Krig og fred Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg er straks i midten av 30 årene, vært singel en god del år men nå klar for ett seriøst forhold....med en eldre kvinne. Jeg synes yngre og jevnaldrende kvinner er kjedelige, de skal på liv og død være så entusiastiske ovenfor alt de foretar seg (selvrealisering etc) så nå vil jeg se etter noen i alderen 40-50...men hvordan går jeg frem? Er det noen modne kvinner her (eller menn for den saks skyld) som har noen tips? 2 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Åh, forventninger da. Men først, hva mener du selv er en moden kvinne, eller mann, for den saks skyld? Er det kun alder det handler om? Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Åh, forventninger da. Men først, hva mener du selv er en moden kvinne, eller mann, for den saks skyld? Er det kun alder det handler om? Er dette den delen hvor du skal fortelle meg at det finnes modne yngre kvinner og barnslige eldre kvinner? Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Åh, forventninger da. Men først, hva mener du selv er en moden kvinne, eller mann, for den saks skyld? Er det kun alder det handler om? Er dette den delen hvor du skal fortelle meg at det finnes modne yngre kvinner og barnslige eldre kvinner? Hm? Det ser ikke ut som forventningene stoppet der heller akkurat. Jeg la ikke opp til å fortelle deg noe senere. Men at det finnes forskjeller på modenhet og en alder i mange tilfeller er noe de fleste ville ansett som allmenn erfaring i alle aldre og kjønn vil jeg tro. Noe jeg ikke trodde jeg var nødt til å fortelle deg og hadde ikke intensjoner om det heller i grunn. Men en alder er jo bare ett tall og forteller ikke alltid så mye om hvor mye erfaring personen har for noen lever jo et noe mer skjermet liv enn andre, som barn og som voksen, alt ettersom. Og jeg spurte deg vel bare om hva du selv mener er en moden kvinne, eller mann. For du beskrev bare inntrykket ditt av hvordan jevnaldrede kvinner er. Men hva er du seriøst klar for da? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg kan fortelle deg det. Det finnes modne yngre kvinner og barnslige eldre kvinner. Anonymous poster hash: 095ab...c18 4 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Bytt alder på facebookprofilen din til sånn... rundt 1919. Så lenge du også er listet som singel så får du en solid dose annonser tips for hvordan møte "modne" kvinner. Tro du meg... 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Men at det finnes forskjeller på modenhet og en alder i mange tilfeller er noe de fleste ville ansett som allmenn erfaring i alle aldre og kjønn vil jeg tro. Noe jeg ikke trodde jeg var nødt til å fortelle deg og hadde ikke intensjoner om det heller i grunn. Derfor mitt svar. Jeg visste allerede hvor du kom i fra. Men en alder er jo bare ett tall og forteller ikke alltid så mye om hvor mye erfaring personen har for noen lever jo et noe mer skjermet liv enn andre, som barn og som voksen, alt ettersom. Og jeg spurte deg vel bare om hva du selv mener er en moden kvinne, eller mann. For du beskrev bare inntrykket ditt av hvordan jevnaldrede kvinner er. Men hva er du seriøst klar for da? Stereotyper er ganske ok. Jeg er klar for en moden kvinne Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Du er innstillt på overgangsalder med svettetukter, humørsvigninger, tørre slimhinner og vonde ledd? 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Du er innstillt på overgangsalder med svettetukter, humørsvigninger, tørre slimhinner og vonde ledd? Så lenge man skal forholde seg til damer, så gjelder dette fra ung til 'gammel' Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg har aldri skjønt hvorfor noen vil forholde seg til damer. 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Du er innstillt på overgangsalder med svettetukter, humørsvigninger, tørre slimhinner og vonde ledd? Av avataren din kan det se ut som du er kvinne, men sannelig ikke godt å vite. Står du oppe i disse problemene selv, kanskje? Klimakteriet behøver aldeles ikke å arte seg på den måten du beskriver. For mange forløper denne tiden ganske smertefritt, andre kan være plaget med svettetokter. Det er ikke slik at dette pågår i årevis. Tørre slimhinner finnes det probate midler mot. Vonde ledd er ikke symptomatisk i denne epoken. Humørsvingninger er like utbredt hos menn som hos kvinner. De har ingenting å skylde på engang . Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Du er innstillt på overgangsalder med svettetukter, humørsvigninger, tørre slimhinner og vonde ledd? Av avataren din kan det se ut som du er kvinne, men sannelig ikke godt å vite. Står du oppe i disse problemene selv, kanskje? Klimakteriet behøver aldeles ikke å arte seg på den måten du beskriver. For mange forløper denne tiden ganske smertefritt, andre kan være plaget med svettetokter. Det er ikke slik at dette pågår i årevis. Tørre slimhinner finnes det probate midler mot. Vonde ledd er ikke symptomatisk i denne epoken. Humørsvingninger er like utbredt hos menn som hos kvinner. De har ingenting å skylde på engang . Ja, jeg er kvinne, nei, jeg er 23 år så det er heldigvis langt igjen før jeg kommer til overgangsalderen. Ramsa bare opp generelle vanlige plager man må regne med når man skal bli intim med kvinner på 50+. Noen kommer tidligere i overgangsalderen enn andre og noen kommer senere, noen sliter med det i mange år og andre ikke. Individuelt. Sa aldri noe om at absolutt alle har plagene. Vonde ledd er en vanlig plage for kvinner i overgangsalderen. Men selvfølgelig hyggelig for deg hvis du ikke har disse plagene. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Ja, jeg er kvinne, nei, jeg er 23 år så det er heldigvis langt igjen før jeg kommer til overgangsalderen. Ramsa bare opp generelle vanlige plager man må regne med når man skal bli intim med kvinner på 50+. Noen kommer tidligere i overgangsalderen enn andre og noen kommer senere, noen sliter med det i mange år og andre ikke. Individuelt. Sa aldri noe om at absolutt alle har plagene. Vonde ledd er en vanlig plage for kvinner i overgangsalderen. Men selvfølgelig hyggelig for deg hvis du ikke har disse plagene. Jeg er ikke i overgangsalderen . Endret 17. april 2014 av Dysfuncti Fjernet unødvendige siteringer Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Jeg er ikke i overgangsalderen . Endret 17. april 2014 av Dysfuncti Fjernet unødvendige siteringer Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg er straks i midten av 30 årene, vært singel en god del år men nå klar for ett seriøst forhold....med en eldre kvinne. Jeg synes yngre og jevnaldrende kvinner er kjedelige, de skal på liv og død være så entusiastiske ovenfor alt de foretar seg (selvrealisering etc) så nå vil jeg se etter noen i alderen 40-50...men hvordan går jeg frem? Er det noen modne kvinner her (eller menn for den saks skyld) som har noen tips? Du må gjerne date meg, men vær snill å la hunden bli hjemme 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå