Ida Oftebro Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Snart får du ikke sendt Facebook-meldinger uten appen installert.Vil tvinge deg til å installere Messenger-app Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Leser som regel det folk poster på veggen/grupper, så dette er ikke relevant for meg. Men det er synd for dem som liker å bare bruke facebook appen, og ikke også en ekstra app. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Liker ikke messanger appen, synes facebookappen er mer enn nok, må vel snart bare avinstallere facebook. Siden det blir mindre og mindre relevant... 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Eneste negative med messengerappen til FB er at jeg ikke lengre kan kjøre SMS gjennom samme app for some reason. Var greit å ha alt samlet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Irriterende med enda en app, vurderer bare å avinstallere hele Facebook-appen og forholde meg til Facebook i mobilens nettleser i stedet. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Verste er jo at man ikke kan logge ut av dritten, suck dick Suckerberg, staves egentlig Z i know. Men er det noen måte man kan komme unna denne på? Jeg vil fortsatt sende meldinger med fb appen og ikke denne teite dritt greia. Det som "funker" er jo å knytte appen opp mot en dummy account, for du kan bare bruke appen på en konto, så om du knytter den til en konto så kan du logge inn på en anna å sende meldinger som vanlig med den gamle fb appen. Men den idioten som kom på dette bare for å skrive seg inn i historie bøkene til facebook burde vært skutt på stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg