Gå til innhold

Hva slags Rack skap er dette?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hva slags rackskap dette er? Dette stod i de nye lokalene til en av mine kunder. Det er ikke 19" bredt for å si det slik :) På boksen står det "Elko Link Cat 6", som er et patchepanel med plass til 12 ethernetledninger, jeg har søkt det opp uten at jeg fant ut hva slags skap denne passet til.

post-45303-0-66600500-1397073449_thumb.jpg

Klikk på bildet for å forstørre.

Lurer fordi vi kunne tenke oss å ta dette skapet i bruk i forbindelse med switch og router.

Er dette et halv lengde skap (half length), og har dette en annen teknisk terminologi da jeg knapt har finni noe som kunne potensielt passe inn i dette skapet.

Edit: ser ut til at det kanskje kan kalles "SOHO Rack / Cabinets", sært, og spesielt på den veggen der det er så god plass i et sted i lokalet som ikke er i bruk. Umulig å finne utstyr til er det nå :p

Endret av Johnny_B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

10".... Er jo bare å måle da.... :tease:

10" ja, fant ut det selv og faktisk. Men finnes det noe utstyr til dette utover patchepaneler? Jeg har ennå ikke funnet en eneste switch eller router.

Og litt vanskelig å måle da jeg ikke er der så ofte. Men virker som det var 10" ja da jeg fant flere 12 lednings patchepaneler for et 10" rack skap.

Edit: http://www.planet.com.tw/en/product/product.php?id=36065 , hehe, en eneste switch har jeg funnet og mine Google skills er ikke så ille.

Endret av Johnny_B
Lenke til kommentar

Ikke funnet utstyr? :O Da må du jaggu leite bedre! Er en god del 10" bokser der ute.. Eks. Cisco's Small Business switcher og 800 serien routere, er 10"... Men hvis du sikter til vanlig hjemmeutstyr, så kan det nok være litt vanskeligere å finne.. Da må du som oftest opp i litt mere avansert utstyr beregnet på hjemmebruk...

Lenke til kommentar

Ikke funnet utstyr? :O Da må du jaggu leite bedre! Er en god del 10" bokser der ute.. Eks. Cisco's Small Business switcher og 800 serien routere, er 10"... Men hvis du sikter til vanlig hjemmeutstyr, så kan det nok være litt vanskeligere å finne.. Da må du som oftest opp i litt mere avansert utstyr beregnet på hjemmebruk...

Var ikke Cisco jeg tenkte på nei, men fant endel switcher fra Planet nå, men det er ikke akkurat flust og vanskelig å finne synes jeg. Har fremdeles ikke funnet noen router.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...