Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i ABB.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS lar jo være å svare på halvparten av innleggene men jobber konsekvent med at diskusjonen skal handle bare om henne. Hun ønsker oppmerksomhet og gjør seg mystisk. Ett godt eksempel er de siste innleggene, hun skriver hun har kjøpt en gave, men sier ikke hva det er. Når hun får spørsmål, så kommer hun bare med en ny hemmelighetsfull kommentar, ikke ett svar, fordi hun ønsker at folk skal spørre mer.

 

Jeg begynner å lure på om hun ikke er forelsket i ABB i det hele tatt, bare ønsker å få oppmerksomhet med å gjøre seg spesiell og mystisk.

Det er jo bare rør. Trolling

Lenke til kommentar

Det er helt sant at jeg er betatt av Anders!

 

Gaven blir sendt til uka, hvorfor skal jeg sende han en gave som han ønsker seg om jeg ikke liker ham! ?

 

Edit: Dobbelpost flettet av Tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Gaven blir sendt til uka, hvorfor skal jeg sende han en gave som han ønsker seg om jeg ikke liker ham! ?

 

 

Takk, ett glimrende eksempel.

 

Du skriver at du har kjøp en gave og at du skal sende den, men uten å svare på hva det er fra de som spør. Dvs. du ønsker at andre skal spørre deg opp igjen hva det er, så kan du være litt mer hemmelighetsfull og få litt mer oppmerksomhet..

 

Tipper du ikke liker han i det hele tatt, men fant ut det er en god måte å skille seg ut på og være litt spesiell.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Noen bør tipse en proff psykolog om dette.

 

For selv om trolling er trolling, så ligger det noe grunnleggende feil i måten "oppmerksomhet" (alstå, manglende derav.) blir tryglet om her inne.

 

Jeg kan finne på 100000 bedre ting å bedrive tiden sin med.

 

 

F.eks å vaske et toalett.

Lenke til kommentar

Imorgen skal de to som skal forske på Anders i God Morgen Norge. Hva med at noen her nevner meg og ber de lese og nevne på tv imorgen hva jeg har skrevet?! Du kan eventuelt skrive personlig melding til God Morgen Norge!?

Lenke til kommentar

Imorgen skal de to som skal forske på Anders i God Morgen Norge. Hva med at noen her nevner meg og ber de lese og nevne på tv imorgen hva jeg har skrevet?! Du kan eventuelt skrive personlig melding til God Morgen Norge!?

 

Tips de selv, du klarer fint å be om oppmerksomhet, det har du vist flere ganger.

Lenke til kommentar

Kanskje noen burde tipse PST om trådstarter? De vil vel enkelt kunne spore "henne" opp.

Hvis hun virkelig elsker ABB så høyt, så kan "hun" og være en trussel mot Norge.

Dette kan bli som The following dette :tease:

 

Men hvilke regler gjelder egentlig for mottak av gaver for ABB? Vil han få gaver inn på cella, eller blir de stanset av vaktene? Det er vel forskjell på gaver og brev, tenker jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idag har jeg kjøpt en liten gave til han, som han skal få.

 

Først forteller du at han skal få en gave.

 

 

 

Idag har jeg kjøpt en liten gave til han, som han skal få.

Har du lest det nyeste nummeret av Morgenbladet? Er det deg de skriver om?

Er det på nettet?

 

 

Så blir du nysgjerrig når noen forteller deg at Morgenbladet har en sak som muligens handler om deg.

 

Det er ikke meg. Jeg er 29 år.

 

Men først etter at du har sjekket saken forteller du oss at saken ikke handlet om deg.

 

Det er helt sant at jeg er betatt av Anders!

 

Gaven blir sendt til uka, hvorfor skal jeg sende han en gave som han ønsker seg om jeg ikke liker ham! ?

 

Så plutselig forteller du oss at gaven ikke er sendt en gang. Hvordan i all verden skulle Morgenbladet kunne ha skrevet noe om dette hvis det enda ikke har skjedd?

 

Din historie fremstår ikke som spesielt troverdig. At ditt hovedmål er å søke oppmerksomhet, ikke for ABB, men for deg selv, virker derimot veldig troverdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Feminint og fordreid

Behovet som driver kvinnene som sender kjærlighetsbrev til Anders Behring Breivik, finnes overalt i kulturen.

 

http://www.dagbladet.no/2014/05/12/kultur/meninger/kommentar/33237938/

 

Det burde være vanskelig å bli betatt av enn en mann som har drept 77 mennesker. Likevel svermer kvinner for Anders Behring Breivik. Morgenbladets Simen Sætre står bak en ny reportasje som handler om de kvinnelige beundrerne Breivik har i Norge og i andre land, som sender ham følelsestunge brev og poserer i «Free Breivik»-t-skjorter.

Det er lett å føle umiddelbar vantro i for den som leser om dette, og om at Boston-terroristen Dzokhar Tsarnaev har fått en stor kvinnelig fanskare. Eller at drapsmenn på dødsscella får kjærlighetserklæringer fra fremmede kvinner utenfor murene. Men ofte når mennesker legger ekstreme trekk for dagen, dreier det seg ikke om noe absurd eller fullstendig fremmed, men om en fordreid versjon av trekk som også finnes i normale varianter. [...]

For kvinnene som skriver til drapsmenn rekker det tilsynelatende at de er berømte. Handlingene deres kan kanskje, for den som virkelig vil, tolkes som et behov for å bli elsket og reddet. «Da rettssaken begynte, ville jeg være der for ham», sier Breiviks brevenn «Victoria». «Det føles viktig å være der, fordi andre venner har forlatt ham».

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor moderatorer her inne ikke har stengt denne tråden for leeeengst.

 

Sånn, viiirkelig liksom?

 

Får man ikke advarsel eller noe sånt hvis man troller? Eller er det lov?

Hvis ja, da burde det f** meg være lov til å banne som en sjømann også.

 

Det finnes grenser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, i en av dagens papiraviser så jeg på forsiden at Breivik mottar rundt 800 brev i året, og en stor del av dem er fra unge kvinner som sender broderier med ABB på, erklærer sin dype kjærlighet osv..det er virkelig et merkelig fenomen.

 

Det er noe med disse kvinnfolka som vil "gjøre ham til et bedre menneske."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Feminint og fordreid

Behovet som driver kvinnene som sender kjærlighetsbrev til Anders Behring Breivik, finnes overalt i kulturen.

 

http://www.dagbladet.no/2014/05/12/kultur/meninger/kommentar/33237938/

 

Det burde være vanskelig å bli betatt av enn en mann som har drept 77 mennesker. Likevel svermer kvinner for Anders Behring Breivik. Morgenbladets Simen Sætre står bak en ny reportasje som handler om de kvinnelige beundrerne Breivik har i Norge og i andre land, som sender ham følelsestunge brev og poserer i «Free Breivik»-t-skjorter.

Det er lett å føle umiddelbar vantro i for den som leser om dette, og om at Boston-terroristen Dzokhar Tsarnaev har fått en stor kvinnelig fanskare. Eller at drapsmenn på dødsscella får kjærlighetserklæringer fra fremmede kvinner utenfor murene. Men ofte når mennesker legger ekstreme trekk for dagen, dreier det seg ikke om noe absurd eller fullstendig fremmed, men om en fordreid versjon av trekk som også finnes i normale varianter. [...]

For kvinnene som skriver til drapsmenn rekker det tilsynelatende at de er berømte. Handlingene deres kan kanskje, for den som virkelig vil, tolkes som et behov for å bli elsket og reddet. «Da rettssaken begynte, ville jeg være der for ham», sier Breiviks brevenn «Victoria». «Det føles viktig å være der, fordi andre venner har forlatt ham».

 

 

Tja, i en av dagens papiraviser så jeg på forsiden at Breivik mottar rundt 800 brev i året, og en stor del av dem er fra unge kvinner som sender broderier med ABB på, erklærer sin dype kjærlighet osv..det er virkelig et merkelig fenomen.

 

Det er noe med disse kvinnfolka som vil "gjøre ham til et bedre menneske."

Du finner det igjen rett over :)

Men mors-innstinktet og "jeg kan redde ham!"-illusjonen er definitivt høst reell hos endel kvinner, det er det ikke tvil om.

Det er vel et forskrudd utspring av kvinners generelle hang til kjendiser - du ser ikke voksne mannfolk stå å slenge brukte boxere på scenen under en Britney- eller Gaga-konsert - men gå på Robbie Williams, Ricky Martin eller DDE, så hagler dametrusene og et ulidelig høyfrekvent kvin ligger ukritisk over salen gjennom hele showet.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det at kvinner slenger truser opp på scenen har vell mer med kultur og tradisjon å gjøre. Det er tross alt kjendiskvinner som har prydet forsiden på de fleste mannbland de siste tiårene, forskjellen er vell bare at gutter sitter med disse bildene på rommet sitt og koser seg.

Lenke til kommentar

Det at kvinner slenger truser opp på scenen har vell mer med kultur og tradisjon å gjøre. Det er tross alt kjendiskvinner som har prydet forsiden på de fleste mannbland de siste tiårene, forskjellen er vell bare at gutter sitter med disse bildene på rommet sitt og koser seg.

Ja, jeg mente ikke å si at menn ikke blir tiltrukket av kjendiskvinner - men reaksjonen og utøvelsen av attraksjonen er så totalt forskjellig, at det må være noen koblingsforskjeller. Kvinner reagerer spontant, ukritisk og giret på følelser (ref. konsert e.l.). Det er ganske åpenbart at det ikke er rasjonalitet og logikk som ligger bak når trusene flyr og kvinet lyder - så jeg tror det er en sammenheng mellom det reaksjonsmønsteret(på "positive" kjendiser) og reaksjonsmønsteret på "negative" kjendiser, eksempelvis straffedømte.

Lenke til kommentar

Nei, trolling er ikke lov.

 

Det føles kanskje som denne tråden har levd ut formålet sitt nå. Det er ikke akkurat mye nytt som skjer.

 

Det er rart at enkelte kvinnfolk trekkes mot jævler som har gjort faenskap.

 

Virker også som om ts er veldig ute etter oppmerksomhet. Ved å kun skrive at hun hadde kjøpt gave til dette utysket, så var det som å be om å få mer oppmerksomhet og spørsmål om hva.

Lenke til kommentar

Det at kvinner slenger truser opp på scenen har vell mer med kultur og tradisjon å gjøre.

 

Kvinner begynte ikke med dette før rocken gjorde sitt inntog. Det var jo også da all hylingen begynte. Merkelig nok er det ikke den samme hylingen for boyband i dag, som det var for Beatles. Kan det ha noe med å gjøre at kvinnene har blitt mindre kvinnelige siden den gang? En kvinne i dag blir sett på som en idiot dersom hun hopper oppå bordet og hviner pga en mus på gulvet. Kvinner skal liksom være tøffere nå, og ikke hvine stadig vekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...