danilokristensen Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 :-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei, DaniloKristensen. Praktfullt portrett av lavskrike (?, - jeg har aldri sett denne fuglearten "live"), - fin komposisjon / positur, meget god skarphet og behagelige farger ! Det er ikke alltid enkel å få godt eksponerte bilder mot en hvit, reflekterende bakgrunn, men fuglen er perfekt eksponert ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Veldig bra bilde ... og en sjelden og flott modell som jeg aldri har sett 'live' Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Flott bilde av lavskrike Hilsen Leif Lenke til kommentar
danilokristensen Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 tok den utenfor hytta ifjor elle for 2 år siden ..jeg var heldig der akkrurat. takker for fine tilbakemeldinger Albert, Torhild, Leif Mvh.Danilo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg