Tomzern Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei! Har en NAD 3150 forsterker stående her...Protection-led'en lyser nesten konstant...Når den har stått et par timer, kan jeg spille litt musikk, men så kommer protection på igjen:( Setter volumet på lavest og venter litt ,så slukker den igjen, men kommer på nesten med en gang!! Noen som vet hva problemet er?? Kan jeg evt. fikse det selv (kan lodde ), og hvis ikke, er den verdt å levere inn til rep?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Bose Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kan være noe som kortslutter på utgangen,eller for lav imp på høyttalerne. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hadde problemet med forsterkeren min før med samme problemet... Sjekka koblingene til høyttalerene, fikset dem slik at de ikke kortslutta og da ble alt fint.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kan jo levere den inn ein plass da og få dei til å gi deg et prisoverslag før dei gjer noke med den, så ser du om det er verdt å fikse den, evt kjøpe ny. (eller fikse sjøl ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå