Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date modne kvinner.

Anbefalte innlegg

Jeg er straks i midten av 30 årene, vært singel en god del år men nå klar for ett seriøst forhold....med en eldre kvinne.

Jeg synes yngre og jevnaldrende kvinner er kjedelige, de skal på liv og død være så entusiastiske ovenfor alt de foretar seg (selvrealisering etc) så nå vil jeg se etter noen i alderen 40-50...men hvordan går jeg frem?

Er det noen modne kvinner her (eller menn for den saks skyld) som har noen tips? :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, forventninger da. Men først, hva mener du selv er en moden kvinne, eller mann, for den saks skyld?

Er det kun alder det handler om?

Er dette den delen hvor du skal fortelle meg at det finnes modne yngre kvinner og barnslige eldre kvinner?

Hm? Det ser ikke ut som forventningene stoppet der heller akkurat.

Jeg la ikke opp til å fortelle deg noe senere. Men at det finnes forskjeller på modenhet og en alder i mange tilfeller er noe de fleste ville ansett som allmenn erfaring i alle aldre og kjønn vil jeg tro. Noe jeg ikke trodde jeg var nødt til å fortelle deg og hadde ikke intensjoner om det heller i grunn. Men en alder er jo bare ett tall og forteller ikke alltid så mye om hvor mye erfaring personen har for noen lever jo et noe mer skjermet liv enn andre, som barn og som voksen, alt ettersom. Og jeg spurte deg vel bare om hva du selv mener er en moden kvinne, eller mann.

For du beskrev bare inntrykket ditt av hvordan jevnaldrede kvinner er. Men hva er du seriøst klar for da?

Lenke til kommentar
Men at det finnes forskjeller på modenhet og en alder i mange tilfeller er noe de fleste ville ansett som allmenn erfaring i alle aldre og kjønn vil jeg tro. Noe jeg ikke trodde jeg var nødt til å fortelle deg og hadde ikke intensjoner om det heller i grunn.

Derfor mitt svar. Jeg visste allerede hvor du kom i fra.

Men en alder er jo bare ett tall og forteller ikke alltid så mye om hvor mye erfaring personen har for noen lever jo et noe mer skjermet liv enn andre, som barn og som voksen, alt ettersom. Og jeg spurte deg vel bare om hva du selv mener er en moden kvinne, eller mann.

For du beskrev bare inntrykket ditt av hvordan jevnaldrede kvinner er. Men hva er du seriøst klar for da?

Stereotyper er ganske ok. Jeg er klar for en moden kvinne :D

Lenke til kommentar

Du er innstillt på overgangsalder med svettetukter, humørsvigninger, tørre slimhinner og vonde ledd?

Av avataren din kan det se ut som du er kvinne, men sannelig ikke godt å vite. Står du oppe i disse problemene selv, kanskje? Klimakteriet behøver aldeles ikke å arte seg på den måten du beskriver. For mange forløper denne tiden ganske smertefritt, andre kan være plaget med svettetokter. Det er ikke slik at dette pågår i årevis. Tørre slimhinner finnes det probate midler mot. Vonde ledd er ikke symptomatisk i denne epoken. Humørsvingninger er like utbredt hos menn som hos kvinner. De har ingenting å skylde på engang ler.gif .

Lenke til kommentar

Du er innstillt på overgangsalder med svettetukter, humørsvigninger, tørre slimhinner og vonde ledd?

Av avataren din kan det se ut som du er kvinne, men sannelig ikke godt å vite. Står du oppe i disse problemene selv, kanskje? Klimakteriet behøver aldeles ikke å arte seg på den måten du beskriver. For mange forløper denne tiden ganske smertefritt, andre kan være plaget med svettetokter. Det er ikke slik at dette pågår i årevis. Tørre slimhinner finnes det probate midler mot. Vonde ledd er ikke symptomatisk i denne epoken. Humørsvingninger er like utbredt hos menn som hos kvinner. De har ingenting å skylde på engang ler.gif .

Ja, jeg er kvinne, nei, jeg er 23 år så det er heldigvis langt igjen før jeg kommer til overgangsalderen.

Ramsa bare opp generelle vanlige plager man må regne med når man skal bli intim med kvinner på 50+. Noen kommer tidligere i overgangsalderen enn andre og noen kommer senere, noen sliter med det i mange år og andre ikke. Individuelt. Sa aldri noe om at absolutt alle har plagene.

Vonde ledd er en vanlig plage for kvinner i overgangsalderen.

Men selvfølgelig hyggelig for deg hvis du ikke har disse plagene. :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg er kvinne, nei, jeg er 23 år så det er heldigvis langt igjen før jeg kommer til overgangsalderen.

Ramsa bare opp generelle vanlige plager man må regne med når man skal bli intim med kvinner på 50+. Noen kommer tidligere i overgangsalderen enn andre og noen kommer senere, noen sliter med det i mange år og andre ikke. Individuelt. Sa aldri noe om at absolutt alle har plagene.

Vonde ledd er en vanlig plage for kvinner i overgangsalderen.

Men selvfølgelig hyggelig for deg hvis du ikke har disse plagene. :)

Jeg er ikke i overgangsalderen :).

Endret av Dysfuncti
Fjernet unødvendige siteringer
Lenke til kommentar

Jeg er straks i midten av 30 årene, vært singel en god del år men nå klar for ett seriøst forhold....med en eldre kvinne.

Jeg synes yngre og jevnaldrende kvinner er kjedelige, de skal på liv og død være så entusiastiske ovenfor alt de foretar seg (selvrealisering etc) så nå vil jeg se etter noen i alderen 40-50...men hvordan går jeg frem?

Er det noen modne kvinner her (eller menn for den saks skyld) som har noen tips? :)

Du må gjerne date meg, men vær snill å la hunden bli hjemme laught.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...