hightow Skrevet 9. april 2014 Rapporter Del Skrevet 9. april 2014 Jeg er på utkikk etter en ny vår/høst-jakke. Ser for meg en i bomull i grått eller brunt med smalt snitt og som ikke er midjekort, ettersom jeg er lang og slank selv. Men hvilke merker/modeller har størrelser som vil passe for meg? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Det er farlig å gi tips her, man blir fort angrepet av motepolitiet som vil ha alle i peacoats, brogues og spesialbestilte skjorter. Du får sikkert litt mer respons om du kommer med noen eksempelbilder. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Her er noen eksempler Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Det ser ut til at du er ute etter en M65 field jacket. Her er en fra SuitSupply. Og enda en fra SuitSupply. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå