el_cash Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 I WinXP Home Edition, hvordan tar jeg backup av de tilkoblinger jeg har under Control Panel > Network Connections? Hvis jeg markerer en av tilkoblingene og går på File > Create Copy, så er dette valget grået ut - og dette gjelder alle tilkoblinger jeg har på mine xp-pcer... Er det kanskje noe annet fornuftig jeg kan gjøre for å ta en backup av innstillingene - hvor blir dataene lagret? Jeg har tre tilkoblinger der, hvor alle var vriene å få til, og jeg skulle likt å slippe å legge inn alle innstillinger på nytt etter at jeg nå skal formatere. Noen tips? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hvis du legger in XP cden mens du er i XP så skulle det gå, det er noe der om at du tar backup av innstillingene dine der. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 takk for svar! tenker du på "files and settings transfer wizard"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå