende dette, kanskje det faktisk blir ferdig engang også. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Bohemia har ikke sjans hvis dette kommer. De mangler enormt mye med sin spillmotor. Mye bra, mye dårlig. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Nå er ikke rust ferdig utviklet enda da, det blir jo mye større. Endret 10. april 2014 av Slowmech Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Kanskje det ja! Har for lenge siden spilt meg lei av DayZ, da ingenting nytt blir lagt til.. Ingenting av det som ble "lovd" er der. Eier fortsatt spillet, men har spilt det alt for like pga. akkurat dette. Er på tide at noen gjør noe ordentlig av sjangeren. http://dayzdev.tumblr.com/ les der, og evt. på forumene. De gjør ting skikkelig før de skyter nye ting ut. Lenke til kommentar
warsteel Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Håper de tar inspirasjon til mye ifra star wars galaxies.. fortsatt et spill jeg måler mye opp imot. iallefall i mmo. Blir spennende å se hvordan dette blir. SWG er et fantastisk stykke spill. Synd at Smedley og SOE ødela spillet med unødvendige oppdateringer. Selv om jeg spilte til siste stund, så er jeg fortsatt lei meg at de la det ned. Men til info kommer det snart et spill, hvor mye av SWG blir kombinert med Ultima Online. Det er The Repopulation. Et spill verdt å sjekke ut. De har fantastiske ideer på hva spillere vil ha, samtidig som at de hele veien er veldig åpne med dialog. Akkurat helt motsatt av SOE var under SWG. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Håper de tar inspirasjon til mye ifra star wars galaxies.. fortsatt et spill jeg måler mye opp imot. iallefall i mmo. Blir spennende å se hvordan dette blir. SWG er et fantastisk stykke spill. Synd at Smedley og SOE ødela spillet med unødvendige oppdateringer. Selv om jeg spilte til siste stund, så er jeg fortsatt lei meg at de la det ned. Men til info kommer det snart et spill, hvor mye av SWG blir kombinert med Ultima Online. Det er The Repopulation. Et spill verdt å sjekke ut. De har fantastiske ideer på hva spillere vil ha, samtidig som at de hele veien er veldig åpne med dialog. Akkurat helt motsatt av SOE var under SWG. Fulgte en del med på The Repopulation i started, men datt av lasset etterhvert Får vel ta en titt igjen. Spilte SWG fram til et par måneder etter combat upgraden de kom med. Alle jeg spilte med stakk, servere daua og jeg tuslet også. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Ingen som har lagt merke til at det skal være "free" 2 play?... HATER den modellen, pay 2 win burde det heller hete 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ingen som har lagt merke til at det skal være "free" 2 play?... HATER den modellen, pay 2 win burde det heller hete Det kommer helt an på hvordan modellen er satt opp. The Elders Scrolls Online valgte å ikke gå for F2P. Jeg gir dem to måneder før de ombestemmer seg. Såfremt det kun er kosmetiske ting som kan kjøpes som for ekte penger har jeg ingen problemer med F2P. For de av oss som ikke har all verdens tid til spilling fungerer en slik modell bedre enn å betale fast per måned. Å betale en fast sum per måned er utelukket for min del, da jeg har lite tid til spill og altfor mange spill i backloggen. Problemet er når F2P er lagt opp slik at man kan betale for fordeler som skaper en ubalanse i spillet. Da er det Pay2Win. Dessverre er dette altfor vanlig, men så lenge folk er villige til å betale forsvinner det neppe. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Håper de tar inspirasjon til mye ifra star wars galaxies.. fortsatt et spill jeg måler mye opp imot. iallefall i mmo. Blir spennende å se hvordan dette blir. SWG er et fantastisk stykke spill. Synd at Smedley og SOE ødela spillet med unødvendige oppdateringer. Selv om jeg spilte til siste stund, så er jeg fortsatt lei meg at de la det ned. Men til info kommer det snart et spill, hvor mye av SWG blir kombinert med Ultima Online. Det er The Repopulation. Et spill verdt å sjekke ut. De har fantastiske ideer på hva spillere vil ha, samtidig som at de hele veien er veldig åpne med dialog. Akkurat helt motsatt av SOE var under SWG. Fulgte en del med på The Repopulation i started, men datt av lasset etterhvert Får vel ta en titt igjen. Spilte SWG fram til et par måneder etter combat upgraden de kom med. Alle jeg spilte med stakk, servere daua og jeg tuslet også. Har dere fulgt med på The Repopulation? Det har vært utrolig my kontrovers rundt spillet, og det siste er at alle rettighetene ble solgt til et nytt selskap. https://www.therepopulation.com/index.php/news/299-above-and-beyond-technologies-sells-the-repopulation-to-idea-fabrik Jeg tror ikke spillet vil se dagens lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå