Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i ABB.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kjenner han ikke, du har aldri møtt han, aldri snakket med han. Men du vet han har drept 77 mennesker, mange av dem barn? Han sto å så på at ei ung jente ba for livet sitt, spurte om hun kunne få leve, tok opp våpenet og trakk av mot hodet hennes. Så sitter han i politiavhør og er bekymret fordi han har fått ett lite kutt i fingeren. Å dette finner du tiltrekkende? Han er ett feigt menneske, som ikke verdsetter andres liv.

 

Du har ikke fått noe kall, det er noe du innbiller deg i depresjonen din. Ta kontakt med din lege og finn noen å snakke med!

 

 

Mangler du empati? Så den makten han utøvde er tiltrekkende for deg, ikke avskyelig?

edit: dobbelpost

 

Mangler du empati når du er så full av hevnlyst i et samfunn som sier til absolutt alle andre, at hevn skal du ikke ha.

 

Lenke til kommentar

 

Du kjenner han ikke, du har aldri møtt han, aldri snakket med han. Men du vet han har drept 77 mennesker, mange av dem barn? Han sto å så på at ei ung jente ba for livet sitt, spurte om hun kunne få leve, tok opp våpenet og trakk av mot hodet hennes. Så sitter han i politiavhør og er bekymret fordi han har fått ett lite kutt i fingeren. Å dette finner du tiltrekkende? Han er ett feigt menneske, som ikke verdsetter andres liv.

 

Du har ikke fått noe kall, det er noe du innbiller deg i depresjonen din. Ta kontakt med din lege og finn noen å snakke med!

 

 

Mangler du empati? Så den makten han utøvde er tiltrekkende for deg, ikke avskyelig?

edit: dobbelpost

 

Mangler du empati når du er så full av hevnlyst i et samfunn som sier til absolutt alle andre, at hevn skal du ikke ha.

 

 

 

Jeg er ikke full av hevnlyst, hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar

 

Du kjenner han ikke, du har aldri møtt han, aldri snakket med han. Men du vet han har drept 77 mennesker, mange av dem barn? Han sto å så på at ei ung jente ba for livet sitt, spurte om hun kunne få leve, tok opp våpenet og trakk av mot hodet hennes. Så sitter han i politiavhør og er bekymret fordi han har fått ett lite kutt i fingeren. Å dette finner du tiltrekkende? Han er ett feigt menneske, som ikke verdsetter andres liv.

 

Du har ikke fått noe kall, det er noe du innbiller deg i depresjonen din. Ta kontakt med din lege og finn noen å snakke med!

 

 

Mangler du empati? Så den makten han utøvde er tiltrekkende for deg, ikke avskyelig?

edit: dobbelpost

 

Mangler du empati når du er så full av hevnlyst i et samfunn som sier til absolutt alle andre, at hevn skal du ikke ha.

 

 

Jeg ville gjerne hevnet meg. Ser ikke noe galt i hevn. Nå kjente jeg ingen som ble slaktet av svinet. Men skulle gjerne brukt noen timer med blåselampe og knipetang på ABB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var grusomt det han gjorde. Mange som mistet noen, eller som mistet livet, ble skadet... Mange unge folk som ikke lenger er her pga ham. Mange døde eller skadde i Oslo så vel som på Utøya. Og så de som klarte seg, de har en veldig traumatisk opplevelse bak seg. Alle som var der har en historie. Noen måtte gjemme seg under lik, mange måtte svømme langt, så folk de kjente bli drept... Vi kan ikke tenke oss hvordan det var.

 

Greit nok at han har meninger, men det der var ikke måten å gjøre det på.

 

Det er ganske spesielt at noen faller for en som ham, men unikt er det ikke...

 

Mitt hjerte blør for alle som mistet noen eller som ble skadet den dagen. Og for alle dem som levde sine siste øyeblikk i frykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville gjerne hevnet meg. Ser ikke noe galt i hevn. Nå kjente jeg ingen som ble slaktet av svinet. Men skulle gjerne brukt noen timer med blåselampe og knipetang på ABB.

 

 

Ved å gjøre det så setter man en verdi på det han gjorde , om man ikke bruker tid og energi på ham så har man på svært mange måter ødelagt mye av det han prøver å poengtere. Det finnes mange slike personer her i verden som er helt gale etter oppmerksomhet og er villige til å strekke seg langt for å oppnå det , gir vi dem nok oppmerksomhet kan man risikere at flere "av den ulla" blir villige til å strekke seg like langt.

 

Men ja, forstår at man kan ha ønske om å hevne seg på en slik person.

Lenke til kommentar

 

 

Du kjenner han ikke, du har aldri møtt han, aldri snakket med han. Men du vet han har drept 77 mennesker, mange av dem barn? Han sto å så på at ei ung jente ba for livet sitt, spurte om hun kunne få leve, tok opp våpenet og trakk av mot hodet hennes. Så sitter han i politiavhør og er bekymret fordi han har fått ett lite kutt i fingeren. Å dette finner du tiltrekkende? Han er ett feigt menneske, som ikke verdsetter andres liv.

 

Du har ikke fått noe kall, det er noe du innbiller deg i depresjonen din. Ta kontakt med din lege og finn noen å snakke med!

 

 

Mangler du empati? Så den makten han utøvde er tiltrekkende for deg, ikke avskyelig?

edit: dobbelpost

 

Mangler du empati når du er så full av hevnlyst i et samfunn som sier til absolutt alle andre, at hevn skal du ikke ha.

 

 

 

Jeg er ikke full av hevnlyst, hva er poenget ditt?

 

 

Hele din argumentasjon er basert på hevnlyst, hykler!

Lenke til kommentar

Jeg ville gjerne hevnet meg. Ser ikke noe galt i hevn. Nå kjente jeg ingen som ble slaktet av svinet. Men skulle gjerne brukt noen timer med blåselampe og knipetang på ABB.

Hevn er en helt legitim følelse og handling. Poenget mitt var PK-samfunnet som sier til andre som får noen i sin familie drept at det må de godta, og drapskvinnen vil du se på gaten om 8 år.

 

Andeith er bare et utmerket eksempel på hykleriet samfunnet/politikere/de moralsk riktige har utvist gjennom de siste 20-30 år.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ville gjerne hevnet meg. Ser ikke noe galt i hevn. Nå kjente jeg ingen som ble slaktet av svinet. Men skulle gjerne brukt noen timer med blåselampe og knipetang på ABB.

 

Ved å gjøre det så setter man en verdi på det han gjorde , om man ikke bruker tid og energi på ham så har man på svært mange måter ødelagt mye av det han prøver å poengtere. Det finnes mange slike personer her i verden som er helt gale etter oppmerksomhet og er villige til å strekke seg langt for å oppnå det , gir vi dem nok oppmerksomhet kan man risikere at flere "av den ulla" blir villige til å strekke seg like langt.

 

Men ja, forstår at man kan ha ønske om å hevne seg på en slik person.

Nå er ikke jeg for tortur, det var mer en tanke om lyst til, jeg skrev ned

Ja, jo mer fokus det blir på han og det han gjorde, så kan jeg forstå at han selv opplever det som en verdi. Men allikevel må vi ha fokus på hans handlinger og hans tenkning. Vi må lære av det. ABB er ikke psykisk syk, sett fra et medisinsk perspektiv. Han var/tilsynelatende en frisk mann. Med det som bakgrunn er det interessant. At en slik «normal» ung mann kan utføre slike handlinger. Jeg tror ikke hans meninger drev frem dette i han, de var kun en av flere faktorer som spilte inn.

Ja det er mange «gale» personer der ute. Men veldig få som vil klare å utføre en slik barbarisk handling. Det og slakte ned helt uskyldige unge mennesker på denne måten er helt spesielt i den vestlige verden. Mennesker som på ingen måte har skadet eller gjort personen noe. Kun uenig politisk ståsted. Derfor må vi lære en slik person og forstå. Så helt uten fokus tror jeg ikke vi skal ha.

 

 

Jeg ville gjerne hevnet meg. Ser ikke noe galt i hevn. Nå kjente jeg ingen som ble slaktet av svinet. Men skulle gjerne brukt noen timer med blåselampe og knipetang på ABB.

Hevn er en helt legitim følelse og handling. Poenget mitt var PK-samfunnet som sier til andre som får noen i sin familie drept at det må de godta, og drapskvinnen vil du se på gaten om 8 år.

 

Andeith er bare et utmerket eksempel på hykleriet samfunnet/politikere/de moralsk riktige har utvist gjennom de siste 20-30 år.

Jeg forstår hva du mener. Sosialistene har i alle år blitt opplevd som forsvarere av gjerningsmannen, lite har falt på ofret og pårørende. Helt enig med deg. Derfor har FrP vært for strenge straffer, spesielt på alvorlige handlinger, som drap. Nå fikk de det selv rett i fanget og de innså at lovverket ikke lengre holdt. Det er dessverre slik at man selv må erfare før man lærer. Dette vil vi også se i forhold til den massive innvandringen fra ikke vestlige land. Også her hører ikke PK eliten på fornuft.

Edit: Flettet dobbelpost, Tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Hele din argumentasjon er basert på hevnlyst, hykler!

 

 

Nei, det er den ikke, jeg har aldri nevnt noe om hevn. Du trekker en konklusjon basert på noe som foregår i ditt hode og ikke det jeg har skrevet. Dette blir veldig tydelig når du bare skriker hykler, i stedet for å komme med saklig argumentasjon.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hele din argumentasjon er basert på hevnlyst, hykler!

Nei, det er den ikke, jeg har aldri nevnt noe om hevn. Du trekker en konklusjon basert på noe som foregår i ditt hode og ikke det jeg har skrevet. Dette blir veldig tydelig når du bare skriker hykler, i stedet for å komme med saklig argumentasjon.

 

Ingen lar seg lure av at du synes noen er kokoloko fordi de måtte ha en følelse for ABB og du begrunner motstanden mot dette ut i fra ABB sine handlinger, og kaller motstanden mot dette "ikke hevn".

 

Feminister er kjent for å ikke inneha logisk sans, men prøv iallefall.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

 

 

Hele din argumentasjon er basert på hevnlyst, hykler!

Nei, det er den ikke, jeg har aldri nevnt noe om hevn. Du trekker en konklusjon basert på noe som foregår i ditt hode og ikke det jeg har skrevet. Dette blir veldig tydelig når du bare skriker hykler, i stedet for å komme med saklig argumentasjon.

 

Ingen lar seg lure av at du synes noen er kokoloko fordi de måtte ha en følelse for ABB og du begrunner motstanden mot dette ut i fra ABB sine handlinger, og kaller motstanden mot dette "ikke hevn".

 

Feminister er kjent for å ikke inneha logisk sans, men prøv iallefall.

 

 

Jeg har ikke skrevet at noen er koko. Derimot er det spesielt at ett voksent menneske blir forelsket i noen de andre har møtte og skaper ett bilde av denne personen som de ikke har noe grunnlag for å skape. Da er det ikke hevn å minne TS på det vi vet med sikkerhet om personen hun er forelsket i.

 

Om TS ikke ønsker at noen kommentere det TS sier, burde hun heller ikke poste det på ett offentlig forum.

 

Jeg har ikke skrevet noe om hevn eller oppfordret til hevn mot ABB, annet enn at jeg så klart er glad for at han sitter fengslet. Du trekker konklusjoner utifra ingenting og skriker hykler uten å begrunne din sak. Om du mener jeg er feminist eller ikke, er også totalt irrelevant. Det eneste du viser er at du ikke kan begrunne dine påstander om meg og derfor kommer med personangrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trådstarter antar nok at ABB er den eneste mannen hun kan inngå et varig forhold til, siden han er den verste og mest avskydde mannen i Norge. På den måten kan hun både slippe unna litt av ensomheten, og gjøre en god(?) gjerning.

 

Men ettersom ABB mottar mange brev fra kvinner, hvordan vet vi at han vil svare på brevene til akkurat denne kvinnen? Vi har vel fått vite at ABB mottar mange brev fra kvinner, men vi har aldri hørt noe om at han har svart på noen av dem.

Det er ikke sikkert at han har noen interesse av disse brevene, bortsett fra underholdningens del.

Lenke til kommentar

Synes han ser klysete og ekkel ut jeg. Hadde aldri vært min type, men utseendet og hele han er kraftig forverret av det han gjorde, han vekker bare avsky i meg. Vanligvis tenker jeg ikke på ham, han er ikke en del av min verden. Tenker kun på ham når jeg ser noe om ham, f.eks media eller denne tråden.

Lenke til kommentar

Synes han ser klysete og ekkel ut jeg. Hadde aldri vært min type, men utseendet og hele han er kraftig forverret av det han gjorde, han vekker bare avsky i meg. Vanligvis tenker jeg ikke på ham, han er ikke en del av min verden. Tenker kun på ham når jeg ser noe om ham, f.eks media eller denne tråden.

Jeg er faktisk helt enig. Jeg har prøvd å se på han om det finnes noe der som er pent. Men nei. Kanskje han hadde vært pen om han ikke hadde gjort det han hadde gjort. Men det får man aldri vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...