Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i ABB.


Anbefalte innlegg

Det er virkelig noe han aldri kan ta tilbake eller gjøre bedre, alle de livene han ødela, alle de familiene han ødela for...

jeg har en barndomskompis som mistet lillebroren sin der på Utøya. Så det var lagt ut ett familiebilde i fra helgen (far giftet seg) og noen manglet. At noe i det heletatt kan føle noe for slike mennesker er langt ute av min forstand til å forstå. Greit mange jenter søker badboys som de kan fikse men han her kan ikke fikses. Og ikke kan jeg forstå at noen ønsker å være hans høyre og støttende hånd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett godt eksempel på at utseende betyr mer enn personlighet.

Han er kjekk!

Synes han ser klysete og ekkel ut jeg. Hadde aldri vært min type, men utseendet og hele han er kraftig forverret av det han gjorde, han vekker bare avsky i meg. Vanligvis tenker jeg ikke på ham, han er ikke en del av min verden. Tenker kun på ham når jeg ser noe om ham, f.eks media eller denne tråden.

Synes han er en fin mann om han ikke gliser!

Lenke til kommentar

Han er kjekk!

 

Han er et forhatet sykt monster.

Men om du venter i kanskje 50 år, så kan det hende han slippes fri, og at dere kan treffes, gifte dere og få noen fine år. Jeg syntes uansett at du burde glemme ABB, og gå videre med livet. Det finnes så mange menn som er mye bedre enn ABB her til lands. 99,99% sikkert :p

Lenke til kommentar

Tror du er betatt og besatt. Man blir forelsket i en person, ikke av en. Du kjenner ikke til personligheten hans, og da er du ikke forelsket.

 

Jeg leste ditt første innlegg, og tenkte: "ok, har hørt om slike som deg før." leste videre, og får en følelse som sier at det er mer enn en depresjon du har, og det er nok ikke bare for at han er "uoppnåelig" for deg. Tror du trenger noe/noen du kan vise omsorg til.

 

Anonymous poster hash: f5eed...aae

Lenke til kommentar

Breivik får veldig mange kjærlighetsbrev fra damer. Alle disse brevene får Breivik til å tro at han er en viktig person som betyr veldig mye. Noen av disse kvinnene som sender kjærlighetsbrev tror kanskje at dem kan frelse Breivik, og at dem kan endre massemorderen med sin kjærlighet og omsorg..

 

Breivik har blitt eksponert i media og blitt veldig kjent, og noen ønsker vel å bli en del av denne oppmerksomheten som har omgitt ham. Kriminelle figurer i tv-serier, filmer og bøker framstilles ofte som macho og tøffe. Dette er egenskaper kvinner setter pris på, i tillegg til at dem tenner på det forbudte. Uansett bør alle som faller for denne massemorderen smøre seg godt med tålmodighet. Det kommer til å ta år og dag før han faktisk slipper ut..

Lenke til kommentar

Er ikke denne tråden ganske krenkende overfor de pårørende og gjenlevende ofrene?

Jeg ser at ABB har et bedre utseende enn f.eks. Hitler, men ABB blir likevel ganske monstrøs å forholde seg til. Det må da være bedre å drømme om noen med en straff på 7-15 år.

Lenke til kommentar

Bare et lite utdrag hvis du ikke betaler.

 

Det er ikke meg. Jeg er 29 år.

Er ikke denne tråden ganske krenkende overfor de pårørende og gjenlevende ofrene?

Jeg ser at ABB har et bedre utseende enn f.eks. Hitler, men ABB blir likevel ganske monstrøs å forholde seg til. Det må da være bedre å drømme om noen med en straff på 7-15 år.

 

Hvorfor går de inn på denne tråden, med den overskriften?

 

Edit: Dobbeltpost flettet av Tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

TS lar jo være å svare på halvparten av innleggene men jobber konsekvent med at diskusjonen skal handle bare om henne. Hun ønsker oppmerksomhet og gjør seg mystisk. Ett godt eksempel er de siste innleggene, hun skriver hun har kjøpt en gave, men sier ikke hva det er. Når hun får spørsmål, så kommer hun bare med en ny hemmelighetsfull kommentar, ikke ett svar, fordi hun ønsker at folk skal spørre mer.

 

Jeg begynner å lure på om hun ikke er forelsket i ABB i det hele tatt, bare ønsker å få oppmerksomhet med å gjøre seg spesiell og mystisk.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...