Arodem Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Men prosjektet ble lagt død etter å ha blitt vingeklippet av George Lucas.Denne ikoniske Star Wars-skurken skulle få sitt eget spill Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 synd :/ fikk litt jedi academy følelse av videoen Lenke til kommentar
Erbros Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Er det negativt? Det tviler jeg på, Jedi Academy var et ganske bra spill, et av de bedre Star Wars-spillene etter min mening. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jedi Knight 2 og Jedi Academy er de siste gode Star Wars-spillene, kanskje med unntak av Battlefront. Lenke til kommentar
Optimus_Bull Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Videoen minnet meg om Teenage Mutant Ninja Turtles: Out Of The Shadows. Helt lik gameplay og combat, bare litt mer oppgradert, andre animasjoner og bedre grafikk. De er nærmest helt identiske med tanke at begge er fra samme utvikler. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Det så faktisk fantastisk ut. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jedi Knight 2 og Jedi Academy er de siste gode Star Wars-spillene, kanskje med unntak av Battlefront. Knights of the Old Republic. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jedi Knight 2 og Jedi Academy er de siste gode Star Wars-spillene, kanskje med unntak av Battlefront. Knights of the Old Republic. Selvfølgelig Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 er egentlig jedi outcast jeg snakker om naar jeg sier jedi academy, synes outcast var tightere, selv om det var enklere. har spilt de spillene sa SINNSYKT mye, slow motion mot han siste bossen, spawne masse npcer, lan med dueller osv osv. testa det de gav ut paa xbox og ps3 og det var ikke i n'rheten. satte man paa r0d lasermodus saa maatte man aime og time sabern under fight. EPIC >D Lenke til kommentar
Gottimator Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 synd :/ fikk litt jedi academy følelse av videoen Yea... Men du veit, Disney is in charge now... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå