Gå til innhold

Hvorfor er det så mye fokus på homser?

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvem sier at en familie må være gift og kristne? Er det homofile som prøver å ødelegge samfunnet, eller kristne som prøver å styre det?

Hvis man mener at ekteskapet ikke er en grunnstein for familien og en byggestein for samfunnet... ja, jeg skjønner ikke hvordan man kan unngå å se betydningen av ekteskapet.

Lenke til kommentar

Og hvem sier at en familie må være gift og kristne? Er det homofile som prøver å ødelegge samfunnet, eller kristne som prøver å styre det?

Hvis man mener at ekteskapet ikke er en grunnstein for familien og en byggestein for samfunnet... ja, jeg skjønner ikke hvordan man kan unngå å se betydningen av ekteskapet.

Og derfor kommer du aldri til å skjønne hvorfor samfunnet blir mindre og mindre religiøst.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Og derfor kommer du aldri til å skjønne hvorfor samfunnet blir mindre og mindre religiøst.
Hvorfor blander du religion of ekteskap? Det finnes gode grunner at barn har det vanskeligere (i snitt) i alene mor/far eller homofilpar situasjoner enn i stabile tradisjonelt ekteskap som har ingenting å gjøre med religion. Det gjelder resursser og stabile psykologisk forhold (alene foreldrer) og mindre mobbing pga homofil foreldre
Lenke til kommentar

Jeg har forstått at du mener alt som kan kobles opp mot evolusjon er rasjonelt. Jeg har også forstått at du mener oppførselen nevnt i innlegg #113 er irrasjonell. Slik oppførsel er vanlig pga måten hjernen vår er programmert. Dette er et resultat av evolusjon. Det følger derfor at oppførselen i tillegg til å være irrasjonell er rasjonell.

Haha ... Forsøk på humor? Eller stråmann?

Neida, tipper du er frustrert siden du ikke skjønner hva jeg sier. Oh well.

Lenke til kommentar

Nå går det vel fort unna her. Ta deg tid til å svare på spørsmål om det du sa tidligere:

Hvorfor ser man da homofile argumentere med at den heterofile familien har feilet, så derfor er det deres tur til å prøve? Det siktes til alle skilsmissene blant de heterofile. Og kanskje til alkoholisme og annet snusk.

Mange heterofile gidder ikke gifte seg, eller de gidder ikke flytte sammen. De gidder ikke være trofaste. Og i en slik tid kommer de homofile på banen og sier de har et alternativ. De sier de må få lov til å prøve.

1) Hvem sier at den heterofile familien har feilet?

2) Hvem sier at det er sin tur til å prøve?

3) Hvorfor skal heterofile par gifte seg?

4) Hvem gidder ikke være trofaste?

5) Er det mulig å leve livet sitt på en måte der man tar selvstendige valg uten at det er et angrep på deg og din religion?

Lenke til kommentar

Synes at mennesker skal følge sitt hjerte når det kommer til kjærlighet. Om to av samme kjønn liker hverandre så burde det ikke være et problem. Homofili har eksitert like lenge som menneskene har levd, bare det var ikke lov å vise slik "skam" før i tiden.

Det er religion som ødelegger for mange mennesker. Om du ser bort ifra homofili så se på hvordan mennesker ble sett på i "gamle dager". F.eks da ei jente fikk barn utenfor eksteskap. Alt det hun og barnet hennes måtte igjennom etterpå, og alt på grun av noe pisspreik som står i Bibelen. Nei, jeg er ikke imot religion, men det prøver å styre mennesker unødig. Glad at mye av den religionen forsvinner slik at mennesker som er glade i hverandre kan være samme. Mann+mann, dame+ dame, mann+dame. Whatever. Er du glad i noen hva rolle spiller det da?

Mobbin finnes uansett om homofili ikke er tilstede. Jeg ble mobbet og hadde en vanlig mor som var skilt

Lenke til kommentar

Joda, i mange samfunn var det helt OK med homofili, inkludert i dag. I Afghanistan er det for eksempel kjempevanlig at voksne menn voldtar unge gutter en gang i uka. Det er selvsagt grusomt, men det viser jo hvor utrolig morsom religionen er: Islam er mot homofili, unntatt når det passer de som følger islam.

Lenke til kommentar

Hensikten er ikke å ødelegge familien men å styrke den.

Hvorfor ser man da homofile argumentere med at den heterofile familien har feilet, så derfor er det deres tur til å prøve? Det siktes til alle skilsmissene blant de heterofile. Og kanskje til alkoholisme og annet snusk.

Mange heterofile gidder ikke gifte seg, eller de gidder ikke flytte sammen. De gidder ikke være trofaste. Og i en slik tid kommer de homofile på banen og sier de har et alternativ. De sier de må få lov til å prøve.

Hvor ser du homofile argumentere med dette? Linker? Det må også være fra noen som har en litt sentral rolle innen kampen for homofiles rettigheter.

Homofil er ikke ett alternativ for en heterofil man.

Lenke til kommentar

Joda, i mange samfunn var det helt OK med homofili, inkludert i dag. I Afghanistan er det for eksempel kjempevanlig at voksne menn voldtar unge gutter en gang i uka. Det er selvsagt grusomt, men det viser jo hvor utrolig morsom religionen er: Islam er mot homofili, unntatt når det passer de som følger islam.

Samtidig så tror jeg det illustrerer ganske greit at det ikke er religionen som er problemet. Om man kaller det religion, ingrodde holdninger eller tradisjon blir resultatet strengt tatt det samme.

Lenke til kommentar

Har du noen beviser på dette?

Lenke til kommentar

Nei, det ikke hvis man ikke mener det. Det har ingenting å si om to homofile oppdrar ett barn i forhold til samfunnet. Man blir ikke en mindre byggestein for samfunnet da.

Lenke til kommentar

Så hvorfor er det så mye fokus på homser, hvem bryr seg om disse irrasjonelle menneskene? De kan nå bare gå rundt og gjøre som de vil.

Kjenner du alle homofile siden du påstår det du gjør? Om ikke blir det kun ditt subjektive vås og det kan man ikke ta seriøst. Du påstår også at homofili kan gå rundt og gjøre som dem vil. Gjelder ikke Norsk lov for dem?

Lenke til kommentar

Har jeg beviser på en kultur...? Er du gal?

KILDER derimot, har jeg masse av:

https://www.google.no/search?output=search&sclient=psy-ab&q=afghanistan+sex+with+boys&btnG=&oq=&gs_l=&pbx=1#q=afghanistan+rape+boys&safe=off

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

https://www.google.no/search?output=search&sclient=psy-ab&q=afghanistan+sex+with+boys&btnG=&oq=&gs_l=&pbx=1#q=afghanistan+rape+boys&safe=off

Jeg er ikke gal fordi jeg ber deg bevise noe du påstår er helt vanlig nei.

Så hvilke av disse kildene sier at det er "kjempevanlig at voksne menn voldtar små gutter en gang i uken". Ingen av de jeg åpnet....

Dessuten blander du homofil og pedofili. Du sier at det er helt ok med homofili i Afghanistan fordi noen pedofile voldtar gutter? Så du mener at det er det samme eller?

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Jeg er ikke gal fordi jeg ber deg bevise noe du påstår er helt vanlig nei.

Jeg tror det var meningen at du skulle bli forskrekket av spørsmålet om din galskap, og derved ikke fortsette å be om at vedkommende begrunner sin påstand.

Det er nemlig ikke høflig å be folk begrunne sine ppstander, man skal bare akseptere dem som sanne, uansett hvor usannsynlige de høres ut.

;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

I Afghanistan er det for eksempel kjempevanlig at voksne menn voldtar unge gutter en gang i uka.

Kilder!?

Litt trist at ikke de afghanske småripsa ble eksevert rett ned til ett visst irakisk fengsel, der var det mye hygge og kos, som de dessverre gikk glipp av

Lenke til kommentar

Folkens, jeg HAR oppgitt kilder. Slutt å spørre og sjekk linken! To av dere har tilogmed sitert linken!

Det er ingen av de 10 første linkene sier noe om at det er vanlig, så nei du har ikke gitt kilder!

Men nå mener du jo også at voldtekt av smågutter viser at homofili er akseptert (dvs disse to tingene er det samme) så da burde du vell heller sette deg inn i forskjellen på homofili, voldtekt og pedofili før du uttaler deg.

Eller prøvde du bare å få inn noe kritikk av islam her? Det er tråder som omhandlet dette, hvorfor ikke bare ta det på de trådene, i stedet for å prøve å spore av her?

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...