Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Regndråper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei, Alec Ask. Den dype grønnfargen på plantene (tulipaner ?) og de klare vanndråpene som reflekterer lyset, utstråler en "friskhet" som er helt uimotståelig ! Skarphet / dybdeskarphetsområde er bra, og DSC-RX1, Sony's diiminutive fullformatkamera, ser ut til å være et imponerende bra kamera ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei, Alec Ask. Den dype grønnfargen på plantene (tulipaner ?) og de klare vanndråpene som reflekterer lyset, utstråler en "friskhet" som er helt uimotståelig ! Skarphet / dybdeskarphetsområde er bra, og DSC-RX1, Sony's diiminutive fullformatkamera, ser ut til å være et imponerende bra kamera ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker er for. positiv kommentar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei, Alec Ask. Den dype grønnfargen på plantene (tulipaner ?) og de klare vanndråpene som reflekterer lyset, utstråler en "friskhet" som er helt uimotståelig ! Skarphet / dybdeskarphetsområde er bra, og DSC-RX1, Sony's diiminutive fullformatkamera, ser ut til å være et imponerende bra kamera ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Noe gikk galt da jeg skulle skrive et svar på ipaden , jeg må ha trykket feil og svart før jeg var ferdig. Selv om jeg har gått til anskaffelse av Sony's a7 er RX1 fremdeles flittig i bruk. Den har dedikert macroinnstilling på oobjektivet i tillegg til blenderring på objektivet. Noe jeg liker og som har en tilnærmig til de filmbaserte kameraene. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg