Stifi Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Noen som har erfaring med denne nettbutikken? Tenker å bestille kortholder, men vil forhøre meg først om noen har spesielle erfaringer med nettbutikken. Siden ser legit ut, men stiller meg uansett kritisk når de kun tilbyr forhåndsbetaling (Visa). Ref.: http://www.lommebok.net/ Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ser legit ut den, men en vet jo aldri før en har bestillt Dette vet du sikkert, men du får gratis kortholder i banken din. ikke noe fancy, men den gjør jobben Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Prøvde disse, 2 dager uten respons nå, prøver også å avbestille ordren, ser ut som at man må gjøre det gjennom kontakt med de som driver nettbuttikken, jeg anbefaler de ikke. Lenke til kommentar
Roger66 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hei, Så ikke denne posten før nå. Jeg driver nettstedet lommebok.net og beklager om du eventuelt har hatt en dårlig opplevelse der. Fant ingen relevant ordre eller ubesvart henvendelse rundt den 30. mai, så flott om du kan opplyse hva problemet var så kan jeg ta tak i det. Det er riktig at vi bare har kredittkortbetaling, men for forbruker gir dette akkurat like god beskyttelse som faktura. Du har uansett full returrett på alle kjøp. Når det er sagt så vil vi etterhvert implementere en fakturaløsning/klarna for å gi flere betalingsalternativer mvh Roger Lommebok.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå