Gothminister Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Som sagt mange ganger. Dette er man ikke enig om. Mange mener jødene var der lenge før palestinerne. Men uansett, det spiller null rolle. I dag er Israel jødenes land og palestinerne har å innrette seg, eller ta konsekvensene. Jøss! Tenk om noen hadde sagt det samme om nordmenn da Norge var svensk i 1899. Ja hva så? Tenk for et flott Europeisk land vi ville vært om Norge og Sverige var sammen som et land. Jeg har alltid vært for sammenslåing. I utgangspunktet er jeg for et samlet EU, der ingen land eksisterer, kun stater. Så du henvender deg til feil personen om du leter etter nasjonal patriotisme. Ikke noe i veien for at du mener det, men det bør du kanskje ikke si høyt ut i 17. mai.... Som sagt mange ganger. Dette er man ikke enig om. Mange mener jødene var der lenge før palestinerne. Men uansett, det spiller null rolle. I dag er Israel jødenes land og palestinerne har å innrette seg, eller ta konsekvensene. Jøss! Tenk om noen hadde sagt det samme om nordmenn da Norge var svensk i 1899. Ja hva så? Tenk for et flott Europeisk land vi ville vært om Norge og Sverige var sammen som et land. Jeg har alltid vært for sammenslåing. I utgangspunktet er jeg for et samlet EU, der ingen land eksisterer, kun stater. Så du henvender deg til feil personen om du leter etter nasjonal patriotisme. Ikke noe i veien for at du mener det, men det bør du kanskje ikke si høyt ut i 17. mai.... Nå sier jeg det hvor jeg vil, hvorfor skulle jeg ikke det? Men jeg har jo sosialkompetanse, så hvorfor si slikt på 17. mai? Dagen da alle i Norge skal feste. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Ikke noe i veien for at du mener det, men det bør du kanskje ikke si høyt ut i 17. mai.... Nå er Norge et av de ytterst få land i verden hvor man faktisk kan ytre seg slik også på denne dagen, uten å bli straffet. Paradoksalt nok er det nettopp nasjonale grenser og selvbestemmelse som har gjort dette mulig. Det høres veldig flott og romantisk ut om vi alle sammen var en eneste stor familie. For mange er Norge et paradis på jord, men jeg er redd stemmen fra Paradis ville blitt overdøvet av alle andre som roper "tilintetgjør fienden!". Endret 21. april 2014 av Horten Market Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ikke noe i veien for at du mener det, men det bør du kanskje ikke si høyt ut i 17. mai.... Nå er Norge et av de ytterst få land i verden hvor man faktisk kan ytre seg slik også på denne dagen, uten å bli straffet. Paradoksalt nok er det nettopp nasjonale grenser og selvbestemmelse som har gjort dette mulig. Det høres veldig flott og romantisk ut om vi alle sammen var en eneste stor familie. For mange er Norge et paradis på jord, men jeg er redd stemmen fra Paradis ville blitt overdøvet av alle andre som roper "tilintetgjør fienden!". Ikke noe i veien for at du mener det, men det bør du kanskje ikke si høyt ut i 17. mai.... Nå er Norge et av de ytterst få land i verden hvor man faktisk kan ytre seg slik også på denne dagen, uten å bli straffet. Paradoksalt nok er det nettopp nasjonale grenser og selvbestemmelse som har gjort dette mulig. Det høres veldig flott og romantisk ut om vi alle sammen var en eneste stor familie. For mange er Norge et paradis på jord, men jeg er redd stemmen fra Paradis ville blitt overdøvet av alle andre som roper "tilintetgjør fienden!". Mulig et dumt spørsmål. Men hvem er fienden i et samlet Europa? Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Ikke noe i veien for at du mener det, men det bør du kanskje ikke si høyt ut i 17. mai.... Nå er Norge et av de ytterst få land i verden hvor man faktisk kan ytre seg slik også på denne dagen, uten å bli straffet. Paradoksalt nok er det nettopp nasjonale grenser og selvbestemmelse som har gjort dette mulig. Det høres veldig flott og romantisk ut om vi alle sammen var en eneste stor familie. For mange er Norge et paradis på jord, men jeg er redd stemmen fra Paradis ville blitt overdøvet av alle andre som roper "tilintetgjør fienden!". Ikke noe i veien for at du mener det, men det bør du kanskje ikke si høyt ut i 17. mai.... Nå er Norge et av de ytterst få land i verden hvor man faktisk kan ytre seg slik også på denne dagen, uten å bli straffet. Paradoksalt nok er det nettopp nasjonale grenser og selvbestemmelse som har gjort dette mulig. Det høres veldig flott og romantisk ut om vi alle sammen var en eneste stor familie. For mange er Norge et paradis på jord, men jeg er redd stemmen fra Paradis ville blitt overdøvet av alle andre som roper "tilintetgjør fienden!". Mulig et dumt spørsmål. Men hvem er fienden i et samlet Europa? National Front, AfD, NPD, SVP, SV, Sp og andre partier/faksjoner som vil ødelegge frihetene EU har innført. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 National Front, AfD, NPD, SVP, SV, Sp og andre partier/faksjoner som vil ødelegge frihetene EU har innført. Tror du det blir Liv signe som vil fronte Sp i den striden? Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 National Front, AfD, NPD, SVP, SV, Sp og andre partier/faksjoner som vil ødelegge frihetene EU har innført. Tror du det blir Liv signe som vil fronte Sp i den striden? Meg bekjent er hun ikke partileder der lenger. Men jeg vil nok heller tro at Sandra Borsch kommer til å bli den aller største anti-EU forkjemperen i partiet. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 National Front, AfD, NPD, SVP, SV, Sp og andre partier/faksjoner som vil ødelegge frihetene EU har innført. Tror du det blir Liv signe som vil fronte Sp i den striden? Meg bekjent er hun ikke partileder der lenger. Men jeg vil nok heller tro at Sandra Borsch kommer til å bli den aller største anti-EU forkjemperen i partiet. Well played! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå