Abigor Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Det er jo en universal regel om at alle som skaper en politisk ideologi eller religion må forventet å bli hatet. Og alle blir hatet, for eksempel islam, hindiusime etc. Til og med om man lager et sang eller en tekst så vil det bli hatet. For eksempel Rihanna og Lady Gaga blir jo hatet, selv om de bare lager musikk. Og jo viktigere posisjon man har, jo større blir hatet. For eksempel Obama ble jo hatet allerede før han vant valget. Men han er jo kristen og kristne har jo alltid blitt hatet sammen med alle andre mennesker som tilhører en religion eller har et livssyn. Endret 28. april 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Så hvordan VÅGER du å snakke mot oss menn her? Fordi dere er ateister? Jeg er redd gud ikke godtar unnskyldningen. Siden du også har på deg klær med to forskjellige stoff-typer og akkurat nå ikke holder hviledagen hellig, så regner jeg med at du får din straff etter hvert. 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Her er en artikkel: "Unnskyld at vi spiste han" http://www.sydhav.no/artikler/kannibal_baker.htm Forsatt ett enkelttilfellet, har du dokumentasjon på at det ofte skjedde eller ikke? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Ikke et enkelttilfelle, det står jo om en høvding som spiste nærmere 1000 mennesker i løpet av livet. Her også: http://www.nydailynews.com/news/world/nigerian-hotel-serves-human-meat-report-article-1.1616311 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Det begynner å ligne på en restaurant guide, dette her .. Men når vi er inne på kannibalisme, så må vi nå begynne å nekte våre små babyer å suge på tommelen, fordi overflaten på tommelen er jo død hud, altså en "likdel", så det blir det nye å ta fatt i Og husk nå å ikke slikke på fingeren din, fordi da er du selv-kannibalist, og det passer seg neppe Endret 28. april 2014 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det er forskjell på å holde seg innenfor normalen og ikke. For eksempel er det normalt å kjenne blodsmak fra tannkjøttet en gang i blant. Men det er unormalt å dundre løs på noen til de blør, for å kunne smake på blodet deres! Var faktisk en tidligere heks (selvsagt fra Nigeria) som sa at hun hadde gjort dette. Men hva så med homofile? De homofile påstår seg friske både på kropp og sinn, men de kan uansett ikke få barn sammen. Hva sier det da om konstellasjonen? Om heterofile ikke kan få barn, skal det søkes etter mangelen. Men hos de homofile skal det ikke søkes etter årsaken til barnløsheten, siden den er åpenbar. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 De prøver nå likevel så godt de kan, ofte flere ganger daglig 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg er redd gud ikke godtar unnskyldningen. Siden du også har på deg klær med to forskjellige stoff-typer og akkurat nå ikke holder hviledagen hellig, så regner jeg med at du får din straff etter hvert. Ser du klærne mine i webkamera? Det står ikke noe i Ny-testamentet om blanding av forskjellige stofftyper. Nå skal man sette om i praksis det man lærte i Gamle Testamentet, og gå ut og tilintetgjøre djevelens gjerninger over hele jorda, og rense sitt personlige tempel. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Men hva så med homofile? De homofile påstår seg friske både på kropp og sinn, men de kan uansett ikke få barn sammen. Hva sier det da om konstellasjonen? Om heterofile ikke kan få barn, skal det søkes etter mangelen. Men hos de homofile skal det ikke søkes etter årsaken til barnløsheten, siden den er åpenbar. Så hvis man har sex uten ønske eller evne til å få barn så "påstår man seg frisk både på kropp og sinn". Og med det hinter du at man ikke er det? Barnløse hetrofile, enten på grunn av sterilitet eller ønske er ikke friske ved kropp og sinn? Ganske radikalt syn du har på andre mennesker... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Men hva så med homofile? De homofile påstår seg friske både på kropp og sinn, men de kan uansett ikke få barn sammen. Hva sier det da om konstellasjonen? Det sier at konstellasjonen ikke er fruktbar. Men det sier ingen verdens ting om de homofiles kropp og sinn, eller deres evne til å være foreldre. Om heterofile ikke kan få barn, skal det søkes etter mangelen. Men hos de homofile skal det ikke søkes etter årsaken til barnløsheten, siden den er åpenbar. Nei, jeg synes ikke man skal søke etter noen "mangel" jeg, med mindre personen selv ønsker det, selvsagt. Det er ingen plikt å få barn, og om noen klarer seg godt uten så er det helt greit, enten de er hetero- eller homofile. En mangel blir det først når noen ønsker seg barn, men ikke kan få dem. Det gjelder også uansett legning. Geir 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det er forskjell på å holde seg innenfor normalen og ikke. For eksempel er det normalt å kjenne blodsmak fra tannkjøttet en gang i blant. Men det er unormalt å dundre løs på noen til de blør, for å kunne smake på blodet deres! Var faktisk en tidligere heks (selvsagt fra Nigeria) som sa at hun hadde gjort dette. Da jeg vokste opp var det helt normalt å denge barna sine, altså "tukte de man elsket", og selv hadde jeg kristne besteforeldre, og de sa ikke noe spesielt, selv om det kom litt blod ifm med "tuktingen". Men ingen var etter det jeg vet hverken hekser eller trollmenn, men jeg tror de rett og slett hadde et sterkere eierforhold til sine barn, og man kan jo gjøre som man vil med sine egen eiendom .. Men hva så med homofile? De homofile påstår seg friske både på kropp og sinn, men de kan uansett ikke få barn sammen. Hva sier det da om konstellasjonen? Om heterofile ikke kan få barn, skal det søkes etter mangelen. Men hos de homofile skal det ikke søkes etter årsaken til barnløsheten, siden den er åpenbar. Hvorfor skal heterofile få en annen behandling enn de homofile? Hverken heterofile eller homofile eier sine barn, så de står likt plassert mht evne og "rett" til å få være foreldre. Barn blir ikke oppdratt av foreldrene alene, og det bør vi snart forstå. Vi voksne er de som forteller barna hva som er riktig og feil, og siden vi selv er styrt av grådighet og begjær, er ingen av oss helt til å stole på (uannsett hvilken religion vi snakker om) - derfor må vi alle bli flinkere til å vise vår oppvoksende slekt, at det å være ett helhetlig godt menneske, betyr at man innlemmer all menneskelighet i sin forståelse, og slutter med å utelukke det som føles personlig unaturlig. Jeg mener religioner skal være samlende, ikke utelukkende .. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvorfor skal heterofile få en annen behandling enn de homofile? Hverken heterofile eller homofile eier sine barn, så de står likt plassert mht evne og "rett" til å få være foreldre. Da kunne du som nyfødt barn ha blitt gitt til to homofile, uten at det var noe problem? Skal man ikke se på barnekidnapping som noe skadelig lengre, siden foreldre ikke eier sine barn? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Hvorfor skal heterofile få en annen behandling enn de homofile? Hverken heterofile eller homofile eier sine barn, så de står likt plassert mht evne og "rett" til å få være foreldre.Da kunne du som nyfødt barn ha blitt drept av to homofile, uten at det var noe problem? Skal man ikke se på barnedrap som noe skadelig lengre, siden foreldre ikke eier sine barn? Endret 29. april 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvorfor skal heterofile få en annen behandling enn de homofile? Hverken heterofile eller homofile eier sine barn, så de står likt plassert mht evne og "rett" til å få være foreldre. Da kunne du som nyfødt barn ha blitt gitt til to homofile, uten at det var noe problem? Skal man ikke se på barnekidnapping som noe skadelig lengre, siden foreldre ikke eier sine barn? Ingen av oss eier hverandre, vi eier ikke en gang oss selv, så vi må slutte å kontrollere det som ikke kan styres. Hvis mine barn virkelig var mine, så hadde de vært perfekte, ikke sant? Jeg som eier tar ikke til takke med dårligere kvalitet enn det optimale ... Og siden dette ikke lar seg gjøre, bøyer jeg nakken og sier: lev og la leve .. jeg frasier meg ett hvert krav til eierskap, og blir helt fredelig Hvis jeg var ett lite barn, ville heller blitt gitt til to landstrykere, eller gatetiggende sigøynere, enn å bli gitt til noen som hadde snevret inn det som heter "menneske og menneskelighet", selv om de bodde i ett slott, og så helt "perfekte ut" Og barnekidnapping, er en indikasjon på at tanken om eierskap er helt ødeleggende. Foreldre ligger i strupen på hverandre om krangler om ett lite uskyldig barn som de begge mener tilhører bare dem - hva med barnet selv? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvorfor skal heterofile få en annen behandling enn de homofile? Hverken heterofile eller homofile eier sine barn, så de står likt plassert mht evne og "rett" til å få være foreldre.Da kunne du som nyfødt barn ha blitt drept av to homofile, uten at det var noe problem? Skal man ikke se på barnedrap som noe skadelig lengre, siden foreldre ikke eier sine barn? Vil det si at man kan fritt få drepe alle som ikke er belemret med en form for eierskap? er ikke sikker på om jeg misforstår deg, så du får heller si fra .. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg forstår ikke koblingen mellom *kriminell handling* og *seksuell legning*. Og uten den koblingen så blir spørsmålet om homofile som kidnapper barn helt meningsløs. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Da kunne du som nyfødt barn ha blitt gitt til to homofile, uten at det var noe problem? Skal man ikke se på barnekidnapping som noe skadelig lengre, siden foreldre ikke eier sine barn? Hadde der for problemstillingens skyld (kidnapping) vært noe bedre om du ble gitt til to heterofile? Geir Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Ikke et enkelttilfelle, det står jo om en høvding som spiste nærmere 1000 mennesker i løpet av livet. Her også: http://www.nydailynews.com/news/world/nigerian-hotel-serves-human-meat-report-article-1.1616311 Du har altså ikke annet å komme med en tegneserier.. Du klarer ikke å bevise dine påstander. Å slenge ut påstander om at folk er primitive og kannibaler uten at du har noe grunnlag for det er bare usaklig. Du vet ikke en gang hvem du snakker om, anklager ett helt kontinent for noe, basert på noen få enkelttilfeller. Ser du ikke hvor tåpelig dette er? Endret 29. april 2014 av Andeith 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Men det er unormalt å dundre løs på noen til de blør, for å kunne smake på blodet deres! Var faktisk en tidligere heks (selvsagt fra Nigeria) som sa at hun hadde gjort dette. Hvorfor er det selvsagt at hun var fra Nigeria? Du viser tydelig hvor lite du vet her. At enkelte mennesker oppfører seg ekstremt, dundrer løs på noen og så smaker på blodet deres har skjedd over alt i verden, fordi du har syke mennesker over alt.. Men du tar ett enkelttilfellet og dømmer ett helt kontinent på grunnlag av Tin Tin og tegneserier. Hva er det å være primitiv? Noen enkelttilfeller av kannibalisme, etter din mening? Hva med kristne, som koste seg med kjøttet fra muslimske krigere under korstogene, betyr dette at kristne ofte er kannibaler da? Må jo gjøre det for deg, det er jo slik du resonnerer. Endret 29. april 2014 av Andeith Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Men hva så med homofile? De homofile påstår seg friske både på kropp og sinn, men de kan uansett ikke få barn sammen. Hva sier det da om konstellasjonen? Om heterofile ikke kan få barn, skal det søkes etter mangelen. Men hos de homofile skal det ikke søkes etter årsaken til barnløsheten, siden den er åpenbar. Jeg har vanskelig for å se hvordan det å ikke få barn er et psykisk problem. Da gjenstår bare det kroppslige problemet. Sier du her at homofile er sterile? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå