Nitrius Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 siden Ut 2003 har vært uten en stund nå så har det sikkert kommet masse vis av mods og maps og sånt, så hva er lurt å laste ned før man går inn å spiller på nett? sånn at jeg slipper å vente på at det skal bli lasta ned før jeg begynner å spille. også hvilken sider er bra, med masse vis av nyhter om ut2003 og om ut2004 som kommer snart vis dere vet om noen bra sider ta dem med i samme slengen. takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Og hvordan installerer jeg DE Bonuse pack.zip? eller skal jeg laste ned Umoden eller hva den heter? jeg har siste UT patch og jeg har ikke en UT server, jeg driver bare å spiller mot andre. plz hjelp meg. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Siste patchen er alltid lurt å ha v2225 samtidig som de to offisielle bonuspakkene. Den fra Epic å den fra DE. PlanetUnreal og BeyondUnreal.com er noen. Samtidig som jeg vet at Unreal.no er under oppbygging. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ta en titt på www.gamershell.com De har alle slags oppdateringer og ekstra game stuff til spill. De har og info om UT2004 Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det meste du trenger av patcher og bonuspakker. Brukerskapte kart og mutatorer er det litt verre med: http://www.beyondunreal.com/main/ut2003/ut...03essential.php Lenke til kommentar
slash Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 last ned alt på www.polycount.com. Det er masse brukt rundtomkring på forskjellige servere. (med ALT så mener jeg alle modellene og evt skins.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå