Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Om det så er, hva har det å si? Eller mener du at alle resultater av tanker vi har bare skal oversees? I det tilfellet, hvorfor følger du ikke dette selv og la være å si dine meninger? Fordi jeg er lei av alt bablet om det. Homser burde holde kjeft og ikke plage meg med ha og ha nonsenset sitt. Fikk et nyhetsbrev av yahoo i dag, om "civil rights". Gi meg the "civili right" to kick their rasshøl og til slippe å høre på irrasjonaliteten deres. De trenger ikke å gifte seg, de har ingen grunn og de er en irrasjonell gjeng med tufser. Der sa jeg det. Men dette er jo bare ett resultat av dine tanker, så det er jo ingen big deal. Det har du da selv påstått. Endret 9. april 2014 av Andeith Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Interessant å se hvordan LGBT miljøet prøver å presse Kirken til å inkludere homofili, når de nå har fått frihet fra Kirkens press til heterofili. Ja, det kan man si, og man kan si; hvorfor starter ikke lgbt-miljøet sine egne kirker? Men nå er det nå slik at alle vi som bor i dette landet er med på å betale for disse kirkene, og da synes jeg det er greit at kirkens verdier settes under offentlighetens lys - og kirken selv burde være glad for at de blir satt på den prøven, fordi det kan revitalisere hele åndslivet deres, og dermed gi positive utslag, noe som de kan sårt trenge i disse tider Vi som bor i dette landet betaler nok for mer enn Kirken, vi betaler alle religiøse institusjoner basert på medlemstall. LGBT miljøet burde starte sine egne kirker, slik de forskjellige retninger og fortolkninger innad i Kristendommen har gjort e.g pinsevenner, Jehovas Vitner, Protestantene, Katolikkene. Er vel derfor dette har blitt gjort. Grupper har brutt ut og dannet nye formasjoner. Det er helt greit at det fungerer slik også. Andre religiøse institusjoner får tilskudd pr medlem, men hverken bygninger eller lønn til "prester" blir disse til dels. Og i tillegg har vel statskirken endel andre særtilskudd .. (her synser og tror jeg ..) Jeg er ellers helt enig i at kirken selv skal få bestemme, men da skal de også stå for regningen som medfølger - jeg ønsker meg noe lignende som Frankrike har innført, nemlig at kirken er under oppsyn, og hvis de produserer hat og feil innstilling til det samfunnet de benytter seg av, så skal de forbys Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Fikk et nyhetsbrev av yahoo i dag Verre enn holocaust og svartedauden kombinert. 2 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 TS har kansje startet 10 tråder om menns rettigheter, hvor han igjen og igjen klager over diskriminering og klager fordi andre grupper i samfunnet sloss for sine rettigheter, som feminister, kvinner generelt, innvandrere, mennesker med en annen hudfarge, og nå mennesker med en annen legning enn han selv. Dvs. alle grupper TS ikke tilhører irriterer han. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) TS har kansje startet 10 tråder om menns rettigheter, hvor han igjen og igjen klager over diskriminering og klager fordi andre grupper i samfunnet sloss for sine rettigheter, som feminister, kvinner generelt, innvandrere, mennesker med en annen hudfarge, og nå mennesker med en annen legning enn han selv. Dvs. alle grupper TS ikke tilhører irriterer han. Det irriterer meg at de klager og klager, når de i realiteten ikke har noen grunn til det. Kvinnfolk er i vertfall privilegerte og innvandrere får mye hjelp. Jeg kan være enig i at det ikke er bra at så mange homofile tar livet sitt, men da får vi gjøre noe med det. Homofile har ingen grunn til å gifte seg og homofili er ingen legning. Det er irrasjonelt tullball. Endret 9. april 2014 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 TS har kansje startet 10 tråder om menns rettigheter, hvor han igjen og igjen klager over diskriminering og klager fordi andre grupper i samfunnet sloss for sine rettigheter, som feminister, kvinner generelt, innvandrere, mennesker med en annen hudfarge, og nå mennesker med en annen legning enn han selv. Dvs. alle grupper TS ikke tilhører irriterer han. Det irriterer meg at de klager og klager, når de i realiteten ikke burde det. Jeg kan være enig i at det ikke er bra at så mange homofile tar livet sitt, men da får vi gjøre noe med det. Homofile har ingen grunn til å gifte seg og homofili er ingen legning. Det er irrasjonelt tullball. Det er sånne som deg som er grunnen til at homofile klager, så du burde kanskje ha litt mer forståelse? Hvis hele verden gikk rundt og aktivt hatet akkurat deg, snakket negativt om deg, kastet slagord mot deg og du ikke engang kunne gått ut av huset ditt uten å bli utsatt for hets - hadde ikke du vært litt lei av det? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Verre enn holocaust og svartedauden kombinert. Ja, det var fryktelig Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det er sånne som deg som er grunnen til at homofile klager, så du burde kanskje ha litt mer forståelse? Hvis hele verden gikk rundt og aktivt hatet akkurat deg, snakket negativt om deg, kastet slagord mot deg og du ikke engang kunne gått ut av huset ditt uten å bli utsatt for hets - hadde ikke du vært litt lei av det? Om alle var som meg ville de bare fått drevet på som de ville. Uten at noen hadde brydd seg eller plaget dem. Men ingen som babler om legning, for det eksisterer ikke. Lenke til kommentar
Populært innlegg Shruggie Skrevet 9. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. april 2014 Det er sånne som deg som er grunnen til at homofile klager, så du burde kanskje ha litt mer forståelse? Hvis hele verden gikk rundt og aktivt hatet akkurat deg, snakket negativt om deg, kastet slagord mot deg og du ikke engang kunne gått ut av huset ditt uten å bli utsatt for hets - hadde ikke du vært litt lei av det? Om alle var som meg ville de bare fått drevet på som de ville. Uten at noen hadde brydd seg eller plaget dem. Men ingen som babler om legning, for det eksisterer ikke. Så du startet denne tråden fordi du ikke bryr deg? Og dette er ikke plaging? Din kapasitet for selvinnsikt er skremmende. 10 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Det er sånne som deg som er grunnen til at homofile klager, så du burde kanskje ha litt mer forståelse? Hvis hele verden gikk rundt og aktivt hatet akkurat deg, snakket negativt om deg, kastet slagord mot deg og du ikke engang kunne gått ut av huset ditt uten å bli utsatt for hets - hadde ikke du vært litt lei av det? Om alle var som meg ville de bare fått drevet på som de ville. Uten at noen hadde brydd seg eller plaget dem. Men ingen som babler om legning, for det eksisterer ikke. Det hadde de ikke. I følge deg skal de ikke få lov å kjempe for sine rettigheter, altså: gjøre som de vil. Prøv å se forskjellen her: Homofile blir sett ned på, plagd, mobbet osv. Mens du skriker fordi du fikk en mail, men er sinna fordi du mener DE klager? Endret 9. april 2014 av Andeith 1 Lenke til kommentar
baran Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 trådstarter er jo helt på viddene! HER http://www.theaustralian.com.au/news/world/homosexuality-is-in-the-genes-say-scientists/story-fnb64oi6-1226826955368# så hvis det er tullball og nonsense hvordan har det seg da at det er bestemt i genene? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Oleoh, kan du ikke bare si det som det er? Der irriterer deg når grupper du ikke er en del av får oppmerksomhet? Endret 9. april 2014 av Andeith 7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Så du startet denne tråden fordi du ikke bryr deg? Og dette er ikke plaging? Din kapasitet for selvinnsikt er skremmende. Jeg startet tråden fordi jeg er lei av å høre om homofili og slikt nonsens. Og fordi homofili ikke er en legning, det er bare irrasjonalitet. La oss kalle det for det det er. Det hadde de ikke. I følge deg skal de ikke få lov å kjempe for sine rettigheter, altså: gjøre som de vil. Prøv å se forskjellen her: Homofile blir sett ned på, plagd, mobbet osv. Mens du skriker fordi du fikk en mail, men er sinna fordi du mener DE klager? Jeg ønsker ikke at de skal hyle om sine rettigheter hele tiden nei. Jeg er en stakkars brunøyd, blond, mann, 185 cm høy tulling på 21 år som tar utdanning. Kanskje jeg skal kjempe for deres rettigheter også? 184 cm? Deg vil jeg ikke hjelpe. Skal alle kjempe for mennesker, eller kun for folk med visse karaktrestikker? De som blir mobbet har jeg sagt min mening om før, som du kanskje husker. At de skal ta til motmele selv og ikke gi opp uansett, om ikke noen voksne gjør noe med saken. Endret 9. april 2014 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Oleoh, kan du ikke bare si det som det er? Der irriterer deg når grupper du ikke er en del av får oppmerksomhet? Niks, når grupper som har det godt, får enda mer hjelp. Der de hjelper både de sterke og de svake. Hva med å heller bare hjelpe de svake, absolutt alle? Det blir jo feil å hjelpe de sterke i vertfall. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Jeg ønsker ikke at de skal hyle om sine rettigheter hele tiden nei. Jeg er en stakkars brunøyd, blond, mann, 185 cm høy tulling på 21 år som tar utdanning. Kanskje jeg skal kjempe for deres rettigheter også? Skal alle kjempe for mennesker, eller kun for folk med visse karaktrestikker? De som blir mobbet har jeg sagt min mening om før, som du kanskje husker. At de skal ta til motmele selv og ikke gi opp uansett, om ikke noen voksne gjør noe med saken. Så, det er synd på deg altså? Du er sint fordi det blir kjempet for andre altså. Når man har ulike regler for homofile og hetrofile, ja, da kjemper så klart de homofile for sine rettigheter. Ja, de skal ta til motmele og ikke gi opp, så lenge de ikke er homofile? Endret 9. april 2014 av Andeith 2 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Oleoh, kan du ikke bare si det som det er? Der irriterer deg når grupper du ikke er en del av får oppmerksomhet? Niks, når grupper som har det godt, får enda mer hjelp. Der de hjelper både de sterke og de svake. Hva med å heller bare hjelpe de svake, absolutt alle? Det blir jo feil å hjelpe de sterke i vertfall. Så du mener at de homofile er de sterke? Eller du er imot at man skal kjempe for like rettigheter for alle? Og fordi homofili ikke er en legning, det er bare irrasjonalitet. La oss kalle det for det det er. Å dette begrunner du med hva da? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 TS er en god gammeldags supremasist, eller hva det norske ordet er. Foreslår at alle forlater tråden og lar TS sitte alene og sippe i mørket slik han fortjener. 9 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 støttes, desuten tom for popcorn .. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Lurer på om jeg skal starte en tråd omkring folk med lese og skrivevansker. Dette er jo bare at de ikke forstår, å la oss kalle dem for det de er, dumme. Det er jo i realiteten ingen grunn til at de skal få støtte. Blir så forbanna når de skal ha spesialbehandling på skolen... Drittlei av å høre den sutringa. Kom over informasjon fra dysleksiforbundet, ødela hele uka mi!! 6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Så, det er synd på deg altså? Du er sint fordi det blir kjempet for andre altså. Når man har ulike regler for homofile og hetrofile, ja, da kjemper så klart de homofile for sine rettigheter. Ja, de skal ta til motmele og ikke gi opp, så lenge de ikke er homofile? Det jeg blir sint på er det at når man ikke fokuserer på de svake, og på grupper. Så hjelper man både som trenger og ikke trenger hjelp. Homofile trenger ikke å gifte seg og har ellers alle rettene de har krav på i rettferdighetens navn. Har jeg skrevet at det ikke gjaldt homofile? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå