Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Wigan Athletic

Anbefalte innlegg

Ehm, de møtte ha Straffekonk mot Wigan. Alt kan skje i FA-cupen(case in point: fjorårets finale) Skjerp deg. :)

Altså, ikke at jeg kommer til å heie på dem, men de vant da Wigan slo ut City. Ja, Hull spiller i PL og Wigan i Championship, men Wigan har overrasket topplag før. Tror ikke Hull er en spesiell stor trussel. Og Sheffield spiller i 3. eller 4. divisjon.

Men hvis det skulle skje at Arsenal blir slått. Ja da skal jeg legge meg flat og le :)

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! GET IN !!!!!!!!! SÅ JÆÆÆÆÆVVVAAALAAAA DEILIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!! TOTTENHAM, LIVERPOOL, ROBERTO MARTINEZ (FJORÅRETS VINNER), WIGGAN (FJORÅRETSS VINNERE)!!!!! FANTASTISK!!!!!!! FABIANSKI DU ER EN HELT!!! FOR NOEN FANTASTISKE STRAFFER!!!!!!!! BFG DU ER TILGITT!!!!! HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol::lol:

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! GET IN !!!!!!!!! SÅ JÆÆÆÆÆVVVAAALAAAA DEILIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!! TOTTENHAM, LIVERPOOL, ROBERTO MARTINEZ (FJORÅRETS VINNER), WIGGAN (FJORÅRETSS VINNERE)!!!!! FANTASTISK!!!!!!! FABIANSKI DU ER EN HELT!!! FOR NOEN FANTASTISKE STRAFFER!!!!!!!! BFG DU ER TILGITT!!!!! HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha, burde ta medisinene dine mr. Brightside.

SUCKKKKK IIIIIIIIIIIIIIIIIITTT!!!! FINALEEE!!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vær så snill og ikke ta ting på forskudd. Møter vi Hull så er det på ingen måte en automatisk seier. De har spilt bra i år!

Vi dominerte Hull på Emirates denne sesongen. Til finalen har vi også fått bygget litt selvtillit på lette kamper i PL + at vi bør ha mange spillere tilbake fra skade til den tid. Fryktet alltid Wigan mer enn Sheffield og Hull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men med den viljen som er i laget så tror jeg det blir Arsenal-seier. Tror heller ikke Hull kommer til å være like defensive som Wigan, men men, kan jo håpe at de kommer opp med noe.

Så du kampen idag? Om Arsenal hadde confident så hadde de ikke trengt 120min+straffekonk for å slå Wigan.

Lenke til kommentar

Med den viljen, skrev han. Wigan vant turneringen i fjor og slo ut City i forrige runde. Det krevde sitt å klare å utlikne mot dem i dag. Det var ikke noen maktdemonstrasjon, men viljen var det ingenting å utsette på. Forhåpentligvis fikk vi selvtillitsboosten vi trengte nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg liker best med Sanogo kontra Giroud er at han konstant jobber og går på løp. Vi har generelt sett bedre ut med Sanogo på topp, og det er ikke tilfeldig.

Håper forresten dere Arteta-haters fikk med dere hvor bra han spilte i dag. Han er en helt annen spiller når han spiller sammen med Ramsey, kontra når han utgjør the double pivot from hell sammen med Flamini. Det var interessant å se hvordan han stadig droppet inn mellom stopperne for å distribuere ballen og styre spillet fra en dypere posisjon. Wigan skapte absolutt ingenting gjennom midten på 120 min.

Lenke til kommentar

Ser hvor jævlig mye dette betydde for Mr. Pissy....

Fortsatt bitter for at vi slo dere ut? Såså lillevenn. Skal unne dere en tanke når laget løfter troféet.

Nei, jeg måtte faktisk bare humre litt når jeg leste capslock-lettelsen din... men takk for tanken. Jeg skal unne dere også en smule tanke når din favoritt spiller, Suarez, løfter PL-pokalen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsatt bitter for at vi slo dere ut? Såså lillevenn. Skal unne dere en tanke når laget løfter troféet.

Nei, jeg måtte faktisk bare humre litt når jeg leste capslock-lettelsen din...

Så bra. Glad for at min glede kan gi glede til andre.

Lenke til kommentar

Nei, jeg måtte faktisk bare humre litt når jeg leste capslock-lettelsen din... men takk for tanken. Jeg skal unne dere også en smule tanke når din favoritt spiller, Suarez, løfter PL-pokalen.

Gjør du noen gang noe annet enn å være rasshøl?

Og Suarez. Navnet lyder kjent. Olympisk stuper, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...