Jonas Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei Jeg lurte på om noen hadde en liten guide til å lage maps i c&c:generals? helst på norsk, og bare sånn helt basic liksom.. takk! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 ok, nå er selve terrenget ferdig, men jeg lurer på hvordan jeg setter ut startsteder! noen som vet? Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg tror det bare er på englesk. Det er ikke så vnskelig å forstå eller jeg fant mest ut av de kartene jeg laste ned. For dere ser du hvordan det skal være hvis du skal ha computer mot deg!! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 nå lagde jeg et waypoint og skrev player_1_start, men når jeg går inn i spiller og velger maps, Unofficial maps kommer det bare andre map jeg har lasta ned og der hvor mitt map skulle stå, står det bare MISSING: "Reat-tuff" Gidder noen å lage for meg? skal være to players nede og to oppe.. hadde vært snilt..! Her er mappet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå