kristianisabella Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Heeei alle sammen, det hadde vært utrolig og ufattelig bra om noen gode sjeler kunne hjulpet meg litt. Går i 10 klasse og skal ha tentamen imorra, læreren har allerede sagt at det blir skjønnslitterært og vi har også jobbet med oppgaven. Jeg har da valgt denne oppgaven: Skriv en novelle der en konspirasjonsteori er viktig for hovedpersonen. Vendepunktet skal handle om at hovedpersonen innser at han har tatt feil. Har null ideer og er heelt tom. Har tentamen imorra, noen som har noen tips ? Hvis ikke, kan også denne oppgaven være en jeg velger imorra :Skriv en skjønnlitterær tekst der hovedpersonen lever bak en fasade av løgn. Noen med tips til en av disse, disposisjon handling Takk på forhånd har tentamen imorra så håper på svar så fort som mulig Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg skrev en tentamen med samme emne i fjor; "Skriv en skjønnlitterær tekst der hovedpersonen lever bak en fasade av løgn". Jeg slenger med oppgaven, slik at du kanskje får litt inspirasjon. Du må gjerne bruke noen av ideene jeg har brukt i teksten, men jeg vet ikke hvorvidt du bør kopiere hele teksten med tanke på plagiat. Vet ikke om det slår ut på plagieringskontroll hvis jeg bare laster opp filen?? Kanskje ikke verdt å ta sjansen... Jeg fikk 6-er på oppgaven btw.. Sidemål vår 2013 Novelle, Dobbeltliv.docx Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Du kan kopierer det anarkister og konspirasjonsteoretikere forpester poltikk delen av forumet med. Lenke til kommentar
kristianisabella Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Jeg skrev en tentamen med samme emne i fjor; "Skriv en skjønnlitterær tekst der hovedpersonen lever bak en fasade av løgn". Jeg slenger med oppgaven, slik at du kanskje får litt inspirasjon. Du må gjerne bruke noen av ideene jeg har brukt i teksten, men jeg vet ikke hvorvidt du bør kopiere hele teksten med tanke på plagiat. Vet ikke om det slår ut på plagieringskontroll hvis jeg bare laster opp filen?? Kanskje ikke verdt å ta sjansen... Jeg fikk 6-er på oppgaven btw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå