Gothminister Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg er egentlig forvirret av at han klager på soningsforholdene om å være adskilt fra de andre. Hvordan tror han at han ikke blir drept eller hardt skadet? Hvorfor tror han at han kan få med seg masse innsatte på hans tankegang og bygge opp et nettverk? Hvorfor vil han ikke være alene og trygg? Stakkars ABB. Alene i verden og alle er i mot han. Det er flott han har slike som deg. Det gleder han sikkert i hans svarte hjerte. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Jeg er egentlig forvirret av at han klager på soningsforholdene om å være adskilt fra de andre. Hvordan tror han at han ikke blir drept eller hardt skadet? Hvorfor tror han at han kan få med seg masse innsatte på hans tankegang og bygge opp et nettverk? Hvorfor vil han ikke være alene og trygg? Stakkars ABB. Alene i verden og alle er i mot han. Det er flott han har slike som deg. Det gleder han sikkert i hans svarte hjerte. Synes du ikke synd på han? Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Jeg skal ikke gjøre noe ulovlig for Breivk, da må du ha misforstått. Jeg er bare interessert i å tenke på han. Jeg støtter han ikke. Greit det er Hybritofili, men det vil jo være helt ok for meg, jeg ser ikke det endrer seg ved den diagnosen, særlig fordi det er en forelskelse og jeg har ikke tatt kontakt med han. Nei jeg hadde heller ikke trodd du ville støtte handlingene hans. De aller færreste, også av de kvinnene som skriver brev til ham gjør nok det. Jeg snakket bare rent generelt om hva som evt kunne gjort det nødvendig å gi terapi til en med Hybristofili. Det mest vanlige er nemlig å la tilstanden forbli ubehandlet når den ikke er til hinder for pasienten. Jeg tror uansett ikke noen med den diagnosen ville hatt vondt av å snakke med en fagperson om det, selv om diagnosen ikke påvirker hverdagen din i nevneverdig grad og er noe du faktisk kan leve med. Problemene du allerede hadde før Breivik saken dukket opp (sosial angst?) høres for min del ut som om de er til større hinder for deg enn Hybristofilien Endret 16. april 2014 av Achylles Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg er egentlig forvirret av at han klager på soningsforholdene om å være adskilt fra de andre. Hvordan tror han at han ikke blir drept eller hardt skadet? Hvorfor tror han at han kan få med seg masse innsatte på hans tankegang og bygge opp et nettverk? Hvorfor vil han ikke være alene og trygg? Stakkars ABB. Alene i verden og alle er i mot han. Det er flott han har slike som deg. Det gleder han sikkert i hans svarte hjerte. Synes du ikke synd på han? Hvorfor skulle jeg synes synd på han? Gi meg en god grund til og synes synd på en fyr som slaktet ungdommer på en sommerleir. Selv om jeg politisk er langt unna AUF og Ap, så vil jeg aldri støtte drap på mine politiske motstandere. 2 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Jeg skal ikke gjøre noe ulovlig for Breivk, da må du ha misforstått. Jeg er bare interessert i å tenke på han. Jeg støtter han ikke. Greit det er Hybritofili, men det vil jo være helt ok for meg, jeg ser ikke det endrer seg ved den diagnosen, særlig fordi det er en forelskelse og jeg har ikke tatt kontakt med han. Nei jeg hadde heller ikke trodd du ville støtte handlingene hans. De aller færreste av de kvinnene som skriver brev til ham gjør nok det. Jeg snakket bare rent generelt om hva som evt kunne gjort det nødvendig å gi terapi til en med Hybristofili. Det mest vanlige er nemlig å la tilstanden forbli ubehandlet når den ikke er til hinder for pasienten. Jeg tror uansett ikke noen med den diagnosen ville hatt vondt av å snakke med en fagperson om det, selv om diagnosen ikke påvirker hverdagen din i nevneverdig grad og er noe du faktisk kan leve med. Problemene du allerede hadde før Breivik saken dukket opp (sosial angst?) høres for min del ut som om de er til større hinder for deg enn Hybristofilien Sosial angst er mer ubehagelig, for den får hjertet til å dunke raskt og jeg kjenner det godt. Jeg får ikke angst når jeg skriver om Andere, av en eller annen grunn. Jeg tenker ikke særlig på han når det er så lite i mediene, bare når jeg skriver her eller ser et bilde av han. Jeg er egentlig forvirret av at han klager på soningsforholdene om å være adskilt fra de andre. Hvordan tror han at han ikke blir drept eller hardt skadet? Hvorfor tror han at han kan få med seg masse innsatte på hans tankegang og bygge opp et nettverk? Hvorfor vil han ikke være alene og trygg? Stakkars ABB. Alene i verden og alle er i mot han. Det er flott han har slike som deg. Det gleder han sikkert i hans svarte hjerte. Synes du ikke synd på han? Hvorfor skulle jeg synes synd på han? Gi meg en god grund til og synes synd på en fyr som slaktet ungdommer på en sommerleir. Selv om jeg politisk er langt unna AUF og Ap, så vil jeg aldri støtte drap på mine politiske motstandere. Bare gulla, visste jo at om trent ingen synes synd på Anders. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Nei jeg hadde heller ikke trodd du ville støtte handlingene hans. De aller færreste av de kvinnene som skriver brev til ham gjør nok det. Jeg snakket bare rent generelt om hva som evt kunne gjort det nødvendig å gi terapi til en med Hybristofili. Det mest vanlige er nemlig å la tilstanden forbli ubehandlet når den ikke er til hinder for pasienten. Jeg tror uansett ikke noen med den diagnosen ville hatt vondt av å snakke med en fagperson om det, selv om diagnosen ikke påvirker hverdagen din i nevneverdig grad og er noe du faktisk kan leve med. Problemene du allerede hadde før Breivik saken dukket opp (sosial angst?) høres for min del ut som om de er til større hinder for deg enn Hybristofilien Hvorfor skulle jeg synes synd på han? Gi meg en god grund til og synes synd på en fyr som slaktet ungdommer på en sommerleir. Selv om jeg politisk er langt unna AUF og Ap, så vil jeg aldri støtte drap på mine politiske motstandere. orfor vil han ikke være alene og trygg? Stakkars ABB. Alene i verden og alle er i mot han. Det er flott han har slike som deg. Det gleder han sikkert i hans svarte hjerte.Synes du ikke synd på han? Bare gulla, visste jo at om trent ingen synes synd på Anders. Men du svarer ikke. Hvorfor skal noen synes synd på han? Mannen er en slakter. Forstår du ikke alvoret i hva han har gjort? Eller er du et nettroll som ønsker oppmerksomhet? 1 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Nei jeg hadde heller ikke trodd du ville støtte handlingene hans. De aller færreste av de kvinnene som skriver brev til ham gjør nok det. Jeg snakket bare rent generelt om hva som evt kunne gjort det nødvendig å gi terapi til en med Hybristofili. Det mest vanlige er nemlig å la tilstanden forbli ubehandlet når den ikke er til hinder for pasienten. Jeg tror uansett ikke noen med den diagnosen ville hatt vondt av å snakke med en fagperson om det, selv om diagnosen ikke påvirker hverdagen din i nevneverdig grad og er noe du faktisk kan leve med. Problemene du allerede hadde før Breivik saken dukket opp (sosial angst?) høres for min del ut som om de er til større hinder for deg enn Hybristofilien Hvorfor skulle jeg synes synd på han? Gi meg en god grund til og synes synd på en fyr som slaktet ungdommer på en sommerleir. Selv om jeg politisk er langt unna AUF og Ap, så vil jeg aldri støtte drap på mine politiske motstandere. orfor vil han ikke være alene og trygg? Stakkars ABB. Alene i verden og alle er i mot han. Det er flott han har slike som deg. Det gleder han sikkert i hans svarte hjerte.Synes du ikke synd på han? :)Bare gulla, visste jo at om trent ingen synes synd på Anders. Men du svarer ikke. Hvorfor skal noen synes synd på han? Mannen er en slakter. Forstår du ikke alvoret i hva han har gjort? Eller er du et nettroll som ønsker oppmerksomhet? Du skal ikke synes synd på han, jeg bare tulla. For jeg tenker det er best sånn han har det nå, og dermed ikke synd på st han ikke får vært sammen med de andre innsatte. Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg syntes du skriver usammenhengende, og vifter rundt med latterlige spørsmål og disse kan til tider også være fornærmende ovenfor andre brukere her inne."Hvorfor syntes du ikke synd på han ?"Disse, og mange flere spørsmål du sikkert har, kan du ta med deg til terapeuten/psykologen din. Jeg tror ikke at noen her inne er bemerkelsesverdig interessert i dine kjærlighets tanker om ABB, og hva/hvordan du skal leve livet ditt med disse tankene om han, hva du skal gjøre videre osv osv.Oppsøk profesjonell hjelp du. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Jeg syntes du skriver usammenhengende, og vifter rundt med latterlige spørsmål og disse kan til tider også være fornærmende ovenfor andre brukere her inne. "Hvorfor syntes du ikke synd på han ?" Disse, og mange flere spørsmål du sikkert har, kan du ta med deg til terapeuten/psykologen din. Jeg tror ikke at noen her inne er bemerkelsesverdig interessert i dine kjærlighets tanker om ABB, og hva/hvordan du skal leve livet ditt med disse tankene om han, hva du skal gjøre videre osv osv. Oppsøk profesjonell hjelp du. Ironi. Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Jeg syntes du skriver usammenhengende, og vifter rundt med latterlige spørsmål og disse kan til tider også være fornærmende ovenfor andre brukere her inne. "Hvorfor syntes du ikke synd på han ?" Disse, og mange flere spørsmål du sikkert har, kan du ta med deg til terapeuten/psykologen din. Jeg tror ikke at noen her inne er bemerkelsesverdig interessert i dine kjærlighets tanker om ABB, og hva/hvordan du skal leve livet ditt med disse tankene om han, hva du skal gjøre videre osv osv. Oppsøk profesjonell hjelp du. Ironi. Javel ja. Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til Om det blir en rettsak fordi Anders vil ha bedre soningsforhold, vil det bli like dekkende som 22Juli saken? Håper jeg virkelig ikke. Den mannen fortjener ikke mer oppmerksomhet enn hva som er strengt tatt nødvendig. Og hvordan det forresten? Synes du han fortjener mer oppmerksomhet enn han allerede har fått? Det jeg synes er merkelig er hvordan du kan ha fantasier og ønske om å være sammen med en som drepte så mange. Tenker du ikke over hva han har gjort? Tenker du ikke på oss som sitter igjen? Som ikke får våre venner tilbake? Ikke la deg lure av ts, fordi hun kjører sitt styring og kontrolldrama og venter på at noen skal bite på. Hennes drama kan kalles "mystiker", der hun kommer med spektakulære antydninger, men straks det blir kontakt, og folk spør hva hun vil, trekker hun seg tilbake, og besvarer med enten det samme spørsmålet som hun startet med, ignorerer spørsmål som er for "vanskelige", fordi hun vet at da blir hun avslørt, eller blir helt taus. Når det så har gått en stund uten aktivitet i tråden, kommer hun med "nye åter", og venter på at noe skal bite på. Sånt kan også kalles for energityveri, fordi hun suger til seg oppmerksomhet (energi), men evner ikke å dele og dermed bygge energi sammen med den hun har kontakt med. Det hun vil vi skal tro: Se så mystisk jeg er ... blir dere ikke interesserte? LOL, yes Takk for denne Awarewolf! Og du har så, så inderlig rett Edit: dobbelpost Endret 22. april 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Jeg syntes du skriver usammenhengende, og vifter rundt med latterlige spørsmål og disse kan til tider også være fornærmende ovenfor andre brukere her inne. "Hvorfor syntes du ikke synd på han ?" Disse, og mange flere spørsmål du sikkert har, kan du ta med deg til terapeuten/psykologen din. Jeg tror ikke at noen her inne er bemerkelsesverdig interessert i dine kjærlighets tanker om ABB, og hva/hvordan du skal leve livet ditt med disse tankene om han, hva du skal gjøre videre osv osv. Oppsøk profesjonell hjelp du. Ironi. Javel ja. Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg syntes du skriver usammenhengende, og vifter rundt med latterlige spørsmål og disse kan til tider også være fornærmende ovenfor andre brukere her inne. "Hvorfor syntes du ikke synd på han ?" Disse, og mange flere spørsmål du sikkert har, kan du ta med deg til terapeuten/psykologen din. Jeg tror ikke at noen her inne er bemerkelsesverdig interessert i dine kjærlighets tanker om ABB, og hva/hvordan du skal leve livet ditt med disse tankene om han, hva du skal gjøre videre osv osv. Oppsøk profesjonell hjelp du. Ironi. Javel ja. Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling. Men hva er motivet ditt for denne tråden? Du har sagt du er forelsket i denne drapsmannen, hva så? Burde ikke det holde? Hva vil du oppnå egentlig? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Jeg syntes du skriver usammenhengende, og vifter rundt med latterlige spørsmål og disse kan til tider også være fornærmende ovenfor andre brukere her inne. "Hvorfor syntes du ikke synd på han ?" Disse, og mange flere spørsmål du sikkert har, kan du ta med deg til terapeuten/psykologen din. Jeg tror ikke at noen her inne er bemerkelsesverdig interessert i dine kjærlighets tanker om ABB, og hva/hvordan du skal leve livet ditt med disse tankene om han, hva du skal gjøre videre osv osv. Oppsøk profesjonell hjelp du. Ironi. Javel ja. Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling. Men hva er motivet ditt for denne tråden? Du har sagt du er forelsket i denne drapsmannen, hva så? Burde ikke det holde? Hva vil du oppnå egentlig? Å fylle en trist og kjedelig dag med å snakke om det jeg liker veldig godt å snakke om. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Men hva er motivet ditt for denne tråden? Du har sagt du er forelsket i denne drapsmannen, hva så? Burde ikke det holde? Hva vil du oppnå egentlig? Ironi. Javel ja. Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til ;)Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling.Å fylle en trist og kjedelig dag med å snakke om det jeg liker veldig godt å snakke om. Så du liker og snakke om ABB. Hva vil du da prate om? Du har sagt du er forelsket, hva mer er det å si? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Men hva er motivet ditt for denne tråden? Du har sagt du er forelsket i denne drapsmannen, hva så? Burde ikke det holde? Hva vil du oppnå egentlig? Ironi.Javel ja.Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til ;)Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling.Å fylle en trist og kjedelig dag med å snakke om det jeg liker veldig godt å snakke om. Så du liker og snakke om ABB. Hva vil du da prate om? Du har sagt du er forelsket, hva mer er det å si? Å finne noen som deler tanker, eller noen som stiller fine spørsmål, så jeg lærer mer om å like en kriminell. Og så er det så deilig å snakke med noen, når man må holde det inne for andre. Jeg klarte å si litt til en venninne, men kan ikke snakke særlig om temaet på kafe, bare å nevner Breivik får jo alle til å snu seg. Interessant å se hvordan folk reagerer, det er så mange forskjellige reaksjoner og det lærer meg om bor forskjellig man kan være, og at kanskje man ikke er helt lost alikevel. I fremtiden er det deilig å se tilbake, enten fordi jeg kan tenke tilbake og få samme følelser som jeg får ved å skrive som da å lese det igjen. Og tenk så flott med et forum hvor man kan snakke om sine innerste tanker. Uten å ble skadet. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Så du liker og snakke om ABB. Hva vil du da prate om? Du har sagt du er forelsket, hva mer er det å si? Ironi. Javel ja.Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til ;)Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling.Å fylle en trist og kjedelig dag med å snakke om det jeg liker veldig godt å snakke om.Å finne noen som deler tanker, eller noen som stiller fine spørsmål, så jeg lærer mer om å like en kriminell. Og så er det så deilig å snakke med noen, når man må holde det inne for andre. Jeg klarte å si litt til en venninne, men kan ikke snakke særlig om temaet på kafe, bare å nevner Breivik får jo alle til å snu seg. Interessant å se hvordan folk reagerer, det er så mange forskjellige reaksjoner og det lærer meg om bor forskjellig man kan være, og at kanskje man ikke er helt lost alikevel. I fremtiden er det deilig å se tilbake, enten fordi jeg kan tenke tilbake og få samme følelser som jeg får ved å skrive som da å lese det igjen. Og tenk så flott med et forum hvor man kan snakke om sine innerste tanker. Uten å ble skadet. Det fine med et anonymt forum er å skrive akkurat det man mener, uten konsekvenser. Der er vi enig. Hvem du er forelsket i er din privatsak og ingen andres. Er det viktig for deg og like kriminelle? Ikke at jeg har noe i mot folk som bryter Norsk lov på enkelte områder. Men når vi kommer til ABB så er han mye mer en kriminell. Det skal mye til å skyte uskyldige ungdommer på nært hold. Derfor noe spesielt og være betatt av han. Jeg hadde forstått det mer om du delte ABB sin ideologi, men det gjør du ikke så langt jeg vet. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Så du liker og snakke om ABB. Hva vil du da prate om? Du har sagt du er forelsket, hva mer er det å si? Ironi. Javel ja.Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til ;)Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling.Å fylle en trist og kjedelig dag med å snakke om det jeg liker veldig godt å snakke om.Å finne noen som deler tanker, eller noen som stiller fine spørsmål, så jeg lærer mer om å like en kriminell. Og så er det så deilig å snakke med noen, når man må holde det inne for andre. Jeg klarte å si litt til en venninne, men kan ikke snakke særlig om temaet på kafe, bare å nevner Breivik får jo alle til å snu seg. Interessant å se hvordan folk reagerer, det er så mange forskjellige reaksjoner og det lærer meg om bor forskjellig man kan være, og at kanskje man ikke er helt lost alikevel. I fremtiden er det deilig å se tilbake, enten fordi jeg kan tenke tilbake og få samme følelser som jeg får ved å skrive som da å lese det igjen. Og tenk så flott med et forum hvor man kan snakke om sine innerste tanker. Uten å ble skadet. Det fine med et anonymt forum er å skrive akkurat det man mener, uten konsekvenser. Der er vi enig. Hvem du er forelsket i er din privatsak og ingen andres. Er det viktig for deg og like kriminelle? Ikke at jeg har noe i mot folk som bryter Norsk lov på enkelte områder. Men når vi kommer til ABB så er han mye mer en kriminell. Det skal mye til å skyte uskyldige ungdommer på nært hold. Derfor noe spesielt og være betatt av han. Jeg hadde forstått det mer om du delte ABB sin ideologi, men det gjør du ikke så langt jeg vet. Man holder vel litt igjen. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Jeg tror problemet ditt her Kv84 er at du liker å prate mest mulig om noe de aller, aller fleste av oss mest av alt har lyst til å sette en stor svart strek over. Du sier du har lest boka "En av oss", men har du lest boka til Lippestad? Han er jo faktisk den av oss som kom nærmest inn på Breivik i tida etter 22 juli og en ting han til stadighet gjentar er hvor mye Breivik vant på, og nøt av all den oppmerksomheten rettssaken gav ham. Lippestad gir svært mange stikk til pressen som lagde et stort poeng ut av spesielt tilregnelig/utilregnelig spørsmålet, som ikke bare boostet egoet hans men som i tillegg var hovedårsaken til at andre internasjonale ekstremister begynte å se opp til ham og gav ham muligheten til å danne nettverk. Så hvis du tenker deg om så skjønner du kanskje hvorfor dette er et tema mange andre helst vil bruke minst mulig tid på. Vi ønsker ikke å gjøre som helst som gagner ham Og hvis det er noe overhodet som gagner ham så er det nettopp mer av den oppmoppmerksomheten som du tydeligvis ønsker å gi ham Endret 16. april 2014 av Achylles Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling. "Forelskelser" er psykiske lidelser, men sjelden bruker de å være direkte skadelige, men hos deg ser det ut som du dyrker frem din egen galskap, og normaliserer den med å hevde at det er bare en forelskelse Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Det fine med et anonymt forum er å skrive akkurat det man mener, uten konsekvenser. Der er vi enig. Hvem du er forelsket i er din privatsak og ingen andres. Ironi.Javel ja. Nå skjønner jeg ihvertfall at du troller Lykke til ;)Hvorfor skal jeg trolle om et så alvorlig tema? Jeg har skrevet om det på Kvinneguiden også lenge, så hadde vel gitt meg om jeg hadde trollet, en forelskelse varer lengre enn trolling.Å fylle en trist og kjedelig dag med å snakke om det jeg liker veldig godt å snakke om.Å finne noen som deler tanker, eller noen som stiller fine spørsmål, så jeg lærer mer om å like en kriminell. Og så er det så deilig å snakke med noen, når man må holde det inne for andre. Jeg klarte å si litt til en venninne, men kan ikke snakke særlig om temaet på kafe, bare å nevner Breivik får jo alle til å snu seg. Interessant å se hvordan folk reagerer, det er så mange forskjellige reaksjoner og det lærer meg om bor forskjellig man kan være, og at kanskje man ikke er helt lost alikevel. I fremtiden er det deilig å se tilbake, enten fordi jeg kan tenke tilbake og få samme følelser som jeg får ved å skrive som da å lese det igjen. Og tenk så flott med et forum hvor man kan snakke om sine innerste tanker. Uten å ble skadet. Er det viktig for deg og like kriminelle? Ikke at jeg har noe i mot folk som bryter Norsk lov på enkelte områder. Men når vi kommer til ABB så er han mye mer en kriminell. Det skal mye til å skyte uskyldige ungdommer på nært hold. Derfor noe spesielt og være betatt av han. Jeg hadde forstått det mer om du delte ABB sin ideologi, men det gjør du ikke så langt jeg vet. Man holder vel litt igjen. Hva holder du igjen? At du egentlig støtter ABB og hans ideologi? Mange gjør det her i landet. Jeg diskuterte mye med ABB på AD for noen år siden. Han deltok aktivt der før han gjorde det han gjorde. AD ble stengt straks etter den 22. Men han hadde mange der som støttet hans ideologi, men jeg tror få støtter hans handlinger. Selv om jeg har sett på nett enkelte som støtter også det. "Forelskelser" er psykiske lidelser, men sjelden bruker de å være direkte skadelige, men hos deg ser det ut som du dyrker frem din egen galskap, og normaliserer den med å hevde at det er bare en forelskelse Denne er vel ikke helt korrekt. Forelskelse er ingen psykisk lidelse. Men den kan bli en lidelse for personen. Edit: dobbelpost Endret 22. april 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg