.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 We’re the famous Arsenal, and we’re going to Wembley and lose! (forhåpentligvis) 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Du er den kuleste brukeren på forumet 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Heier på James Perch i denne kampen. Lenke til kommentar
3ises Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Gledelig at Gibbs, Chambo og Rosicky trente i går. Forhåpentligvis er gutta skjerpet i dag, og 100 % fokuserte. Denne kampen kan ha alt og si for resten av sesongen vår, vinner vi er jeg sikker på at vi tar 4.plassen. COYG! 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Du er den kuleste brukeren på forumet Takk. Synes det samme selv, faktisk. Om meg selv, altså. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Det har jeg skjønt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Heia wigan Hvis dere noengang får muligheten til å komme inn på club wembley. Herlig dekadent. Acapellagrupper som går rundt å synger, kjøpe kjøtt fra helstekte dyr osv. Og da er jeg i den kjipe delen Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Har så sinnsykt med nerver før kampen, men har det på feelingen at vi klarer det, men igjen vi har jo vært som en berg og dalbane.... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Anbefaler alle Arsenal-fans å se WBA - Tottenham kampen nå for å komme i godt humør før kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) #Arsenal team: Fabianski, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Cazorla, Podolski, Sanogo Sanogo fra start!! Polakk 2 Sagna - BFG - Verm - Monreal Arteta - Ramsey Chambo - Cazorla - Podolski Sanogo Endret 12. april 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Laget: Fabianski Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Monreal Arteta - Ramsey Chambo - Cazorla - Podolski Sanogo Elsker det!! Masse fart, og endelig Ramsey fra start. Herlig at Sanogo starter. COYG! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Liker laget!!!! COYG Benken: Szczesny, Jenkinson, Gibbs, Kallstrom, Akpom, Eisfeld, Giroud. Endret 12. april 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Spennende lag. Ramsey, Ox og Sanogo må ha dagen. Skummelt å være avhengige av 3 spillere som er halvfriske. Er ekstremt spent. Taper vi i dag vil det få fatale følger tror jeg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Tror Arsenal tar dette med det laget. Spennende uansett pga. Wembley og FA Cup lovers Wigan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Anbefaler alle Arsenal-fans å se WBA - Tottenham kampen nå for å komme i godt humør før kampen. For et mer alvorlig syn før kampen så anbefaler jeg alle Arsenal-fans å se på tabellen akkurat nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Venstresiden av forsvaret vårt bekymrer meg. Monreal og Vermaelen på være disiplinerte i dag, og Poldi må jobbe hardt bakover. Forhåpentligvis får vi en mer klar arbeidsfordeling på sentral midtbane i dag enn vi har hatt i det siste. Ramsey som box-to-box, og Arteta som anker og ballfordeler. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Liker laget, men skummelt med Monreal. Har vært elendig de siste gangene han har spilt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Monreal er ikke god nok for å være Arsenal spiller. Vermaelen er en skygge av seg selv nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå