Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i ABB.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror psykolog ville vært bedre enn diskusjon.no på sånt som det her.

Ingen psykolog skal få stoppe denne forelskelsen.

Tror dere han ville hatt meg? Han kunne hatt flere.

Tror han tar deg med storm. Vi snakker ekte kjærlighet tror jeg

Hahahahahaha

Lenke til kommentar

Viss du virkelig ikke troller må du nesten ta tak i den tafatte jentekroppen din og oppsøke psykolog. Du er ikke forelsket i han fordi han er kjekk, men du liker tanken av å pule på en som har drept 77 mennesker? Eller kanskje det er oppmerksomheten de rundt deg vil gi når de finner ut av det du liker?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tror dere han ville hatt meg? Han kunne hatt flere.

Han får tusenvis av brev fra damer rundt omkring i verden, så det vil sannsynligvis ikke være noe spesielt med deg nei. Du støtter heller ikke det han gjorde, så nei.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg burde aldri ha vært her, noe jeg dessverre er og det jeg kan er å elske de som trenger å bli elsket. Jeg kan ikke elske meg selv, det er få som liker meg, jeg klarer å se frem ved å ha en å elske, en å tenke på. Får håpe han får vite det en dag.

Vel, du er nå her, enten du liker det eller ei, og det samme gjelder alle oss andre, så du har det hverken verre eller bedre, sånn jeg oppfatter deg. Du får gjøre det du mener er best for deg, men jeg for min del ville funnet meg en god samtalepartner som kunne hjulpet meg å sortere og rydde litt i tanker og følelser. Og du, jeg tror ikke du har fått noe kall, det er bare noe du har fantasert deg frem til

Hva gjelder ord som "kjærlighet" osv, så tror jeg at i de fleste tilfeller, så handler det ikke om annet enn egen grådighet, som man pynter og degger med til det ser ut som noe "meningsfylt og godt" for å bekrefte seg selv.

Lenke til kommentar

er mange som faller for og ønsker å gifte seg med fanger og mordere. Som det har vært nevnt før, så får han derre (orker ikke å si navnet) mange frierbrev.

Man kan ikke endre andre. Man kan ikke reformere dem. Han har gjort det han har gjort. Det var en grusom handling som endte med at mange unge mennesker mistet livet sitt og mange ble skadet, både på Utøya og i Oslo.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt utvalgt eller fått et kall til å passe på han og gi av meg til han.

Merkelig. Jeg fikk nettopp et lignende kall selv.

Beskjeden var å gi deg denne beskjed: Søk hjelp!

En ting er helt sikkert, det vil aldri kunne bli noe mellom deg og ABB.

Det beste vil uansett være å slutte å tenke på ham.

Det finnes andre som fortjener din kjærlighet mye mer enn ham.

Lenke til kommentar

er mange som faller for og ønsker å gifte seg med fanger og mordere. Som det har vært nevnt før, så får han derre (orker ikke å si navnet) mange frierbrev.

Man kan ikke endre andre. Man kan ikke reformere dem. Han har gjort det han har gjort. Det var en grusom handling som endte med at mange unge mennesker mistet livet sitt og mange ble skadet, både på Utøya og i Oslo.

Synes det er fascinerende at det er mange som gjør det. Og lurer på om man kan forutse hvem som faller for kriminelle?

Viss du virkelig ikke troller må du nesten ta tak i den tafatte jentekroppen din og oppsøke psykolog. Du er ikke forelsket i han fordi han er kjekk, men du liker tanken av å pule på en som har drept 77 mennesker? Eller kanskje det er oppmerksomheten de rundt deg vil gi når de finner ut av det du liker?

Jeg har alltid vært en snill jente, så vil forandre det.

Lenke til kommentar

Om du vil forandre det er det tusen andre måter å gjøre det på enn å støtte opp om en mann som drepte 77 mennesker.

Kommer ikke på noe jeg.

Har du fått bruker her også nå? Kv84, jeg mener ikke noe vondt med det jeg sier, men vær så snill å skaff deg hjelp. Å leve livet på nett og forumer kommer ikke til å hjelpe deg i det hele tatt. Du virker som en god, om ikke litt sårbar og ensom, person. Skaff deg hjelp til å leve livet ditt i virkeligheten, og ikke i en fantasi som aldri vil bli virkelig. Du fortjener å ha det godt, selv om det er vanskelig å se det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om du vil forandre det er det tusen andre måter å gjøre det på enn å støtte opp om en mann som drepte 77 mennesker.

Kommer ikke på noe jeg.

Har du fått bruker her også nå? Kv84, jeg mener ikke noe vondt med det jeg sier, men vær så snill å skaff deg hjelp. Å leve livet på nett og forumer kommer ikke til å hjelpe deg i det hele tatt. Du virker som en god, om ikke litt sårbar og ensom, person. Skaff deg hjelp til å leve livet ditt i virkeligheten, og ikke i en fantasi som aldri vil bli virkelig. Du fortjener å ha det godt, selv om det er vanskelig å se det.

Men da har jo du bruker flere steder du også!

Trykk liker om du har litt samme følelser eller tanker som meg. Lurer på om jeg er en av flere på diskusjon som mener det samme.

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Kommer ikke på noe jeg.

Knabb en sjokolade på kiwi, gå ut i det korteste skjørtet du har og plukk opp en mann eller to. Men om du faktisk ikke ser noe alternativ videre i ditt liv enn støtte opp om en som drepte 77 mennesker, har jeg bare ett råd: Skaff deg hjelp!

Ser ikke ut som noen andre i diskusjonen har samme følelser og tanker som deg.

Kommer ikke på noe jeg.

Det er en stor forskjell på å bruker flere steder og det å leve livet sitt på forumer.

Lenke til kommentar
Ja, det må være det jeg har. Det er då vanlig å falle for kriminelle at det er en diagnose for det.

Kommer ikke på noe jeg.

Knabb en sjokolade på kiwi, gå ut i det korteste skjørtet du har og plukk opp en mann eller to. Men om du faktisk ikke ser noe alternativ videre i ditt liv enn støtte opp om en som drepte 77 mennesker, har jeg bare ett råd: Skaff deg hjelp!

Ser ikke ut som noen andre i diskusjonen har samme følelser og tanker som deg.

Kommer ikke på noe jeg.

Det er en stor forskjell på å bruker flere steder og det å leve livet sitt på forumer.

Jeg får ikke tenning av å knabbe en sjokolade, om jeg ikke stjeler noe mer og blir satt på Ila og kan rope på Anders fra cella. Endret av Kv84
Lenke til kommentar

Ja, det må være det jeg har. Det er då vanlig å falle for kriminelle at det er en diagnose for det.

Pr. definisjon er jo alt relativt. Fordelen med aggresivitet som overlevelse og vekststrategi er jo tveegget. Den som misbruker det får jo motreaksjoner, og det moderne samfunnet gjør jo slik at det stort sett ikke lønner seg å dra det for langt. Det er jo bare å se hvor mange som sitter i fengsel.

Lenke til kommentar

Pr. definisjon er jo alt relativt. Fordelen med aggresivitet som overlevelse og vekststrategi er jo tveegget. Den som misbruker det får jo motreaksjoner, og det moderne samfunnet gjør jo slik at det stort sett ikke lønner seg å dra det for langt. Det er jo bare å se hvor mange som sitter i fengsel.

Det der ble alt for vanskelig for meg, har håpløst ordforråd.

Om han skulle forelske seg i meg, hva måtte være spesielt med meg? Om han liker damer da, i det tenkende tilfellet.

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...